search
menu

هتل Kalasi Hotel Tbilisi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kalasi Hotel Tbilisi
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل Kalasi Hotel Tbilisi


کمی دورتر از میدان آزادی و در خیابان روستاولی هتل چهار ستاره کالاسی(Kalasi hotel) قرار دارد که امکانات مختلفی را به میهمانان خود ارائه می دهد. هتل کالاسی یکی از هتل‌های واقع در مرکز شهر تفلیس است، منطقه‌ای که مملو از خانه و کلبه‌های قدیمی با بالکن‌های زیبا است. اتاق‌های کالاسی مجهز به سیستم تهویه مطبوع بوده و دارای تلویزیون صفحه تخت هستند. این اتاق ها حمام خصوصی نیز دارند که مجهز به دوش، سشوار، و لوازم آرایشی و بهداشتی هستند
هتل کالاسی تفلیس علاوه بر امکانات مختلف، خدمات متنوعی هم ارائه می دهد. خدماتی مانند وای فای که به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار می گیرد. کالاسی به راحتی و آسایش میهمانان خود اهمیت بسیاری می دهد به همین دلیل برای میهمانان خود پارکینگ رایگان در نظر گرفته تا نه نگرانی جای پارک داشته و نه مجبور به پرداخت هزینه اضافه برای پارکینگ شوند. هتل کالاسی با داشتن امکاناتی چون فکس، فتوکپی و اتاق جلسات گزینه‌ی مناسبی برای سفرهای کاری شما به شهر زیبای تفلیس است. از جمله مزیت‌های برتر هتل سوئیت‌های ماه‌عسل برای زوج‌ها است.
رستوران کالاسی Kalasi Hotel Tbilisi تنوعی از غذاهای لذیذ اروپایی و محلی را در همه ‌وعده غذایی با کیفیتی مطلوب برای مهمانانش سرو می‌کند. اطراف هتل کالاسی پر از رستوران‌های متنوعی است که میهمانان در صورت تمایل می‌توانند سری به آن‌ها بزنند. کالاسی به ایستگاه‌های مترو و قطار نزدیک است که باعث می‌شود میهمانان بدون دردسر به سایر نقاط شهر سفر کنند. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل کالاسی فرودگاه بین المللی تفلیس است که در فاصله حدودا ۱۶ کیلومتری از هتل قرار گرفته است که در مدت زمان ۳۰ دقیقه‌ای از فرودگاه به ‌هتل کالاسی تفلیس می‌رسید.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا میدان آزادی: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک پوشکین: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا پل صلح: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ ریاست جمهوری: ۰.۶ کلیومتر
فاصله تا کلیسای متخی: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا سالن تئاتر روستاولی: ۰.۹ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است