search
menu

هتل The Grove Design Hotel Tbilisi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Grove Design Hotel Tbilisi
امکانات کلی هتل گرو دیزاین تفلیس
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرو دیزاین تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Grove Design Hotel Tbilisi


هتل ۴ ستاره مجلل و لوکس گرو دیزاین تفلیس در ۲.۵ کیلومتری تئاتر اپرا و باله تفلیس و ۲.۹ کیلومتری تئاتر روستاولی واقع شده است. میدان آزادی ۳.۵ کیلومتر و سیرک تفلیس ۶۰۰ متر تا هتل فاصله دارد. از جاذبه‌های گردشگری نزدیک این هتل می‌توان به موزه ملی گرجستان، پل صلح تفلیس، قلعه ناریکالا تفلیس، باغ وحش تفلیس و پل ملکه تامار اشاره کرد که مورد استقبال گردشگران بسیاری قرار گرفته است. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی تفلیس است که ۱۵.۵ کیلومتر با ملک فاصله دارد. ترانسفر فرودگاهی را می‌توان با هزینه اضافی ترتیب داد.
اگر قصد سفر به تفلیس و خرید بلیط هواپیمای خارجی را داشته باشید، می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کنید. هتل The Grove Design Hotel Tbilisi با موقعیت مکانی عالی، قیمت مناسب و ارائه امکانات رفاهی خوب گزینه بسیار مناسبی برای اقامت در تفلیس به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل گرو دیزاین تفلیس


وای فای رایگان در سرتاسر ملک موجود است. پذیرش ۲۴ ساعته و انبار چمدان نیز در این هتل وجود دارد. خدمات خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه اضافی ارائه می‌شود. برای میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند، خدمات ویژه‌ای ارائه می‌شود تا آن‌ها نیز همانند سایر افراد اقامت راحتی در این هتل داشته باشند. میهمانانی که با خودروی شخصی خود سفر می‌کنند، می‌توانند ماشین خود را در پارکینگ هتل پارک کرده و نگرانی از این بابت نداشته باشند. هتل گرو دیزاین تفلیس دارای محیطی بسیار تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه داری هر روز در آن انجام می‌گیرد.
همچنین هتل دارای یک مرکز تناسب اندام است که علاقمندان به ورزش و بدنسازی می‌توانند به آن مراجعه کنند. کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام و اطفا حریق نیز برای پیشگیری از بروز هر گونه حادثه ناگوار تعبیه شده است. اتاق جلسه و خدماتی از قبیل فکس و فتوکپی در این هتل ارائه می‌شود. تخت نوزاد نیز در صورت درخواست به طور رایگان در اختیار میهمانانی که دارای فرزند کوچک هستند قرار می‌گیرد. ورود به هتل The Grove Design Hotel Tbilisi از ساعت ۱۵ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۱ صبح انجام می‌گیرد. کارکنان مجرب هتل با تسلط به زبان‌های انگلیسی، روسی و گرجی از میهمانان استقبال کرده و ارتباط خوبی با میهمانان خارجی برقرار می‌کنند. تسلط کارکنان به زبان انگلیسی، تمیزی هتل و رزرواسیون ایمن و آنلاین از جمله دلایل انتخاب این هتل برای اقامت در شهر تفلیس است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل گرو دیزاین تفلیس دارای اتاق‌های شیک با طراحی مدرن است که امکانات رفاهی مناسبی برای راحتی میهمانان در هر کدام از آن‌ها گنجانده شده است. انواع اتاق‌ها عبارتند از: اتاق با چشم انداز شهر، اتاق دبل، اتاق استاندارد، اتاق دبل سوپریور و اتاق بزیر. اتاق‌های این هتل دارای تهویه‌ مطبوع، مینی بار، تلویزیون صفحه ‌تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و فضای نشیمن برای استراحت هستند. همچنین بالکن یا پاسیو در هر اتاق وجود دارد. برای راحتی میهمانان، حمام خصوصی دارای حوله، دمپایی و لوازم آرایشی رایگان در هر واحد تعبیه شده است. کتری برقی و صندوق امانات نیز در اتاق‌ها وجود دارد. صبحانه را می‌توانید در اتاق خود میل کنید.

رستوران هتل


میهمانان می‌توانند هر روز صبح از صبحانه قاره‌ای لذت ببرند. همچنین می‌توانید گزینه‌های صبحانه را از منو سفارش دهید. برای وعده‌های غذایی ناهار و شام نیز می‌توانید از غذاهای لذیذ و خوشمزه رستوران هتل گرو دیزاین تفلیس سفارش دهید یا به رستوران‌های اطراف هتل بروید.

فاصله هتل گرو دیزاین تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پل ملکه تامار: ۲۰۰ متر
فاصله تا باغ وحش تفلیس: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی گرجستان: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا پل صلح: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سیونی تفلیس: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا قلعه ناریکالا تفلیس: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا شهربازی متاتسمیندا تفلیس: ۱۱.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است