search
menu

هتل Hotel ZP Palace Tbilisi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel ZP Palace Tbilisi
امکانات عمومی هتل زد پی پالاس تفلیس
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل زد پی پالاس تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel ZP Palace Tbilisi


هتل زد پی پالاس از هتل‌های مشهور شهر تفلیس است. این هتل در خیابان مشهور مارژانیشویلی واقع‌شده و برای سفرهای دونفره بسیار مناسب است. همچنین به دلیل موقعیت جغرافیایی بسیار خوب خود به سایر نقاط شهر تفلیس نیز دسترسی آسانی خواهید داشت و به‌وسیله شاتل فرودگاهی به فرودگاه تفلیس می‌توانید دسترسی داشته باشید. با توجه به محل قرارگیری این هتل در مرکز شهر تفلیس تا ایستگاه مترو حدوداً ۵ دقیقه پیاده‌روی دارید و اینکه خیابان روستاولی و میدان آزادی نیز با فاصله ۲.۲ کیلومتری از این هتل قابل‌دسترس هستند. همچنین می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی شهر تفلیس مانند پل صلح تفلیس، موزه ملی گرجستان، باغ‌وحش تفلیس و چندین جای دیگر به‌راحتی بازدید کنید. فرودگاه بین‌المللی تفلیس نیز با ۱۷ کیلومتر فاصله از هتل Hotel ZP Palace Tbilisi واقع‌شده است که با خیال راحت نسبت به خرید بلیط هواپیما اقدام کنید و به‌وسیله شاتل فرودگاهی به هتل دسترسی داشته باشید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده، مرکز سلامتی و اسپا، اتاق‌های ضد سیگاری، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل زد پی پالاس تفلیس


اینترنت وای فای رایگان در سراسر نقاط هتل زد پی پالاس قابل‌دسترس است و پارکینگ رایگان نیز در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که به‌وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند. فضای بیرونی این هتل برای پیک‌نیک مناسب است و اینکه در محوطه مبلمان چیده شده است. همچنین خدماتی مانند باربیکیو در محوطه این هتل دایر گردیده شده که شامل هزینه جداگانه هستند. از خدمات مربوط به پذیرش می‌توان به ۲۴ ساعته فعال بودن آن اشاره کرد و در قسمت تور و گردشگری می‌توانید از انواع جاذبه‌های تاریخی و دیدنی آشنا شوید. همچنین اتاق چمدان موجود در هتل Hotel ZP Palace Tbilisi در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که از زمان تحویل اتاق تا ساعت پروازشان فاصله وجود دارد.
خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی، اتوکشی و واکس کفش با هزینه مجزا انجام می‌گیرد. برای برگزاری جلسات و کنفرانس‌ها و استفاده از فکس و فتوکپی می‌توانید به بخش بیزینس مراجعه کرده و هزینه مجزا پرداخت کنید. برای دسترسی به طبقات مختلف این هتل آسانسور تعبیه‌شده است و برای مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، امکانات رفاهی مناسبی وجود دارد. برای بازدید از جاذبه‌های دیدنی شهر می‌توانید از این هتل اتومبیل کرایه کنید. توجه داشته باشید که سالن زیبایی و آرایشی نیز در لابی این هتل دایر گردیده شده که با خیال راحت می‌توانید از انواع خدمات آن بهره‌مند شوید. مسافرانی که سیگاری هستند فضای مناسبی برای استعمال سیگار در نظر گرفته‌شده است. با توجه به اینکه پرسنل در این هتل به زبان‌های یونانی، انگلیسی، گرجی و روسی تسلط دارند، با گشاده‌رویی با مسافران سراسر دنیا ارتباط برقرار می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


از خدمات تفریحی ارائه شده در این هتل می‌توان به استخر اشاره کرد که در پشت بام هتل تعبیه شده‌است. خدمات مربوط به‌ سلامتی در این هتل نیز باشگاه بدن‌سازی است که باانواع دستگاه‌ها و مربی اختصاصی دایر شده‌است. همچنین در بخش استفاده اسپا می‌توانید از انواع ماساژها بهره‌مند شوید. علاوه بر آن فضایی برای ریلکس کردن و جکوزی داغ همراه با سونا نیز در این بخش تعبیه‌شده است. سایر فعالیت‌های سرگرم‌کننده در هتل Hotel ZP Palace Tbilisi عبارت‌اند از ایروبیک، موسیقی زنده، کلاس‌های آشپزی، تورهای گردشگری، تورهای دوچرخه‌سواری، تورهای پیاده‌روی، گالری‌های هنری، بدمینتون و کرایه دوچرخه.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در داخل این هتل روشن و دل‌باز هستند. همچنین از وسایل با رنگ‌های گرم و دکوراسیون با وسایل چوبی استفاده شده است. در همه اتاق‌ها سیستم تهویه مطبوع هوا تعبیه‌شده و از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به تلویزیون، یخچال و حمام اختصاصی اشاره کرد.

رستوران هتل


رستوران موجود در داخل این هتل چشم‌انداز پانورامای بی‌نظیری رو به مرکز شهر دارد و اینکه می‌توانید انواع غذاهای اروپایی را در رستوران هتل Hotel ZP Palace Tbilisi میل کنید. علاوه بر آن می‌توانید از انواع غذاها مانند پیتزا، ترکی، روسی، محلی، آسیایی، و گریل و باربیکیو در وعده‌های صبحانه، میان وعده، ناهار، شام، بعد از شام و زمان چای به‌صورت منویی و سلف‌سرویس نوش جان کنید. همچنین انواع گوناگونی از نوشیدنی‌ها نیز در قسمت کافی‌شاپ این هتل سرو می‌شود.

فاصله هتل زد پی پالاس تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا سالن کنسرت تفلیس: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا میدان هروس: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا میدان آزادی: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا برج پخش تلویزیون تفلیس: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع تثلیث تفلیس: ۲.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است