search
menu

هتل Victoria Inn Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Victoria Inn Tbilisi
امکانات عمومی هتل ویکتوریا این تفلیس
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ویکتوریا این تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Victoria Inn Tbilisi


هتل ویکتوریا این از هتل‌های ۳ ستاره در شهر تفلیس گرجستان است. این هتل برای سفرهای دونفره مناسب بوده و زوج‌های جوان با انتخاب آن در هنگام خرید بلیط هواپیما سفری خاطره‌انگیز و رویایی برای خودشان رقم می‌زنند. موقعیت قرارگیری این هتل به نحوی است که به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی دسترسی آسانی دارد و همین امر سبب محبوبیت آن در میان توریست‌ها و گردشگران شده است. ازجمله جاذبه‌های دیدنی و گردشگری مشهور در شهر تفلیس می‌توان به قلعه ناریکالا، موزه ملی گرجستان، پل صلح تفلیس و کلیسای سیونی تفلیس اشاره کرد که بازدید از همه این جاذبه‌های دیدنی به گردشگران تفلیس توصیه می‌شود. بی‌شک از این سفرتان خاطرات خوشی را به شهر خود خواهید بود.
با توجه به موقعیت قرارگیری هتل Victoria Inn Tbilisi در شهر تفلیس تا میدان آزادی ۳.۸ کیلومتر و تا تئاتر روستاولی پنج کیلومتر فاصله دارد. علاوه بر این‌ها فاصله تا تئاتر باله و اپرای تفلیس ۵.۲ کیلومتر و تا کلیسای متخی نیز ۴ کیلومتر فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل ویکتوریا این حدود ۱۳ کیلومتر است که از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است، توجه داشته باشید که این شاتل با هزینه مجزا انجام می‌گیرد. از امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق‌های ضد سیگاری، آزاد بودن ورود حیوانات خانگی، پذیرش ۲۴ ساعته و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل ویکتوریا این تفلیس


ازجمله امکانات عمومی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد که در سراسر هتل قابل‌دسترس است. همچنین پارکینگ اختصاصی رایگان نیز در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. با توجه به این‌که ورود حیوانات خانگی به این هتل آزاد است، در این زمینه باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید. در محوطه هتل امکانات باربیکیو تعبیه‌شده است که برای بهره‌مندی از این امکانات باید هزینه مجزا پرداخت کنید. در قسمت بیزینس نیز برای برگزاری جلسات کاری‌تان باید هزینه پرداخت کنید و می‌توانید از فکس و فتوکپی نیز بهره‌مند شوید.
در لابی هتل Victoria Inn Tbilisi می‌توانید از اتاق چمدان بهره‌مند شوید و تا زمان فرارسیدن ساعت پروازتان وسایل را در این قسمت قرار دهید. پرسنل در این مجموعه بسیار کارآزموده بوده و در فراهم کردن اقامتی خوش و به‌یادماندنی در حال تلاش هستند. همه پرسنل به زبان‌های انگلیسی، گرجی و روسی صحبت می‌کنند. ازجمله امکانات ارائه‌شده در رابطه با شستشو می‌توان به خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی اشاره کرد که همگی شامل هزینه جداگانه هستند. در لابی این هتل با قسمت پذیرش روبرو خواهید شد که به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مسافران هستند. همچنین بخشی به‌عنوان روم سرویس در نظر گرفته‌شده است که در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید نوشیدنی و خوراکی موردنیازتان را در اتاقتان میل کنید. میز تور و ‌گردشگری نیز در لابی تعبیه‌شده است که مهمانان را با جاذبه‌های دیدنی و تاریخی این شهر آشنا می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


ازجمله امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اتاق بازی سرپوشیده اشاره کرد. سایر سرگرمی‌ها نیز عبارت‌اند از تورها و کلاس‌های آشنایی با جاذبه‌های دیدنی، تورهای پیاده‌روی، کوهنوردی و کتابخانه.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


ازجمله اتاق‌های موجود در داخل این هتل می‌توان به اتاق توئین اکونومی، اتاق توئین یا دوبل با بالکن، اتاق دوبل با بالکن، اتاق تریپل استاندارد، اتاق دلوکس، اتاق دوبل با چشم‌انداز باغ، اتاق توئین یا دوبل با تراس اشاره کرد. امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل Victoria Inn Tbilisi عبارت‌اند از سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، ورودی اختصاصی، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کتری برقی، میز غذاخوری، فضای نشیمن، تلویزیون و تلفن، کمد لباس، یخچال و بالکن. همه اتاق‌ها عایق صدا بوده و اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد و استعمال سیگار نیز در داخل اتاق‌ها ممنوع است

رستوران هتل


وعده صبحانه همه‌روزه به‌صورت سلف‌سرویس در رستوران این هتل سرو می‌شود.

فاصله هتل ویکتوریا این تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان آزادی: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا برج پخش تلویزیون تفلیس: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا سالن کنسرت تفلیس: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا میدان هروس: ۶.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است