search
menu

هتل Lucky Hotel Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Lucky Hotel Tbilisi
امکانات عمومی هتل لاکی تفلیس
واحدهای اقامتی و امکانات واحدها
رستوران هتل
فاصله هتل لاکی تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Lucky Hotel Tbilisi


هتل لاکی در تفلیس و نزدیک میدان آزادی است. اتاق‌های این هتل دارای تهویه مطبوع با تلویزیون ماهواره ای در منطقه سولولاکی شهر تفلیس است. این هتل با داشتن سرویس اتاق، تراس را نیز برای مهمانان فراهم می‌کند. این اقامتگاه دارای پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، آشپزخانه مشترک و وای‌فای رایگان در سراسر هتل است. صبحانه قاره‌ای هر روز در اقامتگاه در دسترس است. از نقاط دیدنی نزدیک اتاق‌ها می‌توان به میدان آزادی، تئاتر اپرا و باله تفلیس و تئاتر روستاولی اشاره کرد. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی تفلیس است که ۱۷ کیلومتر با هتل فاصله دارد.
تفلیس پایتخت و بزرگ‌ترین شهر کشور گرجستان است. کشور گرجستان در دو قاره آسیا و اروپا قرار دارد. تفلیس یکی از جذاب‌ترین مقاصد سفر برای گردشگران در سراسر دنیا است. وجود جاذبه‌های تاریخی مختلفی چون کلیسای سیمیندا سامبا، قلعه ناریکالا، شهر قدیم و پل صلح، این شهر را به یکی از جذاب ترین شهرهای دنیا برای دوستداران تاریخ و فرهنگ تبدیل کرده است. قلعه ناریکالا تفلیس یکی از قدیمی ترین جاذبه های دیدنی شهر تفلیس است. این قلعه باستانی در دوره ساسانی ساخته شده و بازدید از این جاذبه تاریخی رایگان است که در هر ساعت از شبانه روز می توانید از ناریکالا بازدید کنید. با بالا رفتن از این قلعه، منظره زیبایی از شهر تفلیس روبروی شما خواهد بود که بی شک لذت خواهید برد. تفلیس شهری زیبا با معماری در هم آمیخته مدرن و باستانی است. پل صلح که از معماری مدرن گرجی محسوب می‌شود، پل فولادی و شیشه‌ای واقع بر روی رود کر یا کورا است و برای عابران پیاده طراحی شده است. نمای این پل به شکل کمان طراحی شده که زیبایی خاصی به آن بخشیده است. این سازه که در سال ۲۰۱۰ میلادی افتتاح شد، در مدت کوتاهی تبدیل به یک جاذبه گردشگری قابل‌توجه و همچنین یکی از دیدنی‌ترین نقاط پایتخت شده است. آب‌وهوای این شهر در تمام طول سال مطبوع و لذت‌بخش است.
آب‌وهوای شهر تفلیس در فصل بهار گرم و دلنشین است. در اواخر ماه آوریل روزهای آفتابی بهار آرام‌آرام به روزهای گرم تابستانی تبدیل می‌گردد. فصل تابستان در شهر تفلیس گرم و شرجی است. در فصل پاییز و زمستان هوای پایتخت گرجستان معتدل است و به‌ندرت هوا برفی می‌گردد. با خرید بلیط هواپیما تفلیس، خود را به سفری فراموش‌نشدنی دعوت کنید.

امکانات عمومی هتل لاکی تفلیس


هتل Lucky Hotel Tbilisi خدمات و امکانات مختلفی از جمله اتاق‌های بدون سیگار، آسانسور، انبار چمدان و سیستم تهویه دارد. به دلیل دسترسی به‌تمامی طبقات از طریق آسانسور مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند یا به‌وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، به‌راحتی می‌توانند در هر طبقه از این هتل واحد موردنظرشان را رزرو کرده و اقامتی به‌یادماندنی را تجربه کنند. مهمانان این هتل امکان دسترسی به اینترنت رایگان را در تمامی نقاط هتل خواهند داشت. خبر مهمی که برای صاحبان حیوانات خانگی داریم این است که می‌توانند حیوان خانگی خود را با پرداخت هزینه اضافی همراه خود داخل هتل بیاورند. پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات روم سرویس و غیره از جمله خدمات و امکانات این هتل است. کسانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند، نگران ماشین خود نباشند زیرا می‌توانند از خدمات پارکینگ هتل به‌صورت رایگان استفاده کنند. استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی ممنوع است و اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته‌شده است. اتاق چمدان یکی از امن‌ترین مکان‌ها برای نگهداری از چمدان‌های مسافران است. کارکنان مجرب و بااخلاق هتل لاکی تفلیس به زبان‌های انگلیسی و گرجی مسلط بوده و با گشاده‌رویی از میهمانان استقبال می‌کنند. ساعت ورود به هتل از ساعت ۱ بعدازظهر شروع و خروج قبل از ظهر انجام می‌گردد. این هتل امکان پذیرش پس از ساعت کاری را ندارد. کارکنان میز پذیرش در بدو ورود از مهمانان استقبال خواهند کرد. برای ورود به این هتل محدودیت سنی وجود دارد و حداقل سن برای ورود ۱۸ سال است.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدها


اتاق‌های هتل Lucky Hotel Tbilisi انواع مختلفی دارند که عبارت‌اند از: اتاق یک تخته، اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، چهار تخته و پنج تخته. توجه داشته باشید که هیچ یک از اتاق‌ها ظرفیت نفر اضافه را ندارند. هتل لاکی ۱۰ اقامتگاه با تهویه مطبوع با اتو، میز اتو و لوازم بهداشتی رایگان ارائه می‌دهد. اتاق‌ها به بالکن یا پاسیو باز هستند. اتاق‌ها دارای قسمت‌های نشیمن مجزا و شامل میز هستند. تلویزیون‌های صفحه تخت دارای کانال‌های ماهواره‌ای هستند. میهمانان می‌توانند با استفاده از اینترنت بی‌سیم رایگان در اتاقشان وب‌گردی کنند. بالکن یا پاسیو، روم سرویس ۲۴ ساعته و پنکه از دیگر امکاناتی هستند که در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. خانه‌داری روزانه ارائه می‌گردد. حمام‌ها دارای دوش و لوازم بهداشتی رایگان هستند.

رستوران هتل


صبحانه قاره‌ای همه‌روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ صبح با پرداخت هزینه در دسترس است.

فاصله هتل لاکی تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان هو چی مین: ۵ کیلومتر
فاصله تا بازار بن تان : ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ استقلال: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع نوتردام سایگون: ۵.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه بقایای جنگ: ۶ کیلومتر
فاصله تا اداره پست مرکزی: ۶ کیلومتر
امکانات هتل
menu اتوی رایگان
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است