search
menu

هتل Rogas Home Tbilisi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Rogas Home Tbilisi
امکانات و خدمات عمومی هتل روگاس هوم تفلیس
اتاق ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل روگاس هوم تفلیس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Rogas Home Tbilisi


هتل روگاس هوم، یک هتل چهار ستاره و مجلل در شهر زیبای تفلیس در کشور گرجستان است که برای اقامتی راحت، خوش و به‌یادماندنی بسیار مناسب است. هتل Rogas Home با جاهای دیدنی تفلیس از جمله جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی فاصله کمی دارد و این مزیت، به شما کمک می‌کند که به آسانی به بازدید از مکان‌ها و جاذبه‌های دیدنی معروف شهر تماشایی تفلیس مانند موزه ملی گرجستان بروید. در صورتی که تمایل داشته باشید با حمل‌ونقل عمومی به گشت‌وگذار در تفلیس بپردازید؛ خبر خوب این است که دو ایستگاه مترو در فاصله‌ی بسیار نزدیک هتل روگاس هوم قرار دارند.
برای آنکه به راحتی به هتل روگاس هوم تفلیس بروید؛ یکی از راه‌ها این است که بلیط هواپیما ارزان رزرو کنید و مسافت ۱۴ کیلومتری را با ماشین طی کنید تا از فرودگاه بین‌المللی تفلیس به هتل روگاس هوم برسید. یکی از فعالیت‌های جذاب هر سفری خرید و تفریح در مراکز خرید متنوع هر شهری است، شما هم می‌توانید در طول مدتی که در هتل روگاس هوم اقامت دارید؛ از مراکز خرید تفلیس بازدید کنید و ساعاتی خاطره‌انگیز را سپری کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل روگاس هوم تفلیس


اگر به دنبال آن هستید که اقامتی آسوده و راحت را تجربه کنید؛ در هتل روگاس هوم تفلیس که امکانات و خدماتی عالی دارد، اقامت داشته باشید. در ابتدا که وارد هتل Rogas Home شوید، لابی شیک و دنج را می‌بینید که با مبلمان و میز و صندلی‌هایی لوکس تزئین شده‌است. برای میل کردن صبحانه و میان وعده به کافی‌شاپ مجللی که در هتل روگاس هوم قرار دارد بروید و لحظاتی دل‌انگیز را در خاطرات خود ثبت کنید. در تمامی فضاهای هتل روگاس هوم به اینترنت رایگان دسترسی دارید که خود یک مزیت است.
برای راحتی بیشتر مسافران در هتل روگاس هوم تفلیس خدمات خوبی در دسترس قرار دارد از جمله:‌ پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری از چمدان،‌ خدمات اتاق،‌ خدمات شاتل و خدمات نظافتی از جمله نظافت روزانه و خدمات اتو. از آنجایی که خانواده‌ها هم به همراه فرزندان خود در هتل روگاس هوم اقامت می‌کنند، هتل روگاس هوم کالسکه هم در اختیار پدر‌ و مادر‌ها قرار می‌دهد. در صورتی که بلیط هواپیما چارتر رزرو کرده‌اید و می‌خواهید آسودگی بیشتری برای رفت‌وآمد داشته باشید؛ از ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت هتل Hotel Rogas Home استفاده کنید. زبان‌هایی که کارکنان هتل روگاس هوم تفلیس استفاده می‌کنند، زبان گرجستانی، انگلیسی و روسی است.

اتاق ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های متنوعی در هتل روگاس هوم قرار دارد که هر کدام را که برای اقامت انتخاب کنید؛ چیدمانی چشم‌نواز و روح‌بخش پیش چشمان شما نمایان است. هتل Rogas Home تفلیس دارای اتاق‌هایی است از جمله: اتاق استاندارد یک نفره، اتاق استاندارد دو نفره با یک تخت دابل، اتاق استاندارد دو نفره با تخت‌ تویین، اتاق دلوکس دو نفره با تخت دابل، اتاق سه نفره با یک تخت دابل بزرگ و یک تخت سینگل و اتاق سه نفره با سه تخت سینگل. از جمله وسایل و امکاناتی که در اتاق‌های مجلل هتل روگاس هوم تفلیس قرار دارد و برای اقامتی راحت و دلنشین تعبیه شده‌اند شامل مبلمان، تلویزیون، یخچال، مینی‌بار، اینترنت رایگان، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، سشوار، دمپایی، تلفن،‌ کمد لباس، صندلی و سیستم اطفا حریق. توجه داشته باشید که داخل اتاق‌های هتل Rogas Home تفلیس نمی توانید سیگار بکشید؛ اما در مکان تعبیه شده آن این امکان مهیا است.

رستوران هتل


هتل روگاس هوم تفلیس فضایی دلنشین و چشم‌گیر دارد که می‌توانید در کنار خانواده و همسفران خود صبحانه‌ای مفصل و لذیذ را میل کنید و یا همچنین در فضای خاص و دلربای طراحی شده کافی‌شاپ هتل Rogas Home از میان‌وعده‌ای خوشمزه لذت ببرید و با دوستان و خانواده خود گپ بزنید. قابل ذکر است که خوراک‌های مخصوص کودکان هم در هتل روگاس هوم قابل سفارش و درخواست است.

فاصله هتل روگاس هوم تفلیس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید گالریا تفلیس: ۶ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید کارواسلا: ۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا باغ وحش تفلیس: ۹ دقیقه رانندگی
فاصله تا قلعه ناریکالا تفلیس: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: ۱۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا پارک آبی جینو پارادایس تفلیس: ۲۰ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است