search
menu

هتل Marjan Plaza Hotel Tbilisi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Marjan Plaza Hotel Tbilisi
امکانات عمومی هتل مرجان پلازا تفلیس
امکانات تفریحی هتل
انواع اتاق و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل مرجان پلازا تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Marjan Plaza Hotel Tbilisi


هتل مرجان پلازا از هتل‌های چهار ستاره در شهر زیبای تفلیس است. این هتل به دلیل قرارگیری در موقعیت عالی از شهر موردتوجه گردشگران و توریست‌های زیادی قرار می‌گیرد و در طول سال مسافران از نقاط مختلف جهان برای اقامتشان این هتل زیبا را انتخاب می‌کنند. در هتل مرجان پلازا شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا دایر شده است و فقط کافی است مسافران نسبت به خرید بلیط هواپیما اقدام کنند و به این هتل دسترسی آسانی داشته باشند. همچنین با انتخاب هتل مرجان پلازا برای اقامت دسترسی به مترو نیز آسان است، بنابراین به وسیله مترو می‌توانید از جاهای دیدنی و گردشگری زیادی بازدید کنید. در صورت اقامت در این هتل زیبا می‌توانید به سالن باله و اپرای تفلیس در عرض ۱۷ دقیقه پیاده‌روی دسترسی داشته باشید. همچنین سایر جاذبه‌های دیدنی نزدیک به هتل Marjan Plaza Hotel Tbilisi عبارت‌اند از تئاتر روستاولی، باغ وحش تفلیس،کلیسای جامع تثلیث و پل صلح تفلیس که بسیار دیدنی و تماشایی هستند. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنای سرپوشیده، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اسپا، اتاق‌های ضد سیگاری، باشگاه بدنسازی، چای‌ساز و قهوه ساز برای تمامی اتاق‌ها اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل مرجان پلازا تفلیس


در این هتل بخش پذیرش به صورت ۲۴ ساعته دایر است و از مسافران استقبال می‌کنند. همچنین پارکینگ عمومی در محلی نزدیک به هتل قرار دارد. این هتل بدون نیاز به رزرو قبلی دایر شده است و برای بهره‌مندی از این پارکینگ باید هزینه مجزا پرداخت کنید. خدمات مربوط به لاندری نیز در لابی هتل ارائه می‌شود و در این قسمت خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی انجام می‌گیرند. در بخش بیزینس برگزاری جلسات و کنفرانس امکان‌پذیر است. همچنین در صورت نیاز می‌توانید از فکس و فتوکپی بخش بیزینس هتل Marjan Plaza Hotel Tbilisi بهره‌مند شوید. اینترنت وای فای در تمامی قسمت‌های هتل به صورت رایگان قابل‌دسترس است. پرسنل به زبان‌های انگلیسی، گرجی و روسی تسلط دارند. مسافرانی که مشکلات حرکتی و جسمانی دارند، با خیال راحت می‌توانند در هر طبقه که مایل باشند اتاق موردنظرشان را رزرو کنند، زیرا در هر طبقه امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته‌شده است. با توجه به قوانین این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی به مسافران داده نمی‌شود.

امکانات تفریحی هتل


برای تفریح و سرگرمی نیز باشگاه بدنسازی دایر شده است. همچنین استخر سرپوشیده هتل مرجان پلازا بسیار زیبا بوده و لحظات خوشی در انتظار مسافران است. ساعت کاری استخر هتل Marjan Plaza Hotel Tbilisi همه‌روزه از ۸ صبح تا ۱۱ شب است. این استخر در طول سال دایر می‌شود و فقط برای بزرگسالان مناسب است. همچنین در بخش اسپا نیز می‌توانید به سونا، اتاق بخار بروید و ریلکس کنید. همچنین در این بخش انواع ماساژ ارائه می‌شود.

انواع اتاق و امکانات آن‌ها


در این هتل انواع اتاق‌ها عبارت‌اند از اتاق دوبل استاندارد، اتاق توئین استاندارد، سوئيت دلوکس، سوئیت کینگ با بالکن، اتاق توئین یا دوبل، اتاق توئین دلوکس. در اتاق‌های این مجموعه سیستم تهویه مطبوع هوا فراهم‌شده است. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از میز کار، کتری برقی، مینی بار، گاوصندوق، تلویزیون و حمام اختصاصی، کاناپه تخت شو، امکانات اتوکشی، فضای نشیمن، فرش. در داخل اتاق‌ها اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود.

رستوران هتل


وعده صبحانه در رستوران هتل مرجان پلازا به صورت سلف‌سرویس ارائه می‌شود. سه رستوران در هتل Marjan Plaza Hotel Tbilisi وجود دارند. رستوران Limestone انواع غذاهای محلی، اروپایی و مدیترانه شرقی در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام ارائه می‌شود. در رستوران Horizon وعده‌های ناهار و شام سرو می‌شود. در رستوران Harmony Lobby Bar غذاهای اروپایی و بین‌المللی سرو می‌کنند.

فاصله هتل مرجان پلازا تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان آزادی: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا پل صلح تفلیس: ۲ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه‌شناسی ملی گرجستان: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک ویک: ۳.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است