search
menu

هتل Radisson Blu Iveria Hotel Tbilisi

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Radisson Blu Iveria Hotel Tbilisi
امکانات و خدمات عمومی هتل
انواع اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
برنامه های سلامتی
گزینه های صرف غذا
دیگر خدمات و امکانات هتل
موقعیت مکانی هتل
دلایل انتخاب هتل رادیسون بلو ایوریا
اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل

درباره هتل Radisson Blu Iveria Hotel Tbilisi


هتل رادیسون بلو ایوریا آسمان خراشی در تفلیس است که در قلب مرکز تجاری شهر جای گرفته و فاصله بسیار کمی با بافت تاریخی شهر دارد. رادیسون بلو ایوریا با دکوراسیون مینیمالیستی مدرنش در احاطه رودخانه زیبای “Mtkvari” و رشته کوه های بلند قرار گرفته و همین باعث شده مهمانان در طول اقامت خود از طبقات بالای هتل مناظر مسحورکننده ای را شاهد باشند. وقتی هتل رادیسون بلو ایوریا را انتخاب کنید، پا به بیرون از هتل که بگذارید خیابان همیشه بیدارِ روستاولی با رستوران های متعدد و مراکز خریدش از شما استقبال می کند.

امکانات و خدمات عمومی هتل


رادیسون بلو ایوریای ۵ ستاره که زیر مجموعه ای از هتل های زنجیره ای رادیسون بلو به شمار می رود با مرکز اسپای ۱۶۰۰ مترمربعی، استخرهای شنا، اینترنت رایگان، ترانسفر فرودگاهی برای مسافران دارای بلیط هواپیما، پارکینگ رایگان، اتاق های خانواده، مرکز سلامت و رستوران های متنوعش اقامتی در خور مهمانانش فراهم آورده و در طی سال های فعالیتش نه تنها موفق شده رضایت مهمانانش را جلب کند بلکه آن ها را تبدیل به مهمانان دائمی هتل کرده است.

انواع اتاق های هتل


این هتل ۱۸ طبقه با ۲۴۹ واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت از مهمانانش میزبانی می کند. مهمانان می توانند طبق ترجیحات خود اتاق های از طبقات مختلف هتل ررزو کنند، این اتاق ها به صورت اتاق استاندارد، پرمیوم، سوپریر و سوئیت های جونیور و اگزکیوتیو و در ظرفیت های متنوع دسته بندی شده اند.

امکانات اتاق های هتل


از پنجره برخی از اتاق های مدرن Radisson Blu Iveria Hotel می توان به تماشای تصاویر خیره کننده ای از شهر یا تپه تاریخی تفلیس و یا حتی رودخانه آن نشست. این منظره ها حتی از روی خوشخواب های اتاق نیز قابل دید هستند. کف اتاق های هتل رادیسون بلو ایوریا فرش شده اند و در این اتاق ها علاوه بر این که شهر را زیر پایتان حس می کنید، از امکاناتی مثل میز، تلویزیون صفحه تخت، چای ساز، مینی بار، حمام اختصاصی و تهویه مطبوع برخوردار خواهید بود. در حمام های تمامی واحدها لوازم استحمام رایگان و سشوار نیز در اختیار مهمانان قرار می گیرد.

برنامه های سلامتی


۲ طبقه آخر Radisson Blu Iveria Hotel Tbilisi محل قرارگیری سالن سلامت آن است؛ از اینجا نیز می توان نظاره گر تفلیس زیبا بود. این سالن با امکانات کاملا به روزی مجهز شده و می توان در سونا، اسپا، سولاریوم و اتاق ماساژ آن خستگی روز را از تن در آورد. البته استخرهای سرپوشیده و روباز هتل نیز جای مناسبی برای رفع خستگی بوده و همین منظره های زیبا از آنجا نیز دیده می شود.

گزینه های صرف غذا


انتخاب اینکه صبحانه را در اتاق خود میل کنید یا به بوفه هتل بروید با شماست ولی قبل از این انتخاب بهتر است بدانید که در بوفه هتل رادیسون بلو ایوریا می توانید با طیف متنوعی از انواع خوراکی های محلی و بین المللی از خود پذیرایی کنید. در بدو ورود نیز تحت تاثیر چیدمان بوفه قرار می گیرید.
این هتل دارای ۵ رستوران منو انتخابی است که یکی از آن ها غذاهای دریایی، یکی بین المللی و ۲ تای دیگر انواع غذاهای ایتالیایی، محلی، چینی، ژاپنی، تایلندی، آسیایی و اروپایی طبخ و سرو می کنند. رستوران Umami هتل بهترین خوراک های جنوب شرقی آسیا و رستوران Filini بهترین غذاهای ایتالیایی را طبخ می کند.

دیگر خدمات و امکانات هتل


کسانی که بلیط هواپیما تفلیس را با اهداف کاری خریده باشند، با اقامت در هتل رادیسون بلو ایوریا می توانند در مرکز بیزینس هتل به کارهای تجاری خود برسند و در عین حال که در مکان دنجی با کامپیوتر کار می کنند از خدمات این مرکز بهره مند باشند. در این هتل یک تراس آفتاب گیری، کلاس های یوگا و گالری های هنری وجود دارد و کادر پذیرش نیز با تسلط به زبان های آلمانی، انگلیسی و روسی به صورت ۲۴ ساعته آماده راهنمایی در امور مختلف است.

موقعیت مکانی هتل


برای بازدید از اکثر جاذبه های تاریخی شهر نیازی به وسیله نقلیه نخواهید داشت و می توانید با قدم زدن در کوچه پس کوچه های بخش قدیمی شهر همه آن ها را پیدا کنید، اپرای تفلیس و تئاتر باله تنها ۵ دقیقه پیاده تا هتل رادیسون بلو ایوریا فاصله دارند. برای استفاده از مترو نیز باید به ایستگاه مترو روستاولی بروید که در ۳۰۰ متری هتل واقع شده است. ضمنا فاصله هتل از میدان آزادی ۱.۴ کیلومتر و از فرودگاه بین المللی تفلیس برای مسافرانی که با بلیط هواپیما تفلیس به این شهر سفر میکنند ۱۷ کیلومتر است.

دلایل انتخاب هتل رادیسون بلو ایوریا


ویو معرکه اتاق ها
برخورد حرفه ای پرسنل
استخرهای زیبا
موقعیت مکانی عالی
قهوه ها و غذاهای بی نظیر
اینترنت پرسرعت

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل


فاصله هتل رادیسون بلو ایوریا تا باغ سامایا: ۳۰۰ متر
فاصله هتل رادیسون بلو ایوریا تا سیرک تفلیس: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل رادیسون بلو ایوریا تا میدان آزادی: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل رادیسون بلو ایوریا تا کلیسای جامع تثلیث: ۲.۱ کیلومتر
فاصله هتل رادیسون بلو ایوریا تا کلیسای سنت جورج: ۲.۱ کیلومتر
فاصله هتل رادیسون بلو ایوریا تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: ۲.۲ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است