search
menu

هتل Hotel Genio Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Genio
امکانات کلی هتل جنیو تفلیس
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل جنیو تفلیس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Genio


هتل جنیو در مرکز کلان‌شهر تفلیس قرار دارد. شهر تفلیس به خاطر جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و مراکز خرید جذابی که دارد به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری جهان تبدیل شده است. هتل جنیو تفلیس با توجه به موقعیت مکانی جذابی که دارد یکی از گزینه‌های ایده‌آل برای اقامت در این شهر شمار می‌رود. با اقامت در Hotel Genio Tbilisi دسترسی راحتی به جاهای دیدنی تفلیس از جمله میدان آزادی، پل صلح تفلیس، کلیساهای تفلیس و ... خواهید داشت. همچنین نزدیکی به سیستم حمل‌ونقل عمومی امکان گردش در شهر را برای مهمانان راحت‌تر می‌کند. خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت روشی سریع و امن برای سفر به تفلیس است. هتل جنیو در سال ۲۰۱۷ به بهره‌برداری رسیده است و امکانات باکیفیتی را به مهمانان عرضه می‌نماید.

امکانات کلی هتل جنیو تفلیس


ساختمان هتل جنیو تفلیس ۵ طبقه و نوساز است. امکانات رفاهی متنوعی در این هتل ۴ ستاره برای مهمانان مهیا شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است تا به راحتی بتوانید با خانواده و دوستانتان در ارتباط باشید. استفاده از پارکینگ برای مهمانان رایگان است و نیازی به رزرو ندارد. امکانات دیگر هتل شامل فکس، فتوکپی، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر، صندوق امانات، اتاق سیگار و آسانسور است. هتل جنیو پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و هزینه اقامت کودکان بالای ۷ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود. با استفاده از خدمات کرایه خودرو می‌توانید خودتان رانندگی کرده و از تمام جاهای دیدنی تفلیس بازدید نمایید. کارکنان خوش‌برخورد و بامسئولیت هتل جنیو تفلیس برای ایجاد محیطی آرام برای مهمانان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند. به ۳ زبان انگلیسی، گرجی و روسی در این هتل صحبت می‌شود. پذیرش هتل ۲۴ ساعته است و خدمات تور، اتاق چمدان و صرافی در آن ارائه می‌شود. لازم به ذکر است خدمات نظافت روزانه در این هتل رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات اتو، لاندری، خشک‌شویی و پرس کت و شلوار استفاده نمایید. فرودگاه بین‌المللی تفلیس در ۱۷ کیلومتری هتل قرار دارد و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات شاتل فرودگاهی استفاده نمایید. توجه داشته باشید ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


هتل جنیو دارای ۱۴ اتاق مدرن و راحت هست. این هتل از تنوع واحد اقامتی خوبی برخوردار است و مهمانان عزیز می‌توانند با توجه به سلیقه خود اقدام به رزرو اتاق مورد نظرشان نمایند. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق استاندارد دوبل یا تویین با بالکن و منظره باغ، اتاق دلوکس دوبل یا تویین با منظره شهر، سوئیت دوبل یا تویین با منظره شهر و اتاق تریپل با بالکن است. امکانات واحدهای اقامتی شامل مینی‌بار، کتری برقی، یخچال، پاسیو، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، کمد لباس، نشیمن، میز، حمام، سرویس بهداشتی، حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان است. توجه داشته باشید که برخی از واحدهای اقامتی ظرفیت پذیرش نفر اضافه دارند، سرویس اضافی مشمول هزینه اضافی است.

امکانات تفریحی هتل


باغ زیبای هتل مناسب برای گردش و بازی کودکان است. مبلمان فضای روباز استراحت در باغ را برای مهمانان فراهم کرده است. برای سرگرمی بیشتر مهمانان فعالیت‌های پیاده‌روی و کوهنوردی تدارک دیده شده است. با گردشی کوتاه در اطراف هتل می‌توانید از جاهای دیدنی مهم تفلیس بازدید کرده و با فرهنگ گرجی آشنا شوید.

رستوران هتل


یک روز معمولی در هتل جنیو با صرف صبحانه در داخل اتاق آغاز می‌شود. هتل جنیو تفلیس دارای رستوران نیست و امکانات غذایی آن شامل تحویل مواد غذایی، سلف‌سرویس مخصوص کودکان و ارائه‌ی میوه و انواع نوشیدنی است. برای صرف ناهار و شام می‌توانید به رستوران‌هایی که در نزدیکی هتل قرار دارند مراجعه نمایید. رستوران‌های استیک هاوس و داینینگ روم در ۵۰۰ متری هتل قرار دارند و گزینه‌های مناسبی برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای گرجی هستند.

فاصله هتل جنیو تفلیس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله از دریاچه لاک‌پشت: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله از پارک واک: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله از تئاتر اپرا ملی گرجستان: ۲٫۶ کیلومتر
فاصله از میدان آزادی: ۳٫۳ کیلومتر
فاصله از باغ گیاه‌شناسی ملی گرجستان: ۳٫۸ کیلومتر
فاصله از کلیسای متخی: ۴٫۲ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است