search
menu

هتل Jireh New Tbilisi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Jireh New Tbilisi
امکانات و خدمات عمومی هتل جیره نیو تفلیس
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل جیره نیو تفلیس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Jireh New Tbilisi


هتل جیره نیو، هتل آپارتمانی چهار ستاره و مجلل در شهر زیبای تفلیس در کشور گرجستان است. هتل Jireh New Tbilisi در موقعیت خوبی در شهر قرار دارد و به مراکز خرید تفلیس و جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی شهر تفلیس نزدیک است. اگر تمایل داشته باشید که با وسایل حمل‌ونقل عمومی مانند مترو به کشف و گشت‌وگذار در شهر تفلیس بروید، قابل ذکر است که هتل جیره نیو تفلیس تا دو ایستگاه مترو فاصله کمی دارد. هتل آپارتمان جیره نیو تفلیس برای مسافرانی که قصد دارند خودشان آشپزی کنند، فضایی وسیع برای اقامت و استراحت داشته باشند و یا کسانی که با تعداد نفرات بالایی سفر می‌کنند و می‌خواهند همگی در کنار هم اقامتی آسوده را داشته باشند؛ بسیار مناسب است.
برای رسیدن به هتل جیره نیو می‌توانید بلیط هواپیما تفلیس رزرو کنید و به فرودگاه بین‌المللی تفلیس بروید که تنها ۱۵ کیلومتر با هتل Jireh New Tbilisi تفلیس فاصله دارد. یکی از جاهای دیدنی تفلیس که بازدید از آن خالی از لطف نیست، پارک آبی جینو پارادایس تفلیس که مکانی عالی برای گذراندن اوقاتی مفرح و خاطره‌انگیز در کنار خانواده و دوستان است.

امکانات و خدمات عمومی هتل جیره نیو تفلیس


برای راحتی و کیفیت بالای اقامت مسافران در هتل Jireh New Tbilisi امکانات و خدمات متنوعی برای استفاده مسافران فراهم شده‌است. در هتل جیره نیو تفلیس لابی شیک، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمامی فضاهای هتل، پارکینگ رایگان، سالن ورزشی و سالن جلسات و کنفرانس قابل دسترسی است. خدماتی که هتل جیره نیو به مسافران ارائه می‌دهد تا اقامتی شیرین و به‌یادماندنی را تجربه کنند، شامل مواردی است از قبیل: پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق، خدمات شاتل، صبحانه بوفه، فکس، فتوکپی، تبدیل ارز، خدمات ارائه و فروش تور برای علاقه‌مندان به گشتن شهر با برنامه مشخص و راهنمای تور مجرب و خدمات نظافتی شامل نظافت روزانه، اتو، لباسشویی و خشکشویی.
اگر تمایل داشته باشید که در شهر تفلیس رانندگی کنید و به بازدید جاذبه‌های گردشگری بروید، هتل آپارتمان جیره نیو تفلیس، خودرو اجاره می‌دهد. در صورتی که بلیط هواپیما چارتر رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت هتل جیره نیو تفلیس برای سهولت تردد استفاده کنید. از مزیت‌های هتل آپارتمان جیره نیو این است که کارکنان مجرب آن قادر هستند به چندین زبان از جمله انگلیسی،‌ روسی، ترکی و آذربایجانی با مهمانان صحبت کنند.

اتاق های هتل


هتل جیره نیو تفلیس دارای آپارتمان‌های اختصاصی و متنوعی است که هر کدام برای اقامتی راحت و به‌یادماندنی ایده‌آل هستند و چیدمانی چشم‌گیر و تحسین‌‌برانگیز دارند. هتل Jireh New Tbilisi دارای انواع آپارتمان‌هایی است که بدین شرح هستند: آپارتمان‌ مخصوص اقامت دو فرد با تخت دابل، آپارتمان‌ برای اقامت سه فرد که دارای دو اتاق خواب هستند و یک تخت بزرگ دابل و یک مبل تخت‌ خواب شو دارند، آپارتمان‌ ویژه اقامت پنج فرد با دو اتاق خواب که در یک اتاق خواب یک تخت دابل و یک مبل تخت خواب شو و در اتاقی دیگری دو تخت دابل بزرگ دارد و آپارتمان دوبلکس با دو اتاق نشیمن و دو اتاق خواب که برای اقامت هشت فرد طراحی شده‌اند که در هر اتاق‌ خواب‌ یک تخت دابل بزرگ، در یک اتاق نشیمن یک مبل تخت خواب شو و در دیگر اتاق نشیمن، سه مبل تخت خواب شو قرار دارد. خوب است توجه کنید که در داخل اتاق‌ها و آپارتمان‌های هتل جیره نیو تفلیس امکان سیگار کشیدن وجود ندارد اما در محیط تعبیه شده آن می‌توان سیگار کشید.

امکانات اتاق های هتل


امکانات قابل قبول و عالی در اتاق‌های هتل Jireh New Tbilisi تفلیس قرار دارد تا راحتی و آسایش مسافران فراهم باشد. وسایلی که در آپارتمان‌های هتل جیره نیو تفلیس به آنها دسترسی دارید شامل مواردی هستند از جمله: یخچال، تلویزیون، صندوق امانات، مبلمان، تلفن، صندلی، حمام با دوش، سشوار، تلفن، کمد لباس، جارو برقی، اتو و تجهیزات مخصوص اتو کردن، سیستم سرمایشی و گرمایشی و تهویه مطبوع. آپارتمان‌های هتل آپارتمان جیره نیو تفلیس امکانات خوبی در آشپزخانه دارد مانند گاز، کتری برقی، سینک ظرفشویی و برخی دیگر از لوازم آشپزخانه، پذیرایی و آشپزی. میز و صندلی ناهارخوری هم در آپارتمان‌های هتل جیره نیو وجود دارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


اگر به ورزش کردن علاقه دارید، حتما به باشگاه ورزشی هتل جیره نیو تفلیس بروید و ساعاتی را به سلامتی و شادابی خود اختصاص دهید. برخی از اتاق‌های آپارتمان‌های هتل Jireh New Tbilisi دارای تراسی وسیع با میز و صندلی هستند و همچنین باغی دنج و سرسبز و چشم‌نواز در فضای باز در هتل جیره تفلیس قرار دارد که می‌توانید در فضایی باصفا بنشینید، میان‌وعده و میوه میل کنید، با همسفران خود گپ بزنید و از هوای تازه و مطلوب لذت ببرید.

رستوران هتل


در هتل جیره نیو تفلیس، این امکان را دارید که صبحانه‌ای لذیذ و مفصل را در صبحی زیبا و دل‌انگیز به صورت بوفه میل کنید و اوقاتی خوش را سپری کنید.

فاصله هتل جیره نیو تفلیس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک موشتایدی تفلیس: ۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا پل صلح تفلیس: ۹ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه ملی گرجستان: ۹ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید گالریا تفلیس: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: ۱۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا قلعه ناریکالا تفلیس: ۱۵ دقیقه رانندگی


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است