search
menu

مهمانسرا ایده آل اردبیل

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره مهمانسرا ایده آل اردبیل
امکانات کلی هتل
اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله مهمانسرا ایده آل اردبیل تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره مهمانسرا ایده آل اردبیل


یکی از اقامتگاه های مناسب و مقرون به صرفه برای مهمانانی که در سفر به اردبیل می خواهند در هزینه اقامت صرفه جویی کنند، مهمانسرا ایده آل اردبیل است. این مهمانسرا با فراهم کردن امکانات رفاهی مناسب و مرغوب سعی در تأمین اقامت راحت و دلنشین برای مهمانان دارد. اقامتگاه در سال ۱۳۹۳ به بهره برداری رسیده و بنای نوساز و امکانات به روز دارد. موقعیت مکانی مهمانسرا بسیار خوب بوده و به بسیاری از جاهای دیدنی اردبیل و خانه های تاریخی اردبیل دسترسی سریع و آسان دارد. مهمانان با اقامت در این مهمانسرا احساس راحتی و اطمینان می کنند. پرسنل مهمانسرا (Hostel ideal) نیز بسیار زحمتکش، خونگرم و خوش برخورد هستند و تلاش می کنند رضایت مهمانان را به دست آورند.

امکانات کلی هتل


در این مهمانسرا برای آسایش و رفاه مهمانان امکانات متنوع در نظر گرفته شده اند. مهمانانی که بلیط هواپیما اردبیل می خرند، ترجیح می دهند با هزینه کم از امکانات مناسب و مطلوب برخوردار باشند. این مهمانسرا گزینه خوبی برایشان محسوب می شود. مهمانان در این هتل می توانند در اتاق ها و لابی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت دسترسی داشته باشند. لابی هتل با ظرفیت ۶ نفر در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، تاکسی سرویس، تلفن، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، نمازخانه، صندوق امانات، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوال ها و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خشکشویی (لاندری)، تبدیل ارز، فکس، فتوکپی، خدمات اینترنتی، خدمات تهیه بلیط، پرینت و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل پذیرش به زبان های انگلیسی، ترکی آذری و ترکی استانبولی مسلط هستند و با حوصله و صبوری مهمانان را راهنمایی می کنند.

اتاق های هتل


مهمانسرای ایده آل در ۲ طبقه ساخته شده و دارای ۱۰ اتاق است. درمجموع ۲۴ تخت داخل اتاق ها جای گرفته اند. مهمانان می توانند از میان این اتاق ها با امکانات گوناگون، اتاق مناسب و مدنظر خود را انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی این مهمانسرا شامل اتاق های یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین، اتاق های سه تخته، چهار تخته و پنج تخته هستند. نظافت و تمیزی اتاق ها رضایت بخش و اطمینان بخش هستند و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق ها ارائه می گردد. داخل اتاق ها امکانات رفاهی اساسی و مناسب مانند یخچال، رخت آویز، کمد لباس، تلفن، تلویزیون با شبکه های استانی دیجیتال، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش (اسپیلت، کولر آبی، شوفاژ)، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام (دوش )، دمپایی و لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، حوله) در نظر گرفته شده اند. اقامت وضعیت دید اتاق ها را نمایی از شهر تشکیل داده است. اقامت در اتاق های این مهمانسرا راحت و دلچسب و در عین حال باصرفه است.

رستوران هتل


در طبقه منهای یک مهمانسرا یک رستوران با ظرفیت ۱۰۰ نفر وجود دارد که خوراکی های سرد و گرم متنوع برای مهمانان تدارک دیده و سرو می کند. مهمانان می توانند در ساعات معینی از صبح به رستوران مراجعه و از صبحانه های خوشمزه آماده شده، نوش جان کنند.

فاصله مهمانسرا ایده آل اردبیل تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا آرامگاه شیخ صفی الدین اردبیلی: ۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد عالی قاپو اردبیل: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم شناسی اردبیل: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا دریاچه شورابیل: ۶٫۱ کیلومتر
فاصله تا دریاچه نئور اردبیل: ۴۳٫۸ کیلومتر
فاصله تا گردنه حیران: ۵۸٫۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است