search
menu

هتل Hotel GNG Tbilisi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel GNG Tbilisi
موقعیت مکانی هتل جی ان جی تفلیس
اتاق های هتل جی ان جی
رستوران های هتل جی ان جی
تفریحات و فعالیت های هتل جی ان جی
سایر خدمات و امکانات هتل جی ان جی
اماکن و جاذبه های نزدیک هتل جی ان جی

درباره هتل Hotel GNG Tbilisi


هتل جی ان جی هتل ۴ ستاره در تفلیس و نزدیک میدان آزادی است. این هتل سه طبقه با خدمات امکانات خود توانسته رضایت مهمانانی را جلب کند که هنگام رزرو بلیط هواپیما هتل جی ان جی را برای اقامت خود انتخاب کرده اند. این هتل ۴ ستاره گرچه زرق و برق چندانی ندارد اما خدمات و امکانات مورد قبول را ارائه می دهد.

موقعیت مکانی هتل جی ان جی تفلیس


سالانه هزاران نفر با خرید بلیط هواپیما به تفلیس سفر می کنند و کم نیستند آن هایی که هتل جی ان جی را برای اقامت خود در تفلیس انتخاب می کنند. یکی از دلایل این انتخاب موقعیت مکانی هتل است که دسترسی مهمانان هتل Hotel GNG Tbilisi را به بسیاری از جاذبه ها و مکان های دیدنی تفلیس راحت کرده است. از جمله جاذبه ها و مکان های دیدنی نزدیک هتل میتوان به کلیسای جامع سامبا و رودخانه متخی اشاره کرد.

اتاق های هتل جی ان جی


جی ان جی هتلی سه طبقه با اتاق های مختلفی است. تمامی اتاق های این هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند. داخل اتاق ها تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ‌ای قرار داده شده تا مهمانان اوقات خود در اتاق ها را به بی حوصلگی سپری نکرده و با تماشای برنامه های مختلف تلویزیون سرگرم شوند. وسیله های پخت و پز مانند اجاق رومیزی و کتری در تمامی اتاق های هتل جی ان جی قرار دارد. تمامی اتاق های هتل حمام خصوصی و کمد لباس دارند. همچنین سشوار نیز در اتاق های هتل وجود دارد و به مانند دیگر نیازی به همراه آوردن وسیله جاگیری مانند سشوار ندارند.

رستوران های هتل جی ان جی


هتل جی ان جی ۲ رستوران دارد. یک رستوران در وعده های غذایی صبحانه، میان وعده ظهر و شام باز است که منوی آن به صورت لاکارته است. رستوران دوم در وعده های غذایی صبحانه و شام باز است منوی آن به صورت بوفه و لاکارته است غذاهای محلی را سرو می کند.

تفریحات و فعالیت های هتل جی ان جی


مهمانان هتل جی ان جی فعالیت ها و تفریحات مختلفی را خواهند داشت. مهمانان می توانند در کلاسهای آشپزی شرکت کرده، در طی تور درباره فرهنگ محلی یاد بگیرند، در کارائوکه آواز بخوانند و یا در تور های پیاده روی و دوچرخه سواری به گشت و گذار در اطراف بپردازند. اگر هم تمایل دارید فعالیت های فیزیکی در داخل هتل انجام دهید می توانید در باشگاه ورزشی هتل فعالیت کنید. اما اگر از فعالیت‌های فیزیکی خسته شدید بد نیست از انواع ماساژ های هتل مانند ماساژ دست، سر، پا و غیره استفاده کنید. البته فراموش نشود که شرکت در این فعالیت ها شامل هزینه های اضافه خواهد بود.

سایر خدمات و امکانات هتل جی ان جی


هتل G&G Hotel خدمات و امکانات مختلفی دارد. از اتاق های بدون سیگار و خدمات رفت و برگشت فرودگاهی گرفته تا آسانسور و پارکینگ رایگان هتل وجود دارد. مهمانان این هتل امکان دسترسی به اینترنت رایگان را در تمامی نقاط هتل خواهند داشت. خبر مهمی که برای صاحبان حیوانات خانگی داریم این است که می ‌توانند با اطلاع قبلی حیوان خانگی خود را همراه خود داخل هتل بیاورند. پذیرش ۲۴ ساعته، کرایه ماشین، خدمات روم سرویس و غیره از جمله خدات و امکانات این هتل است.

اماکن و جاذبه های نزدیک هتل جی ان جی


فاصله هتل تا کلیسای جامع سامبا: ۲٫۲ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ ریاست جمهوری: ۲٫۵ کیلومتر
فاصله هتل تا رود متخی: ۲ کیلومتر
فاصله هتل تا پل صلح: ۲٫۹ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک ۹ آوریل: ۲٫۹ کیلومتر
فاصله هتل تا تئاتر روستاولی: ۳ کیلومتر
فاصله هتل تا میدان آزادی: ۳٫۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است