search
menu

هتل Tiflis Palace

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Tiflis Palace
امکانات عمومی هتل تفلیس پالاس
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تفلیس پالاس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Tiflis Palace


هتل تفلیس پالاس از هتل‌های مشهور در شهر تفلیس است. این هتل زیبا با امکانات رفاهی و خدمات ارائه‌شده خوب در میان گردشگران به شهرت خاصی رسیده است، تا حدی که مسافران زیادی از سراسر دنیا در هنگام سفر به شهر تفلیس با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل اقامتی به‌یادماندنی برای خود و خانواده‌شان رقم می‌زنند. همچنین این هتل زیبا به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار خوب خود در شهر تفلیس به سایر جاذبه‌های دیدنی دسترسی آسانی دارد، زیرا این هتل در مرکز شهر قدیمی تفلیس واقع‌شده است و با ۵ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به کلیسای جامع دسترسی داشته باشید. همچنین ایستگاه متروی آولاباری با ۱۲ دقیقه پیاده‌روی قابل‌دسترس بوده و فرودگاه بین‌المللی تفلیس نیز با ۱۶ کیلومتر فاصله از هتل Tiflis Palace از طریق شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا قابل‌دسترس است. سایر جاذبه‌های دیدنی مشهور در شهر تفلیس عبارت‌اند از حمام‌های سلطنتی، قلعه ناریکالا، میدان آزادی و خیابان‌های شاردنی که تنها چند دقیقه با این هتل فاصله دارند و بازدید از همه این‌ها به گردشگران توصیه می‌شود. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق‌های ضد سیگاری، رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل تفلیس پالاس


از خدمات ارائه‌شده در لابی این هتل می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعت اشاره کرد که در هر ساعتی از شبانه‌روز از مسافران استقبال می‌کنند. اتاق چمدان و خدمات باربری نیز جزو سایر امکانات ارائه‌شده در لابی به شمار می‌روند. خدمات مربوط به شستشو مانند اتوکشی، خشک‌شویی، لباسشویی با هزینه مجزا در این هتل انجام می‌گیرند. در مرکز بیزینس نیز می‌توانید جلسات و کنفرانس‌های کاری خود را برگزار کرده و از فکس و فتوکپی بهره‌مند شوید. پارکینگ اختصاصی رایگان در این هتل دایر شده است که بدون نیاز به رزرو قبلی در اختیار مسافران قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. اینترنت وای فای نیز در سراسر نقاط هتل Tiflis Palace و در داخل اتاق قابل‌دسترس است. برای رفتن به تمامی طبقات این هتل می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. همچنین همه افرادی که مشکلات جسمانی و حرکتی دارند با خیال راحت می‌توانند در هر طبقه از این هتل و اتاق رزرو کنند، زیرا امکانات رفاهی مناسبی برایشان در نظر گرفته است. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی و روسی تسلط داشته و با مسافران با خوش‌رویی برخورد می‌کنند. به یاد داشته باشید که بردن حیوانات خانگی به داخل این هتل ممنوع است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در داخل این هتل روشن و دل‌باز بوده و از وسایل رنگ روشن استفاده‌شده است. همچنین همه اتاق‌ها دارای دکوراسیون مدرنی بوده و در داخل اتاق‌ها می‌توانید از سیستم تهویه مطبوع هوا بهره‌مند شوید. سایر امکانات ارائه‌شده نیز عبارت‌اند از تلویزیون، مینی بار، گاوصندوق حمام اختصاصی. با توجه به اینکه تمامی اتاق‌های هتل Tiflis Palace عایق صدا و ضد آلرژی هستند، اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. همچنین به دلیل ممنوع بودن استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها افراد سیگاری باید در محلی به دور از سایر مسافران سیگار بکشند.

رستوران هتل


هتل تفلیس پلاس دارای ۳ رستوران و کافی‌شاپ بوده و یکی از رستوران‌ها نیز در پشت‌بام واقع‌شده است. این رستوران Tiflis Veranda نام داشته و انواع مختلفی از نوشیدنی‌ها را برای مسافران سرو می‌کنند. همچنین در این قسمت از هتل Tiflis Palace می‌توانید چشم‌انداز بی‌نظیری از مرکز شهر را تماشا کنید. سایر رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها و گالری‌ها نیز در عرض ۵ دقیقه پیاده‌روی از این هتل قابل‌دسترس هستند.

فاصله هتل تفلیس پالاس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان آزادی: ۱ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی گرجستان: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا برج پخش تلویزیون تفلیس: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا سالن کنسرت تفلیس: ۳.۱ کیلومتر
فاصله میدان هروس: ۳.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است