search
menu

هتل Irmeni Hotel Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Irmeni Hotel Tbilisi
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل Irmeni Hotel Tbilisi


این هتل ایرمنی (Irmeni) دارای تراس‌آفتابگیر به صورت مبله است به همراه محوطه‌ای برای برگذاری پیک نیک و برپایی آتش همچنین امکاناتی برای باربیکیو هم مشاهده می‌شود. سفر به شهر زیبای تفلیس با اقامت در هتلی چون هتل ایرمنی خاطره انگیز خواهد بود.
در مورد رقم خوردن بهترین و ناب‌ترین تجربیات در مورد هتل ایرمنی سخنان بسیار زیادی می‌توان گفت اما قبل از هر چیز باید بگوییم که تنها با ۵ تا ۱۰ دقیقه پیاده‌روی از این هتل ایرمنی تفلیس می‌توان خود را به ایستگاه‌ متروی آولاباری، میدان آزادی، کلیسای جامع سامبا، کاخ ریاست جمهوری و بسیاری از مکان‌های جذاب دیگر شهر تفلیس رساند. ضمن اینکه ثمره چنین پیاده‌روی کوتاهی دسترسی به چندین رستوران، فروشگاه و کافه نیز هست.

جدا از موقعیت مکانی خاص و منحصر به فرد هتل ایرمنی تفلیس، امکاناتی مثل تلویزیون، صندوق امانات، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی همراه با دوش و اینترنت بی‌سیم رایگان که در اتاق‌های این هتل فراهم شده‌اند، لذت اقامت در آن را چند برابر می‌کنند. برای رفاه بیشتر مسافران، هتل ایرمنی تفلیس امکاناتی چون اجاره خودرو، آسانسور، صندوق اماناتظ پاسخگویی ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، انبار نگهداری چمدان، صرافی، شاتل فرودگاهی،خشکشویی و اتوکشی فراهم کرده است. همچنین با وجود آرایشگاه مردانه و زنانه این امکان را به مسافران می‌دهد که همیشه آٰراسته باشند. مهمانان می‌توانند به بخش تور دسک هتل درخواست تور کنند و بلیط‌های لازم را برای بازدید از مکان‌های جاذب شهر از این بخش تهیه کنند.
هتل ایرمنی تفلیس مجهز به یک کافی شاپ و همچنین رستوران بسیار شیک هم هست که در این رستوران انواع غذاهای اروپایی برای مهمانان سرو می‌شود. تراس، باغ سرسبز، پارکینگ رایگان، محلی برای انجام بازی دارت و مرکز اسپا هم دیگر بخش‌های مهم هتل Irmeni Hotel Tbilisi به شمار می‌روند.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا کلیسای جامع سامبا: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ ریاست جمهوری: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا کلیسای متخی: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا پل صلح: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا قلعه ناریکالا: ۱ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است