search
menu

هتل Hotel Holiday Georgia Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Holiday Georgia
امکانات و خدمات عمومی هتل هالیدی جورجیا تفلیس
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل هالیدی جورجیا تفلیس تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Holiday Georgia


هتل هالیدی جورجیا تفلیس، هتلی ۳ ستاره است که در فاصله بسیار کمی از شهر قدیمی تفلیس قرار دارد و با فراهم آوردن امکانات رفاهی مطلوب، سعی در تأمین اقامت راحت و به یاد ماندنی برای مهمانان دارد. هتل در فاصله کوتاهی از جاهای دیدنی تفلیس ازجمله پل صلح تفلیس، باغ گیاه شناسی ملی تفلیس، میدان آزادی تفلیس و ... قرار گرفته و مهمانانی که در این هتل اقامت می‌کنند، با پای پیاده می‌توانند از این جاذبه‌ها دیدن کنند. هتل هالیدی جورجیا تفلیس به سبک کلاسیک بوده و با توجه به ۳ ستاره بودنش اقامت بسیار عالی و مهمان پسند ارائه می‌دهد.
آن دسته از گردشگرانی که دوست دارند در سفر به تفلیس اکثر جاذبه‌ها را با پای پیاده کشف کنند، هتل هالیدی جورجیا تفلیس گزینه بسیار خوبی برایشان به حساب می‌آید. تفلیس شهر بسیار زیبایی است که یک سمت رودخانه کورا بافت قدیمی دارد و سمت دیگر شهری مدرن نمایان است. تفلیس گردی حس بسیار خوبی دارد، بازدید از جاذبه‌ها و اماکن باستانی آن بسیار لذت‌بخش است. از بابت این که قرار است کلی خاطره و تجربه شیرین در سفر به تفلیس به دست آورید، هیچ شک و شبهه‌ای به دلتان راه ندهید. اقامت در این هتل نیز سفر را برایتان دل‌چسب‌تر می‌کند؛ چرا که هتلی مقرون به صرفه با امکانات مناسب است. کارکنان هتل Hotel Holiday Georgia بسیار محترم، زحمتکش و کاردان هستند و تمام تلاششان را می‌کنند تا مهمانان را راضی و خشنود نگاه دارند. اگر در فصل‌های بهار یا تابستان به تفلیس سفر کنید، حتما به شهربازی متاتسمیندا تفلیس بروید و اوج هیجان را تجربه کنید.
مهمانانی که قصد سفر به ازمیر همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است تا بدانند که در هتل هالیدی جورجیا تفلیس پذیرش حیوانات بدون پرداخت هزینه اضافی امکان پذیر است.

امکانات و خدمات عمومی هتل هالیدی جورجیا تفلیس


در هتل هالیدی جورجیا تفلیس امکانات و خدمات متنوع و لوکس برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که از دیگر شهرها یا کشورهای همسایه به جای خرید بلیط هواپیما تفلیس با خودروی شخصی‌شان سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده نمایند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، اتاق چمدان، اتاق مخصوص سیگار و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل اتو، خشکشویی، شاتل فرودگاهی،فکس، فتوکپی، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌نمایند. علاوه بر این، کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی و روسی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند.

اتاق‌ های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات متنوع و متناسب با هر سلیقه و نیازی در هتل هالیدی جورجیا تفلیس وجود دارند. اتاق های هتل شامل دبل استاندارد، تریپل، سوئیت، توئین استاندارد، سه تخته کامفورت، دبل دلوکس و ... هستند. چشم انداز اتاق‌ها را مناظری از کوچه و خیابان تشکیل می‌دهد. دکوراسیون اتاق‌ها شیک و زیبا بوده و با اسباب و اثاثیه باکیفیت و کلاسیک چیدمان یافته است. فضای اتاق‌ها کاملا دل‌نشین و دلباز است. از رنگ‌های هماهنگ در طراحی اتاق‌ها به کار گرفته شده که به آرامش بخش بودن فضا بسیار کمک کرده‌اند. کف اتاق‌ها با پارکت‌های چوبی پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش هستند. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق‌ها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند، استعمال سیگار در اتاق‌ها و سراسر هتل ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل هالیدی جورجیا تفلیس از ساعت ۱۴ الی ۱۶ و زمان تخلیه اتاق‌ها از ساعت ۵:۳۰ الی ۱۰:۳۰ صبح است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق های هتل هالیدی جورجیا تفلیس امکانات رفاهی عالی شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، تلویزیون، مینی بار، صندوق امانات، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، و ... وجود دارند.

فاصله هتل هالیدی جورجیا تفلیس تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان آزادی تفلیس:۰٫۱ کیلومتر
فاصله تا برج تلویزیون تفلیس: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله تا سالن کنسرت تفلیس: ۲٫۱ کیلومتر
فاصله تا سیرک تفلیس: ۲٫۸ کیلومتر
فاصله تا میدان قهرمانان تفلیس: ۲٫۸ کیلومتر


امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است