search
menu

هتل Hotel Garden Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Garden Tbilisi
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل Hotel Garden Tbilisi


هتل گاردن تفلیس(Hotel Tbilisi Garden) بدون شک از بهترین هتل‌های سه ستاره تفلیس بوده و با خدمات گوناگون خود پذیرای میهمانان بسیاری است. تمامی اتاق‌های هتل گاردن تفلیس دارای تلویزیون صفحه تخت، مینی بار و حمام خصوصی هستند. میهمانانی که در دنیای مجازی فعال‌اند و یا نیاز به استفاده از اینترنت دارند، می‌توانند از وای فای هتل که به صورت رایگان در اختیارشان قرار داده شده استفاده کنند. اگر نیاز به فعالیت و تفریح بیشتر دارید می توانید دوچرخه ای از هتل اجاره کنید یا به پیاده روی در اطراف هتل بروید. برای رفاه بیشتر کسافران آشپزخانه ای به صورت اشتراکی وجود دارد تا امکان طبخ غذا را در موقع از روز داشته باشند. در صورت درخواست مسافران منویی مخصوص افراد رژیمی نیز وجود دارد همچنین اسنک بار نیز در دسترس است.
میهمانانی که سفر با ماشین شخصی را ترجیح داده‌اند، می‌توانند ماشین خود را بدون وقت تلف کردن در شهر به دنبال جای پارک و یا پرداخت هزینه اضافه، در پارکینگ رایگان هتل پارک کنند. دیگر امکانات هتل گاردن شامل باغی زیبا و تماشایی و یک تراس دیدنی است. همچنین محوطه ای برای پیک نیک در نظر گرفته شده با امکاناتی برای باربیکیو و برپایی آتش. همچنین تراس آفتابگیر هتل مکانی مناسب برای لذت بردن از آفتاب دلپذیر تفلیس است. از جمله مزیت‌های برتر هتل گاردن تفلیس سوئیت‌های ماه‌عسل برای زوج‌ها است. برای رفاه بیشتر مسافران، هتل گاردن تفلیس امکاناتی چون اجاره خودرو، صندوق امانات، پاسخ گویی ۲۴ ساعته، خشک‌شویی و اتوکشی فراهم کرده است.
بد نیست بدانید که تعداد زیادی کافه، بار و رستوران در اطراف Hotel Garden Tbilisi وجود دارد که میهمانان در صورت تمایل می‌توانند سری به آن‌ها زده و خود را میهمان نوشیدنی گوارا و یا غذایی دلچسب آن کنند. ایستگاه قطار مرکزی تفلیس در فاصله نسبتا کمی از هتل قرار دارد که امکان دسترسی سریع و آسان به تمام نقاط شهری و جاذبه های گردشگری را فراهم می کند. همچنین نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل گاردن تفلیس فرودگاه بین المللی تفلیس است که از طریق تاکسی تنها ۱۵ دقیقه فاصله است.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا کلیسای جامع سامبا: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ ریاست جمهوری: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا کلیسای متخی: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا پل صلح: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا قلعه ناریکالا: ۱.۸ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است