search
menu

هتل Hotel Imperial House Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Imperial House Tbilisi
فاصله تا جاهای دیدنی

درباره هتل Hotel Imperial House Tbilisi


اقامت در هتل ایمپریال هاوس تفلیس (Imperial House) شمارا از مشکلات و دغدغه‌های روزانه رها می‌کند. بدین‌ترتیب تک تک مشکلات روحیتان برطرف شده و شما با ذهنی کاملا آماده و سر حال به آغوش زندگی عادی خود باز خواهید گشت. مهمانان می‌توانند به بخش تور دسک هتل ایمپریال هاوس بروند و درخواست تور کنند و بلیط‌های لازم را برای بازدید از مکان‌های جاذب شهر تفلیس از این بخش تهیه کنند.

با اقامت در هتل ایمپریال هاوس تفلیس فرصت استفاده از اتاق‌هایی مجهز به اینترنت بی‌سیم رایگان، تهویه مطبوع، میز تحریر و حمام اختصاصی همراه با دوش را در اختیار خواهید داشت. تمامی این اتاق‌ها دارای یک پاسیوی بسیار زیبا هستند. برخی از آنها هم حتی مجهز به یک بالکن بوده و بسیار دلگشاتر از بقیه هستند. یکی از جالب‌ترین ابعاد اقامت در هتل ایمپریال هاوس تفلیس، امکان استفاده از بخش سونای این اقامتگاه است. در این بخش می‌توان از سرویس ماساژ که به صورت کامل بر روی نقاط مختلف بدن اجرا می‌شود، استفاده کرد و خستگی خود را کاملا برطرف نمود.

تراس هتل ایمپریال تفلیس هاوس و باغ سرسبز و زیبای آن هم دیگر نقاطی هستند که روح تازه‌ای به شما می‌بخشند. لازم به ذکر است که با اقامت در این هتل می‌توانید از بخش پذیرش ۲۴ ساعته آن برای دریافت سرویس‌های مختلف استفاده کنید. کارکنان این بخش بسیار صمیمی و خنده‌رو هستند. به طوری که اکثر مهمانان قبلی بیشتر از اینکه در مورد هتل Hotel Imperial House Tbilisi حرف بزنند، در مورد کارکنان این هتل سخن می‌گویند.

فاصله تا جاهای دیدنی


فاصله تا پارک پوشکین: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا میدان آزادی: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا پل صلح: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک ۹ آوریل: ۰.۶ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است