search
menu

هتل Kandelaki Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kandelaki Tbilisi
امکانات عمومی هتل کاندکالی تفلیس
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل کاندکالی تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Kandelaki Tbilisi


هتل کاندکالی یکی از هتل‌های میان‌رده در شهر تفلیس گرجستان است. این هتل به‌صورت آپارتمان بوده و اقامتی خوش و به‌یادماندنی برای مسافران رقم می‌زند. این هتل‌آپارتمان دارای موقعیت خوبی در شهر تفلیس بوده و به دلیل دسترسی خوب به ایستگاه مترو به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی دسترسی آسانی خواهید داشت. با توجه به موقعیت قرارگیری این هتل‌آپارتمان تا تئاتر روستاولی و تئاتر اپرا و باله تفلیس حدوداً ۶ کیلومتر فاصله وجود دارد. میدان هروس نیز حدوداً ۲ کیلومتر تا این هتل فاصله دارد. برخی از جاذبه‌های دیدنی مشهور در شهر تفلیس عبارت‌اند از موزه ملی گرجستان، قلعه ناریکالا تفلیس، کلیسای جامع تثلیث تفلیس، حمام‌های سلطنتی تفلیس، پل صلح تفلیس و چندین جایی دیگر که بازدید از همه این‌ها به گردشگران توصیه می‌شود. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز فرودگاه بین‌المللی تفلیس بوده و با ۲۳ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است، پس توصیه می‌شود مسافران با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل اقامتی خوش برای خود و خانواده‌شان رقم بزنند. از امکانات مشهور ارائه‌شده در هتل Kandelaki Tbilisi می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل کاندکالی تفلیس


از امکانات عمومی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد که در سراسر قسمت‌های هتل قابل‌دسترس است. پارکینگ این مجموعه نیز به‌صورت پارکینگ عمومی و رایگان بوده و بدون نیاز به رزرو قبلی در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. در محوطه این هتل نیز حیاط‌خلوت وجود دارد که در این قسمت می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از کوه و باغ اطراف را تماشا کنید. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر تفلیس می‌توانید از لابی این هتل اتومبیل کرایه کنید، همچنین بلیط وسایل حمل‌ونقل عمومی در لابی این هتل ارائه می‌شود. در قسمت لابی میز تور و گردشگری دایر گردیده که مسافران را با جاذبه‌های دیدنی و تاریخی آشنا می‌کنند. بخشی به‌عنوان صرافی در هتل Kandelaki Tbilisi به چشم می‌خورد که در صورت نیاز به پول رایج این کشور می‌توانید تبدیل ارز کنید. همچنین در بخش پذیرش آماده استقبال از مسافران به‌صورت شبانه‌روزی هستند و همچنین در هر ساعتی می‌توانید به این قسمت مراجعه کنید. خدماتی نظیر خشک‌شویی و لباس‌شویی با هزینه مجزا در این هتل انجام می‌گیرند ولی خدمات مربوط به‌صورت اتوکشی رایگان ارائه می‌شود. سالن زیبایی و آرایشی در هتل کاندکالی دایر گردیده و به مسافران در حال ارائه خدمات هستند. همچنین مینی مارکت نیز در لابی هتل وجود دارد که می‌توانید در صورت نیاز خریدهای خود را انجام دهید. برای دسترسی به‌تمامی طبقات نیز آسانسور تعبیه‌شده است. درصورتی‌که وسایل ارزشمند همراه خود داشته باشید، با خیال راحت می‌توانید به قسمت گاوصندوق این هتل مراجعه کرده و با پرداخت هزینه مربوطه خیالتان از این بابت راحت باشد. کارکنان در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی، روسی و گرجی صحبت می‌کنند و در هر ساعتی از شبانه‌روز آماده کمک‌رسانی به مسافران هستند.

امکانات تفریحی هتل


از جمله فعالیت‌های سرگرم‌کننده می‌توان به کوهنوردی اشاره کرد که برای بهره‌مندی از این فعالیت باید هزینه مجزا پرداخت کنید. همچنین برای کودکان نیز زمین‌بازی دایر کرده‌اند تا برای ساعتی هم که شده سرگرم شوند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


واحدهای اقامتی موجود در داخل این هتل به‌صورت روزانه نظافت می‌شوند، البته برای این کار باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید. در داخل واحدهای اقامتی این هتل می‌توانید از سیستم تهویه مطبوع هوا بهره‌مند شوید. همچنین خدماتی نظیر حمام اختصاصی مجهز به دوش، توالت فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی ارائه می‌شوند. در داخل واحدها نیز تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای غذاخوری تعبیه‌شده‌اند. آشپزخانه موجود در داخل واحدها نیز مجهز به صندلی مخصوص کودکان، میز غذاخوری، وسایل شستشو، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی و ظرف‌شویی و یخچال هستند. از بالکن نیز چشم‌انداز بی‌نظیری از باغ و کوه را می‌توانید تماشا کنید. همچنین حوله و ملافه اضافی نیز با هزینه مجزا در داخل اتاق‌های هتل Kandelaki Tbilisi قرار داده‌شده است. همچنین در داخل اتاق‌ها می‌توانید از کاناپه تخت شو، رخت‌آویز، سیستم سرمایشی و گرمایشی و امکانات اتوکشی بهره‌مند شوید. اتاق‌ها عایق صدا بوده و اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. با توجه به اینکه همه واحدها دارای تراس هستند، در این قسمت می‌توانید استراحت کرده و خودتان را به یک نوشیدنی مهمان کنید و از چشم‌انداز محیط اطراف لذت ببرید.

فاصله هتل کاندکالی تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان هروس: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا سالن کنسرت تفلیس: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا پخش تلویزیون تفلیس: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا میدان آزادی: ۵.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است