search
menu

هتل Marani Hotel and bon voyage Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Marani Hotel and bon voyage Tbilisi
امکانات عمومی هتل مارانی اند بن ویج تفلیس
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مارانی اند بن ویج تفلیس تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Marani Hotel and bon voyage Tbilisi


هتل مارانی اند بن ویج تفلیس در شهر تفلیس گرجستان واقع شده‌است و شما می‌توانید با اطلاعاتی که در این متن آمده‌است این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید. این هتل حدود ۲ کیلومتر تا تئاتر روستاولی، ۳.۱ کیلومتر تا کلیسای جامع ارمنی سنت جورج و ۳.۱ کیلومتر تا سیرک تفلیس فاصله دارد. یک محل دنج و راحت است که تک تک دکوراسیون و اجزای معماری آن سرشار از حس صمیمیت و راحتی هستند. این هتل جذاب برای کسانی است که با رزرو آنلاین بلیط هواپیما تفلیس به این شهر سفر می‌کنند و برای این دسته از افراد خدمات شاتل فرودگاهی ارائه می‌کند. در رابطه با فاصله با فرودگاه نیز باید گفت که فاصله هتل Marani Hotel and bon voyage Tbilisi تا فرودگاه تفلیس حدود ۱۷ کیلومتر است. اقامت شما در این هتل می‌تواند همراه با بازدید از جاهای دیدنی تفلیس مانند: پل صلح تفلیس، میدان آزادی تفلیس، باغ گیاه‌شناسی تفلیس و ... بسیار خاطره انگیزتر شود.

امکانات عمومی هتل مارانی اند بن ویج تفلیس


هتل دارای امکانات متعددی است که در این بخش به امکانات عمومی آن خواهیم پرداخت. بیرون از هتل دارای تراس یا بالکن است و می‌توانید در این بخش دورهمی‌های خود را داشته‌باشید. فعالیت های جمعی مانند: کلاس‌های آشپزی، پیاده روی و تورهای بازدید از مناطق فرهنگی تفلیس نیز از برنامه‌های ویژه هتل است.
اینترنت قابل دسترسی در همه بخش‌های هتل است و استفاده از آن رایگان است. آلارم‌ها و هشدار دهنده‌هایی در بخش‌های مختلف هتل نصب شده‌است تا هر آتش سوزی و دود ناشی از آن را قبل از وقوع هر حادثه‌ای اطلاع دهد. البته کپسول‌های خاموش کننده آتش در جاهای مختلف این هتل نصب شده‌است. فضای داخلی هتل تهویه مطبوع نیز دارد. صرافی در داخل هتل Marani Hotel and bon voyage Tbilisi وجود دارد و به راحتی می‌توانید پول خود را با پولی که میخواهید مبادله کنید. پذیرش هتل آماده است تا بصورت ۲۴ ساعته مسافران را پذیرش کند و با آن‌ها در ارتباط باشد. برای چمدان مسافران نیز انباری اختصاص داده شده‌است. اتو و خشکشویی با هزینه مجزا از جمله امکانات بهداشتی هتل است که برای مسافران هتل اختصاص داده شده‌است. پارکینگ رایگان در اختیار مسافران هتل خواهد بود و شما حتی اگر خودروی شخصی ندارید می‌توانید از هتل تقاضای خودرو کنید تا برای شما اجاره شود. شاتل فرودگاهی نیز در نظر گرفته شده‌است تا بتوانید به راحتی بین فرودگاه و هتل جابجا شوید. یک مینی مارکت نیز در داخل هتل وجود دارد که به راحتی می‌توانید هر آنچه را که نیاز دارید از آن‌ها خرید کنید. زبانهای روسی و انگلیسی دو زبانی هستند که توسط آن‌ها می‌توانید با کارکنان هتل صحبت کنید.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل همانند سایر بخش‌های آن فضای صمیمی و بسیار دلنشینی دارند. اتاق‌ها همه دارای تلویزیون و اینترنت رایگان هستند. اکثر اتاق‌ها پنجره‌های کوچکی دارند که پرده‌های توری روی آن‌ها نصب شده‌است. تخت‌های بسیار نرم و راحت می‌توانند خواب آرامی را برای شما به ارمغان آورند. وسایل گرمایشی و سرمایشی موجود در اتاق‌ها اقامت را در آن‌ها راحت‌تر ساخته‌است. دیوارهای اتاق‌ها تابلوهای کوچکی دارند که دکوراسیون را جذاب‌تر ساخته‌است. برای هر اتاق و بطور اختصاصی حمام و دستشویی تعبیه شده‌است که امکانات بهداشتی نیز مانند حوله نیز دارند. انواع اتاق‌های هتل Tbilisi Marani Hotel and bon voyage شامل موارد زیر هستند:
• اتاق استاندار تویین
• اتاق دلوکس کینگ
• اتاق دلوکس کویین
• اتاق کلاسیک سه نفره
• سوئیت خانوادگی

رستوران هتل


هتل رستوران ندارد ولی در کافه آن می‌توانید نوشیدنی سفارش دهید و به همراه همسفرانتان دقایق خوبی را در هتل Marani Hotel and bon voyage Tbilisi تجربه کنید.

فاصله هتل مارانی اند بن ویج تفلیس تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان آزادی تفلیس: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سیونی: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا پل صلح: ۴ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع تثلیث: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی تفلیس: ۶.۲ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است