search
menu

هتل Sharden Villa Boutique Hotel Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sharden Villa Boutique Hotel Tbilisi
امکانات عمومی هتل ویلایی شاردن بوتیک تفلیس
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ویلایی شاردن بوتیک تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Sharden Villa Boutique Hotel Tbilisi


هتل ویلایی شاردن بوتیک جزو هتل‌های باکیفیت در شهر تفلیس در گرجستان است. این هتل در منطقه فرهنگی و قلب شهر تفلیس واقع‌شده و تا میدان انقلاب رز و پارلمانت گرجستان حدوداً ۱.۵ کیلومتر فاصله وجود دارد. در هنگام خرید بلیط هواپیما با انتخاب این هتل برای اقامت چشم‌انداز بسیار زیبایی از شهر را تماشا خواهید کرد. همچنین با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به مرکز خیابان روستاولی دسترسی داشته باشید. ایستگاه مرکزی تفلیس نیز حدوداً ۲ کیلومتر تا هتل Sharden Villa Boutique Hotel Tbilisi فاصله دارد و از این طریق می‌توانید از جاهای دیدنی شهر تفلیس بازدید کنید، برخی از این جاذبه‌ها عبارت‌اند از موزه ملی گرجستان، باغ‌وحش تفلیس، کلیسای جامع تثلیث، حمام‌های سلطنتی تفلیس، پل صلح تفلیس و قلعه ناریکالا. برای دسترسی به فرودگاه می‌توانید از شاتل فرودگاهی این هتل بهره‌مند شوید و مسیر ۲۰ کیلومتری را بپیمایید. البته لازم به ذکر است که برای بهره‌مندی از این خدمات باید هزینه مجزا پرداخت کنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های ضد سیگاری، پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس، تراس و چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها.

امکانات عمومی هتل ویلایی شاردن بوتیک تفلیس


از امکانات عمومی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد. لازم به ذکر است که هتل شاردن بوتیک پارکینگ ندارد و آن دسته از مسافرانی که به وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند، باید برای پارک خودرویشان از محوطه و خیابان‌های نزدیک هتل بهره‌مند شوند. خدماتی مانند باربری، اتاق چمدان، میز تور گردشگری و میز پذیرش به صورت ۲۴ ساعته دایر هستند. سایر خدمات نظیر اتوکشی و لباسشویی با هزینه مجزا در لابی این هتل و بخش شستشو انجام می‌گیرند. در قسمت بیزینس هتل Sharden Villa Boutique Hotel Tbilisi نیز می‌توانید در صورت لزوم از فکس و فتوکپی بهره‌مند شوید. کارکنان این مجموعه همگی مجرب و کارآزموده بوده و همگی به زبان‌های انگلیسی، گرجی و روسی تسلط دارند. علاوه بر موارد گفته‌شده، در لابی این هتل بخشی به عنوان مینی مارکت دایر شده و وسایل موردنیاز مسافران در این قسمت ارائه می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل استاندارد، اتاق توئين استاندارد، اتاق سینگل استاندارد، سوئيت و اتاق دوبل سوپرییر. اتاق‌های موجود در داخل این هتل نیز شامل سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و اینکه داخل اتاق‌ها امکاناتی نظیر میز کار، حمام اختصاصی وجود دارد. هریک از واحدها شامل اسباب و وسایل با استایلی شیک بوده و چشم‌انداز دلربایی از باغ، کوه، محوطه و شهر از پنجره‌های اتاق‌ها قابل‌مشاهده است. سایر امکانات داخل اتاق‌های هتل Sharden Villa Boutique Hotel Tbilisi عبارت‌اند از کمد لباس، چای‌ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، فرش، کتری برقی، یخچال، تلویزیون و تلفن، سیستم سرمایشی و گرمایشی. طبقات مختلف در این هتل از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند. همچنین استعمال سیگار نیز در داخل اتاق‌ها ممنوع اعلام‌شده است.

رستوران هتل


در ۱۰۰ متری این هتل چندین رستوران و کافی‌شاپ دایر گردیده شده که به راحتی می‌توانید در زمان وعده‌های غذایی از این رستوران‌ها غذا سفارش دهید.

فاصله هتل ویلایی شاردن بوتیک تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا قلعه ناریکالا: ۴۰۰ متر
فاصله تا کلیسای سیونی تفلیس: ۶۰۰ متر
فاصله تا پل صلح تفلیس: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی گرجستان: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا باغ‌وحش تفلیس: ۴.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است