search
menu

هتل Urban Park Hotels Tbilisi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Urban Park Hotels Tbilisi
امکانات هتل اوربان پارک تفلیس
خدمات هتل اوربان پارک تفلیس
واحدهای اقامتی هتل
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل اوربان پارک تفلیس

درباره هتل Urban Park Hotels Tbilisi


هتل اوربان پارک تفلیس یک هتل ۴ ستاره بسیار جذاب است که با طراحی بسیار زیبا و محیط سرسبز و خاصی که دارد می‌تواند اقامتی شگفت‌انگیز و دوست داشتنی را برای مسافران شهر تفلیس به ارمغان بیاورد. هتل موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد و با سکونت در آن می‌توانید به بسیاری از اماکن تفریحی تفلیس دسترسی داشته باشید. تئاتر روستاولی و سیرک تفلیس در فاصله نزدیکی از هتل قرار دارند و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کنند تا شب‌های هیجان‌انگیز و جذابی را در زمان اقامت تجربه کنند. هتل دارای فضای سبز و پرنشاطی است که سبب می‌شود قدم زدن در محوطه هتل به اندازه استراحت در فضای داخلی هتل برای مهمانان خاطره‌انگیز و زیبا باشد. شهر تفلیس یکی از شهر‌های کشور گرجستان است که به دلیل طبیعت فوق العاده زیبایی که دارد آن را عروس شهرهای قفقاز می‌نامند. در این شهر دریاچه‌های زیبا، رودخانه‌ای باشکوه و پارک‌های سرسبز و جذابی وجود دارند که بدون شک بازدید از آن‌ها برای مهمانان تجربه‌ای بی‌نظیر خواهد بود. از جمله اماکن گردشگری تفلیس می‌توان به کلیسای جامع تثلیث تفلیس، شهربازی متاتسمیندا تفلیس، حمام‌های سلطنتی تفلیس و… اشاره کرد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما به این شهر زیبا سفر کنید و با اقامت در Urban Park Hotels Tbilisi سفر به یادماندنی را در خاطرات خود به ثبت برسانید.

امکانات هتل اوربان پارک تفلیس


مهمانان هتل اوربان پارک تفلیس با مجموعه‌ای لوکس، عالی و با امکانات رفاهی درجه یک رو به رو هستند که همین مسئله سبب می‌شود مسافران از اقامت در این هتل راضی باشند و لحظات خاطره‌انگیزی را در آن تجربه کنند. در رستوران این هتل متنوع‌ترین و لذیذ‌ترین غذاهای اروپایی و آمریکایی برای مهمانان سرو می‌شود. هتل دارای منطقه بازی سرپوشیده و امکانات بازی کودکان در فضای باز است و مهمانانی که با فرزندان خردسال خود سفر کرده‌اند می‌توانند از این امکانات برای زیباتر شدن سفر کودکان خود بهره‌مند شوند. وجود مینی مارکت در هتل سبب می‌شود که مسافران برای خرید‌های جزئی احتیاجی به رفت و آمد‌های اضافه نداشته باشند. فضای باز هتل دارای شومینه، باغ، محل پیک نیک و تراس است. هتل دارای سالن برگزاری کنفرانس است و امکان برگزاری انواع جلسات کاری و اداری را برای مهمانان فراهم می‌کند. امکانات گسترده دیگری نیز در Urban Park Hotels Tbilisi در اختیار مسافران قرار می‌گیرند که از جمله آن‌ها می‌توان به زمین تنیس، مرکز تناسب اندام، قهوه خانه در محل، منوهای ویژه رژیم‌های غذایی و… اشاره کرد.

خدمات هتل اوربان پارک تفلیس


خدماتی که در هتل اوربان پارک تفلیس به مهمانان ارائه می‌شوند هم سبب راحتی مهمانان در زمان اقامت هستند و هم باعث می‌شوند که مسافران اوقات فراغت خوشی را در هتل تجربه کنند و از اقامت در آن لذت ببرند. موسیقی زنده، برگزاری کلاس‌های آشپزی، پخش رویدادهای ورزشی زنده، برگزاری تورهای فرهنگی، تورهای دوچرخه سواری، امکانات ورزش‌های آبی و… تنها بخشی از خدمات این هتل هستند که می‌توانند رفاه و آسایش کامل را به مهمانان هدیه کنند. هتل دارای خدمات کرایه اتومبیل است و مسافران می‌توانند به وسیله یک خودرو شخصی در سرتاسر شهر تفلیس به گشت و گذار و تفریح بپردازند. Urban Park Hotels Tbilisi خدمات متنوع و گسترده دیگری را نیز به مسافران ارائه می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به میز تور، انبار چمدان، نظافت روزانه، هشدار‌های امنیتی، سرویس اتو، خشکشویی، لباسشویی، پذیرش ۲۴ساعته و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی هتل


واحدهای اقامتی لوکسی که در هتل اوربان پارک تفلیس وجود دارند امکانات متنوعی را به مسافران ارائه می‌دهند که تمامی شرایط لازم را برای داشتن یک اقامت ایده آل فراهم می‌کنند. اتاق دونفره اقتصادی، اتاق استاندارد دونفره، اتاق خانوادگی، اتاق سه تخته با نمای باغ، اتاق خانوادگی با نمای باغ و اتاق کینگ از جمله واحدهای اقامتی موجود در Urban Park Hotels Tbilisi هستند. از امکانات رفاهی موجود در این واحدها نیز می‌توان به حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، کمد لباس، مینی بار، صندوق امانات، پشه بند، یخچال، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره‌ای و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل اوربان پارک تفلیس


فاصله هتل تا باغ سمائیه: ۸۰۰ متر
فاصله هتل تا تئاتر روستاولی: ۱ کیلومتر
فاصله هتل تا سالن کنسرت تفلیس: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا سیرک تفلیس: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا دریاچه لاک پشت: ۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است