search
menu

هتل Vilton Collection Hotel Tbilisi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Vilton Collection Hotel Tbilisi
امکانات کلی هتل ویلتون کالکشن تفلیس
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ویلتون کالکشن تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Vilton Collection Hotel Tbilisi


هتل ۴ ستاره ویلتون کالکشن تفلیس در ۲.۵ کیلومتری میدان آزادی و ۳ کیلومتری تئاتر روستاولی واقع شده است. این هتل دارای تراس و منظره‌ای از کوه‌ها است. تئاتر اپرا و باله تفلیس ۳ کیلومتر تا مجموعه ویلتون فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی تفلیس است که ۱۱.۸ کیلومتر تا مجموعه ویلتون فاصله دارد. ترانسفر فرودگاهی با تخفیف ارائه می‌شود. این ملک ۲۵۰ متر تا ایستگاه مترو فاصله دارد و دسترسی به موزه ملی گرجستان بسیار آسان خواهد بود. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به تفلیس گرجستان می‌توانید با اقامت در هتل Vilton Collection Hotel Tbilisi سفر بی نظیری را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل ویلتون کالکشن تفلیس


مجموعه ویلتون دارای وای فای رایگان در سراسر ملک است. همچنین میز پذیرش ۲۴ ساعته، سالن استراحت مشترک، سرویس اتاق، محل نگهداری از چمدان، صرافی و فروشگاه هدیه در این ملک وجود دارد. میهمانان باید در هنگام ورود، کارت شناسایی عکس دار و کارت اعتباری را نشان دهند. لطفا توجه داشته باشید که همه درخواست‌های ویژه در دسترس هستند و ممکن است هزینه‌های اضافی اعمال شود.
برای آسودگی خاطر خود به هنگام تفریح و گردش می‌توانید اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. قبل از رزرو هتل دقت کنید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل Vilton Collection Hotel Tbilisi ممنوع است. هتل دارای میز تور است، میهمانانی که قصد بازدید از جاذبه‌های گردشگری تفلیس را دارند می‌توانند از قبل بلیط ورودی آن‌ها را از میز تور تهیه کرده تا وقت گرانبهای خود را در صف‌های طولانی تلف نکنند. امکان کرایه خودرو نیز برای میهمانان عزیز فراهم شده است. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. کشیدن سیگار در فضاهای عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده است. این هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه داری به صورت روزانه در آن انجام می‌شود. خدماتی از قبیل فکس، فتوکپی، لباسشویی و اتوکشی نیز در صورت درخواست ارائه می‌شود. سیستم اعلام و اطفا حریق و کپسول آتش‌ نشانی نیز برای پیشگیری از بروز حوادث ناگوار در هتل تعبیه شده است. کارکنان هتل ویلتون کالکشن تفلیس ارتباط بسیاری خوبی با میهمانان دارند و با تسلط به زبان‌های گرجی، روسی و انگلیسی از آن‌ها استقبال می‌کنند. قیمت مناسب، موقعیت مکانی عالی، مسلط بودن پرسنل به زبان انگلیسی و رزرواسیون ایمن و آنلاین از جمله دلایل انتخاب این هتل برای اقامت در تفلیس هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Vilton Collection Hotel Tbilisi عبارتند از:
• اتاق دبل لوکس
• اتاق دبل بزرگ
• اتاق توئین بزرگ
• اتاق سه تخته با چشم انداز شهر
• سوئیت کینگ لوکس
این هتل دارای ۳۰ اتاق میهمان با امکانات تهیه چای و قهوه، پنجره‌های عایق صدا و آشکارسازهای دود برای اقامتی دلپذیر در تفلیس است. اتاق‌ها همچنین دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار، تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم رایگان، کمد لباس و تلفن هستند. برخی از واحدها دارای قسمت نشیمن برای استراحت پس از یک روز شلوغ هستند. برای راحتی میهمانان، حوله حمام، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان در اتاق‌های هتل ویلتون کالکشن تفلیس قرار داده شده است. امکان سرو صبحانه در اتاق‌ها نیز وجود دارد.

رستوران هتل


می‌توانید با صبحانه قاره‌ای که در بار سرو می‌شود، روز خود را عالی شروع کنید. همچنین میهمانان می‌توانند غذاهای گرجی را در ATI که در فاصله ۵ دقیقه‌ای از هتل ویلتون کالکشن تفلیس قرار دارد میل کنند. با انواع نوشیدنی‌های خوشمزه‌ای که در بار هتل وجود دارد می‌توانید از خودتان پذیرایی کنید. منوهای رژیم غذایی، میوه، شیرینی، شکلات و کوکی نیز در صورت درخواست در دسترس است.

فاصله هتل ویلتون کالکشن تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ ریاست جمهوری: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع ارمنی سنت جورج: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا قلعه ناریکالا: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا پل صلح: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع تثلیث تفلیس: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا آکادمی ملی علوم گرجستان: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا شهربازی متاتسمیندا تفلیس: ۱۰.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است