search
menu

هتل Velvet Hotel Tbilisi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Velvet Hotel Tbilisi
امکانات و خدمات عمومی هتل ولوت تفلیس
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ولوت تفلیس تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Velvet Hotel Tbilisi


هتل ولوت تفلیس، هتلی ۴ ستاره در یکی از بهترین موقعیت‌های مکانی شهر تفلیس، پایتخت کشور گرجستان است که امکانات رفاهی عالی فراهم آورده و سعی در تأمین اقامت راحت و به یاد ماندنی برای مهمانان دارد. هتل در فاصله کوتاهی از جاهای دیدنی تفلیس ازجمله میدان آزادی تفلیس، پل صلح تفلیس، کلیسای متخی، تئاتر روستاولی، قلعه ناریکالا تفلیس، کلیسای سیونی تفلیس و ... قرار گرفته و مهمانانی که در این هتل اقامت می‌کنند، با پای پیاده می‌توانند از این جاذبه‌ها دیدن کنند. هتل ولوت تفلیس اقامتگاه بسیار مناسب برای آن دسته از گردشگرانی است که دوست دارند ضمن تجربه اقامت راحت و دلنشین، به راحتی شهر را کشف کنند.
مراکز خرید تفلیس نیز در فاصله کوتاهی از هتل قرار دارند. مهمانان می‌توانند از میدان آزادی به ست خیابان روستاولی حرکت کرده و مراکز خرید، تئاترها، موزه‌ها، مغازه‌های کوچک و بزرگ و ... را مشاهده کنند. در تفلیس ترکیب بافت سنتی و مدرن شهری را به خوبی لمس می‌کنید. گردشگری در تفلیس به قدری جذاب و هیجان انگیز است که در پایان سفر دلتان را در این شهر زیبا جا خواهید گذاشت. کارکنان هتل Velvet Hotel Tbilisi بسیار محترم، زحمتکش و کاردان هستند و تمام تلاششان را می‌کنند تا مهمانان را راضی و خشنود نگاه دارند. برای لذت بردن از تفریحات آبی در پارک آبی جینو پارادایس تفلیس، می‌توانید در آب و هوای گرم فصل بهار و تابستان بلیط هواپیما تفلیس خریداری کنید.
مهمانانی که قصد سفر به ازمیر همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است تا بدانند که در هتل ولوت تفلیس پذیرش حیوانات خانگی صورت نمی‌گیرد.

امکانات و خدمات عمومی هتل ولوت تفلیس


در هتل ولوت تفلیس امکانات و خدمات متنوع و لوکس برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که از دیگر شهرها یا کشورهای همسایه با خودروی شخصی‌شان سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ هتل استفاده کرده و بابت هر روز مبلغ ۵ لاری پرداخت نمایند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمت تور، کانسرج، اتو، خشکشویی، شاتل فرودگاهی،فکس، فتوکپی، تحویل سفارشات مارکت، کرایه خودرو، ناهار بسته بندی شده، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌نمایند. علاوه بر این، کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، روسی و گرجی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل مبلمان مخصوص فضای باز و تراس وجود دارند که برای تنفس و استراحت مهمانان در نظر گرفته شده‌اند.

اتاق‌ های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات متنوع و مناسب هر نیاز و سلیقه‌ای در هتل ولوت تفلیس وجود دارند. اتاق های هتل شامل سوئیت، دلوکس توئین، دبل، تریپل و ... هستند. اتاق‌ها دارای بالکن هستند و چشم اندازی از کوچه و خیابان را به مهمانان ارائه می‌دهند. دکوراسیون اتاق‌ها شیک و زیبا بوده و با اسباب و اثاثیه به روز و مناسب چیدمان یافته است. فضای اتاق‌ها کاملا دل‌نشین و دلباز است. ترکیب‌های رنگی هماهنگ نیز فضای دنج و آرامش بخش ایجاد کرده‌اند. کف اتاق‌ها با موکت‌های باکیفیت پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش هستند. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق‌ها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند، استعمال سیگار در اتاق‌ها و سراسر هتل ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل ولوت تفلیس ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق های هتل ولوت تفلیس امکانات رفاهی عالی شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، تلویزیون، مینی بار، قهوه/ چای ساز، صندوق امانات، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در این هتل تورها و کلاس‌های آموزش فرهنگ محلی برای مهمانان برگزار می‌گردند. علاقه مندان می‌توانند از طریق هماهنگی با پذیرش از این آموزش‌ها بهره‌مند شوند. همچنین، در بازه‌های زمانی مختلف نمایشگاه‌های هنری کوچک به صورت موقت برپا می‌شوند. اگر خوش شانس باشید، می‌توانید از آثار هنری زیبای گالری هنری هتل دیدن کنید.

رستوران هتل


همه روزه در ساعات معین صبح، صبحانه غنی، کامل و خوشمزه به صورت بوفه‌ای در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. مهمانان صبح خود را با صرف صبحانه جانانه آغاز و سپس تور تفلیس گردی را با انرژی کامل شروع می‌کنند.

فاصله هتل ولوت تفلیس تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان آزادی تفلیس:۱٫۱ کیلومتر
فاصله تا برج تلویزیون تفلیس: ۲٫۵ کیلومتر
فاصله تا سالن کنسرت تفلیس: ۳ کیلومتر
فاصله تا سیرک تفلیس: ۳٫۵ کیلومتر
فاصله تا میدان قهرمانان تفلیس: ۳٫۶ کیلومتر

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است