search
menu

هتل Museum Hotel Orbeliani Tbilisi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Museum Hotel Orbeliani Tbilisi
امکانات و خدمات عمومی هتل میوزیوم اربلیانی تفلیس
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل میوزیوم اربلیانی تفلیس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Museum Hotel Orbeliani Tbilisi


هتل میوزیوم اربلیانی یک هتل چهار ستاره و باشکوه با سبک معماری خاص، سنتی و چشم‌گیر است که در قلب شهر یعنی در قسمت قدیمی و تاریخی شهر زیبای تفلیس در کشور گرجستان قرار دارد. هتل Museum Hotel Orbeliani به جاذبه های تفلیس بسیار نزدیک است و دسترسی خوبی به بیشتر جاذبه‌های مشهور تفلیس دارد. برای رسیدن به هتل مجلل میوزیوم اربلیانی می‌توانید بلیط هواپیما چارتر رزرو کنید و از فرودگاه بین‌المللی تفلیس تا هتل موزه اربلیانی را در تنها حدود ۱۴ کیلومتر طی کنید. در طول مدت زمان اقامت خود در هتل میوزیوم تفلیس حتما از کلیسای جامع تثلیث تفلیس بازدید کنید چرا که کشور گرجستان یکی از کشورهای مسیحی جهان است و به همین دلیل کلیساهای متعددی در طول دوران حضور مسیحیت در این کشور ساخته شده است و بسیار تماشایی هستند.

امکانات و خدمات عمومی هتل میوزیوم اربلیانی تفلیس


انواع امکانات و تجهیزاتی عالی در هتل موزه اربلیانی تفلیس وجود دارد که برای اقامتی آسوده و خوش تعبیه شده‌اند. هتل Museum Hotel Orbeliani دارای لابی دنج، رستورانی مجلل، کافی‌شاپی لوکس، آسانسور، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان با قابلیت دسترسی در تمام فضاهای هتل، ماساژ، سالن و تجهیزات کنفرانس و جلسات، فکس و فتوکپی است. خدماتی که هتل میوزیوم اربلیانی برای راحتی و آسایش مسافران ارائه می‌کند شامل خدماتی است از جمله: پذیرش ۲۴ ساعته، سریع و اختصاصی، خدمات شاتل، خدمات اتاق، خدمات و دسترسی ویژه معلولان، نگهداری از چمدان، تبدیل ارز، میز ارائه و فروش تور، خدمات نگهداری از کودکان و خدمات نظافتی از قبیل نظافت روزانه، اتو، خشکشویی، لباسشویی و اتوی شلوار. اگر علاقه‌مند باشید که خودتان در شهر رانندگی کنید؛ هتل موزه اربلیانی خودرو هم اجاره می‌دهد. برای رفت‌و‌آمد آسان بین هتل و فرودگاه حتما از ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت هتل میوزیوم اربلیانی تفلیس استفاده کنید. کارکنانی که در هتل میوزیوم اربلیانی مشغول به کار هستند، قادر هستند علاوه بر زبان گرجستانی، به دو زبان‌ انگلیسی و روسی هم صحبت کنند و با مسافران ارتباط برقرار کنند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل Museum Hotel Orbeliani تفلیس در مجموع دارای ۴۶ اتاق و سوئیت است که هر کدام چیدمان و فضایی خاص و چشم‌گیر دارند که برگرفته از معماری و طراحی تاریخی هستند و نمایانگر تاریخ و فرهنگ گذشته هستند. انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل میوزیوم اربلیانی بدین شرح هستند: اتاق آتونلی دو نفره با تخت دابل، اتاق آتونلی دو نفره با تخت تویین، اتاق ماداتووی دو نفره با تخت دابل، اتاق ماداتووی دو نفره با تخت تویین، سوئیت میوزیوم دو نفره به همراه تراس، سوئیت درای بریج با یک تخت بزرگ دابل، سوئیت میوزیوم دو نفره، اتاق تلگراف دو نفره با تخت دابل، اتاق تلگراف دو نفره با تخت تویین و اتاق اربلیانی خانوادگی با یک تخت دابل و یک تخت سینگل. وسایل و امکانات خوب و با کیفیت بالایی داخل اتاق‌های مجلل و راحت هتل میوزیوم اربلیانی تفلیس قرار دارند که برای اقامت آسوده مسافران تعبیه شده‌اند. تجهیزات و امکانات اتاق‌ها شامل مواردی است از جمله: مبلمان، تلویزیون، یخچال، مینی‌بار، صندوق امانات، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، سشوار، تلفن، کتری برقی،‌ کمد لباس، صندلی و سیستم اطفا حریق. توجه داشته باشید که در داخل اتاق‌های هتل Museum Hotel Orbeliani نمی توانید سیگار بکشید. اتاق‌های هتل موزه اربلیانی دارای بالکن هستند که می‌توانید در فضایی باز با نمای دیدنی از شهر بنشینید و از هوای تازه و مطلوب لذت ببرید، میان‌وعده‌ای میل کنید و یا با همسفر خود گپ بزنید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


هتل میوزیوم اربلیانی برای اقامت هرچه مفرح‌تر و شادتر مسافران اقدام به کلاس‌های آشپزی می‌کند که هم می‌توانید تفریح کنید و هم اوقاتی خاطره‌انگیز را تجربه کنید. هتل Museum Hotel Orbeliani تفلیس دارای بخش ماساژ است که برای زدودن خستگی‌ها و آشفتگی‌ها بسیار عالی و مناسب است و می‌توانید با سپری کردن ساعاتی، سلامتی و شادابی را به خود هدیه دهید.

رستوران هتل


رستوران هتل Museum Hotel Orbeliani با فضایی دنج و دلنشین خوراک‌هایی لذیذ و متنوع را برای تمامی وعده‌ها به سبک آشپزی محلی و بین‌المللی سرو می‌کند. همچنین در کافی‌شاپ هتل میوزیوم اربلیانی تفلیس در فضای باز و دلپذیر بنشینید و از میل کردن خوراک‌هایی خوشمزه لذت ببرید. علاوه بر این یک کافی‌شاپ دیگر هم در داخل هتل موزه اربلیانی قرار دارد که برای سپری کردن اوقاتی به‌یادماندنی و لذت‌بخش بسیار ایده‌آل است. در صورت درخواست خوراک‌های ویژه رژیمی هم در رستوران هتل میوزیوم تفلیس وجود دارد.

فاصله هتل میوزیوم اربلیانی تفلیس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه ملی گرجستان: ۶۵۰ متر
فاصله تا مرکز خرید گالریا تفلیس: ۸۵۰ متر
فاصله تا پل صلح تفلیس: ۱ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش تفلیس: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید کارواسلا: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: ۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است