search
menu

هتل Hotel Garnet Tbilisi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Garnet Tbilisi
امکانات و خدمات عمومی هتل گارنت تفلیس
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گارنت تفلیس تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Garnet Tbilisi


هتل گارنت تفلیس، هتلی در منطقه سولولاکی شهر زیبای تفلیس است که تا میدان آزادی که جزو مهم‌ترین و اصلی‌ترین میدان‌های شهر محسوب می‌شود، تنها ۵۰۰ متر فاصله دارد. این هتل از موقعیت‌‌ مکانی خوبی برخوردار بوده و در بخش شهر قدیمی تفلیس واقع شده و با فراهم کردن امکانات رفاهی مطلوب و مناسب سعی در تامین اقامت راحت و به یاد ماندنی برای مهمانان دارد. در نزدیکی هتل کافه رستوران‌های متعدد وجود دارند و برای امتحان کردن غذاهای محلی مکان مناسبی هستند. مهمانانی که هتل گارنت تفلیس را در سفر به تفلیس برای اقامت انتخاب می‌کنند، می‌توانند ضمن تجربه اقامت دلنشین، به بسیاری از جاهای دیدنی تفلیس از قبیل سالن اپرای تفلیس، سیرک تفلیس، کاخ ریاست جمهوری تفلیس، باغ وحش تفلیس، تئاتر روستاولی و ... دسترسی آسان داشته باشند.
مهمانان می‌توانند برای جابجایی در سطح شهر از وسایل حمل و نقل عمومی در تفلیس استفاده نمایند. حمام های سلطنتی تفلیس هر کدام با معماری تاریخی‌ منحصر به فرد و زیبایشان ارزش دیدن دارند. اما در پایان روز استراحت در هتل گارنت تفلیس و بهره مندی از امکانات آن خستگی کل روز را از تنتان رفع می‌کند. کارکنان خوش برخورد و مجرب هتل Hotel Garnet Tbilisi به طور شبانه روزی تلاش می‌کنند تا اقامتی به یاد ماندنی برای شما رقم بزنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل گارنت تفلیس


در هتل گارنت تفلیس انواع خدمات و امکانات برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما تفلیس سفر با خودروی شخصی شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینک رایگان هتل استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، مینی مارکت، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور، سالن زیبایی و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل شاتل فرودگاهی، اتو، خشک‌شویی، لباسشویی، فکس، فتوکپی، روم سرویس، خدمات برای معلولین و ... به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌نمایند. علاوه بر این، کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، روسی و گرجی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند.
مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات مناسب و متنوع در هتل گارنت تفلیس وجود دارند. چشم انداز اتاق‌ها را منظره‌ای از شهر و خیابان تشکیل داده است. دکوراسیون اتاق‌ها شیک و زیبا بوده و با اسباب و اثاثیه باکیفیت و جذاب چیدمان یافته است. رنگ‌های هماهنگ و مناسب به کار گرفته شده در دکوراسیون اتاق‌ها فضای دنج و دلنشین به وجود آورده‌اند. در این اتاق‌ها خود را همچون در خانه در امنیت و آسایش احساس می‌کنید. کف اتاق‌ها با موکت‌های اعلا و باکیفیت پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش است. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند، استعمال سیگار در اتاق‌ها و سراسر هتل ممنوع است. تمام اتاق‌ها عایق صدا هستند و هیچ صدای خارجی مزاحم آرامش مهمانان نمی‌گردد.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق های هتل گارنت تفلیس امکانات رفاهی مناسب شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، قهوه/ چای ساز، تلویزیون، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، و ... وجود دارند.

رستوران هتل


همه روزه در رستوران هتل گارنت تفلیس یک وعده صبحانه جانانه و مقوی، شامل خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های متنوع و رنگارنگ برای مهمانان آماده می‌گردد. مهمانان صبحانه را در ساعات معین به صورت بوفه‌ای میل می‌کنند.

فاصله هتل گارنت تفلیس تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: ۰٫۷ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سیونی تفلیس: ۰٫۸ کیلومتر
فاصله تا پل صلح تفلیس: ۰٫۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ ریاست جمهوری تفلیس: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا سیرک تفلیس: ۲٫۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است