search
menu

هتل Hotel Toma's House Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Toma's House
امکانات و خدمات عمومی هتل توماز هاوس
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل توماز هاوس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Toma's House


هتل توماز هاوس، هتلی سه ستاره و دنج است که در شهر زیبای تفلیس در کشور گرجستان قرار گرفته‌است. هتل Hotel Toma's House ساختمانی شیک و در عین‌حال نشان‌دهنده معماری خاص و چشم‌نواز همراه با فضایی تاریخی و سنتی است که موقعیت قرارگیری خوبی در شهر دارد. هتل توماز هاوس تا جاهای دیدنی تفلیس فاصله کمی دارد و در مدت زمانی کوتاه می‌توانید به بازدید از جاذبه‌های معروف شهر تماشایی تفلیس بروید. برای آنکه به هتل توماز هاوس تفلیس بروید و اقامتی خوش و به‌یادماندنی را تجربه کنید؛ یکی از راه‌های سریع و آسان، رزرو بلیط هواپیما تفلیس است و سپس از فرودگاه بین‌المللی تفلیس مسافتی کمتر از چهل دقیقه را با ماشین طی کنید تا به هتل توماز هاوس تفلیس برسید. یکی از جاذبه‌های حیرت‌انگیز شهر تفلیس که خوب است در طول مدت زمان اقامت خود در هتل توماز هاوس به آنجا بروید، بافت تاریخی تفلیس است که اصلا نباید از بازدید آن غافل شوید.

امکانات و خدمات عمومی هتل توماز هاوس


هتل توماز هاوس تفلیس برای آنکه مسافران کمبودی را احساس نکنند و اقامتی راحت و خوش داشته باشند؛ امکانات و خدماتی تحسین‌برانگیز و با کیفیت عالی را ارائه می‌کند. در هتلHotel Toma's House می‌توانید از لابی، اینترنت رایگان که در تمامی فضاهای هتل قابل دسترس است و صبحانه بوفه استفاده کنید. اگر با ماشین خود می‌خواهید سفر کنید؛ خیالتان آسوده باشد زیرا هتل توماز هاوس دارای پارکینگ است. اگر قصد دارید که بلیط رزرو کنید و یا از تورهای متنوع استفاده کنید؛ به پذیرش ۲۴ ساعته هتل توماز هاوس تفلیس بروید و از خدمات فروش بلیط و فروش و ارائه تور بهره‌مند شوید. برای کسانی که تمایل دارند از ترانسفر فرودگاهی استفاده کنند و بلیط هواپیما ارزان دارند؛ قابل ذکر است که هتل توماز هاوس این امکان را فراهم کرده‌است تا مسافران از ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت استفاده کنند و به آسانی تردد کنند.
خدمات دیگری که هتل توماز هاوس تفلیس ارائه می‌کند شامل نظافت اتاق، خدمات شاتل، اجاره خودرو و خدمات نظافتی مانند نظافت روزانه و لباسشویی است. همچنین هتل توماز هاوس دارای حیاط و باغی باصفا است که برای سپری کردن اوقاتی خاطره‌انگیز بسیار ایده‌آل است. کارکنان مهمان‌نواز و مجربی که در هتل مجلل توماز هاوس تفلیس مشغول به کار هستند؛ علاوه بر زبان گرجستانی، قادر هستند به زبان‌های انگلیسی و روسی هم صحبت کنند.

اتاق های هتل


انواع اتاق‌های راحت با چیدمان و طراحی دلنشین و جذاب، متناسب برای اقامتی خوش، خانوادگی و خاطره‌انگیز در هتل توماز هاوس قرار دارند که بدین شرح هستند: اتاق استاندارد یک نفره، اتاق استاندارد دو نفره با یک تخت دابل به همراه بالکن، اتاق استاندارد دو نفره با تخت‌های تویین، اتاق اقتصادی دو نفره با تخت‌های تویین، اتاق دلوکس دو نفره با تخت دابل و اتاق دلوکس دو نفره با تخت دابل و به همراه بالکن.

امکانات اتاق های هتل


وسایل و امکانات خوب و کاربردی داخل اتاق‌های گرم‌ونرم و راحت هتل توماز هاوس تفلیس قرار دارند که برای اقامت هرچه آسوده‌تر مسافران تعبیه شده‌اند. تجهیزات و امکانات اتاق‌ها شامل مواردی است از جمله: مبلمان، تلویزیون، یخچال، اینترنت رایگان، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، سشوار، تلفن، کتری برقی،‌ کمد لباس، صندلی و سیستم اطفا حریق. توجه داشته باشید که در داخل اتاق‌های هتلHotel Toma's House نمی توانید سیگار بکشید. برخی از اتاق‌های هتل توماز هاوس دارای بالکن هستند که می‌توانید در فضایی باز با نمایی چشم‌گیر از شهر و درختان بنشینید، میوه‌ پوست کنید و از هوای تازه و مطلوب لذت ببرید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در حیاط و فضای باز سرسبز هتل Hotel Toma's House تفلیس فرصت و امکاناتی مهیا است تا در کنار دوستان، خانواده و یا دیگر همسفران خود بنشینید، میان‌وعده‌ای میل کنید، گپ بزنید و ساعاتی فراموش‌نشدنی و دلپذیر را در فضایی دنج و روح‌بخش سپری کنید.

رستوران هتل


هتل Hotel Toma's House برای آنکه مسافران آسایش بیشتری داشته باشند؛ صبحانه بوفه هم سرو می‌کند. می‌توانید صبحانه‌ای مفصل و لذیذ را میل کنید و صبحی دل‌انگیز و سرشار از انرژی مثبت را شروع کنید.

فاصله هتل توماز هاوس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ وحش تفلیس: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید کارواسلا: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی گرجستان: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا پل صلح تفلیس: ۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید گالریا تفلیس: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: ۶.۳ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است