search
menu

هتل Epic Hotel Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Epic Hotel Tbilisi
فاصله هتل تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Epic Hotel Tbilisi


از قیمت خوب و مقرون به صرفه اقامت در هتل اپیک تفلیس(Epic) گرفته تا تماشای نماهایی از کلیسای جامع سامبا در آن و استفاده از کمک‌های کارکنان بسیار مهربان و صمیمی این هتل؛ همه و همه تنها گوشه‌ای از لذت‌های اقامت در این هتل شیک و همه‌پسند به شمار می‌روند.
هتل بی‌نظیر اپیک که اقامت در آن به رویایی دست‌نیافتنی می‌ماند، اتاق‌هایی در دل خود جای داده که به خاطر داشتن امکاناتی از قبیل تلویزیون، اینترنت بی‌سیم رایگان، تهویه مطبوع، مینی‌بار و حمام اختصاصی همراه با سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، نظر عده زیادی را به خود جلب می‌کنند.

از دیگر نکات جذاب و چشم‌گیر در مورد هتل اپیک تفلیس می‌توان به سرو صبحانه‌ای دلچسب در داخل اتاق‌های آن اشاره کرد همچنین در بعضی از اتاق‌ها تخت‌های حفاظ‌‌ دار برای کودکان تعبیه شده است . همچنین ماشین‌های خوراکی برای دریافت نوشیدنی نیز در هتل Epic Hotel Tbilisi تدارک دیده شده. ارائه سرویس‌هایی از قبیل خدمات تبدیل ارز، نگهداری از چمدان‌ها، اتوکشی، خشکشویی، نظافت روزانه، کرایه خودرو و خدمات اتاق هم دیگر بخش جالب و کاربردی هتل اپیک محسوب می‌شود. از جمله مزیت‌های برتر این هتل سوئیت‌های ماه‌عسل برای زوج‌ها و اتاق‌های ویژه بیماران مبتلا به آلرژی است که موجبات آسایش کامل مهمانان را فراهم می‌کند. مهمانان این هتل می‌توانند به بخش تور دسک هتل بروند و درخواست تور کنند و بلیط‌های لازم را برای بازدید از مکان‌های جاذب شهر از این بخش تهیه کنند.
هتل اپیک تفلیس در نزدیکی کلیسای جامع سنت ترینیتی واقع شده و فاصله چندانی هم با مکان‌های مختلف شهر تفلیس از جمله کاخ ریاست جمهوری، کلیسای جامع سیونی، میدان آزادی، پارک پوشکین و غیره ندارد. به همین دلیل با اقامت در آن می‌توان به راحتی تمام نقاط مهم تفلیس را در دسترس خود دید.

فاصله هتل تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا کلیسای سامبا: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ ریاست جمهوری: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا پل صلح: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک پوشکین: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا میدان آزادی: ۱.۱ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است