search
menu

هتل Keba Hotel Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Keba Hotel Tbilisi
امکانات و خدمات عمومی هتل کبا تفلیس
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
فاصله هتل کبا تفلیس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Keba Hotel Tbilisi


یکی از هتل‌های به‌صرفه در شهر زیبا و مشهور تفلیس در کشور گرجستان قرار دارد، هتل کبا است. هتل کبا تفلیس برای مسافرانی که می‌خواهند اقامتی اقتصادی، بدون نگرانی و خوش را با خانواده خود داشته باشند، بسیار عالی است. هتلKeba Hotel تفلیس به چندین مرکز خرید نزدیک است و می‌توانید به گردش و خرید در مراکز خرید تفلیس بروید. یکی از راه‌های آسان برای رسیدن به هتل کبا تفلیس، رزرو بلیط ارزان هواپیما است که سپس به فرودگاه بین‌المللی تفلیس پرواز خواهید داشت که تنها در ۲۰ دقیقه با ماشین، از فرودگاه به هتل کبا می‌رسید. هتل کبا تفلیس تا چندین ایستگاه مترو فاصله کمی دارد و فرصتی مناسب است برای مسافرانی که قصد دارند با وسایل حمل و نقل عمومی شهر را بگردند و کشف کنند. از آنجایی که شهر تماشایی تفلیس دارای جاذبه‌های گردشگری متنوع و معروفی است، حتما در طول مدت سفر خود و اقامت در هتل کبا تفلیس، از جاهای دیدنی تفلیس بازدید کنید و اوقاتی فراموش‌نشدنی و خاطره‌انگیز را سپری کنید. یکی از جاذبه‌های شهر تفلیس، پل صلح تفلیس است که بازدید و تماشای شکوه معماری آن خالی از لطف نیست.

امکانات و خدمات عمومی هتل کبا تفلیس


هتل کبا تفلیس متناسب با اقامتی اقتصادی و راحت، امکاناتی قابل قبول و خوب دارد تا آسودگی برای مسافران فراهم باشد. اگر با خودرو شخصی سفر می‌کنید؛ نگران نباشید زیرا هتل کبا دارای پارکینگ رایگان است که نیازی هم به رزرو قبلی ندارد. هتل Keba Hotel Tbilisi دارای لابی دنج، آشپزخانه‌‌ای مجهز به ماشین لباسشویی،‌ یخچال و دیگر لوازم است. در اتاق‌های هتل کبا تفلیس به اینترنت وای فای رایگان دسترسی دارید. از جمله خدماتی که هتل کبا ارائه می‌کند می‌توان به مواردی اشاره کرد از قبیل نظافت روزانه، پذیرش ۲۴ ساعته و سریع و لباسشویی. یکی از مزیت‌هایی که هتلKeba Hotel تفلیس دارد این است که می‌توانید حیوانات خانگی خود را به راحتی به همراه خود داشته باشید و نیازی نیست که مبلغی اضافه‌تر هم بپردازید. در سراسر هتل کبا گیاهان سرسبز و خوشبو چیده شده‌است که جلوه خاصی به فضای هتل داده‌است. کارکنان مجرب و مهمان‌نوازی که در هتل کبا تفلیس مشغول به کار هستند، علاوه بر زبان گرجستانی، قادر هستند که به زبان‌های ترکی، انگلیسی و روسی هم با مسافران صحبت کنند.

اتاق های هتل


اتاق‌هایی متنوع و بسیار راحت در هتل کبا وجود دارند که با چیدمانی چشم‌نواز و زیبا برای اقامتی به‌یادماندنی و با آسودگی خیال و اقامتی خانوادگی بسیار مناسب هستند و می‌توانید اقامتی بدون دغدغه را داشته باشید. انواع اتاق‌های هتل کبا تفلیس بدین شرح است: اتاق دو نفره با تخت دابل، اتاق دو نفره با تخت تویین، اتاق دلوکس دو نفره با تخت دابل، اتاق دلوکس دو نفره با تخت دابل و به همراه بالکن، اتاق دلوکس سه نفره با یک تخت دابل و یک تخت سینگل و اتاق سه نفره با سه تخت سینگل.

امکانات اتاق های هتل


وسایل و امکانات خوبی در اتاق‌های هتل Keba Hotel Tbilisi قرار دارند تا مسافران با کمبودی مواجه نشوند و اقامتی شیرین و آسوده را تجربه کنند. تجهیزات اتاق‌ها شامل مواردی هستند از جمله: یخچال، تلویزیون، اینترنت رایگان، مبلمان، صندوق امانات، میز، صندلی، تلفن، چای و قهوه ساز، حمام با دوش، سشوار، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، کمد لباس، میز تحریر، دمپایی، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی و سیستم اطفا حریق. باید توجه داشته باشید که در داخل اتاق‌های هتل کبا تفلیس امکان سیگار کشیدن وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


هتل کبا تفلیس یک بالکن در لابی دارد که با گیاهانی سرسبز و چشم‌گیر تزئین شده‌است و بسیار دیدنی است و می‌توانید برای عوض شدن روحیه و استفاده از هوای تازه و مطلوب در بالکن بایستید و خیابان، عبور و مرور مردم و ماشین‌ها را تماشا کنید.

فاصله هتل کبا تفلیس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید ایست پوینت: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه خودرو تفلیس: ۱۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید لیلو تفلیس: ۱۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: ۲۶ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است