search
menu

هتل Hotel Diplomat Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Diplomat Tbilisi
امکانات کلی هتل دیپلمات تفلیس
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دیپلمات تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Diplomat Tbilisi


هتل ۳ ستاره اقتصادی دیپلمات تفلیس در سال ۲۰۱۲ بازسازی شده است. چه برای تفریح و چه برای تجارت به تفلیس سفر کرده باشید این هتل اقامتی دلپذیر را برایتان تضمین می‌کند. هتل تنها ۱.۵ کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد و با موقعیت استراتژیک خود تضمین می‌کند که میهمانان می‌توانند به سرعت و به راحتی به بسیاری از نقاط دیدنی محلی از جمله کلیسای جامع ارمنی سنت جورج، باغ گیاه شناسی ملی گرجستان، کلیسای جامع تثلیث تفلیس، پل صلح و تئاتر روستا ولی دسترسی پیدا کنند. اگر علاقمند به کاوش در تفلیس هستید، یکی از گالری‌های هنری مانند Photographa و Art Gallery Line را بررسی کنید. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی تفلیس ۱۴.۷ کیلومتر است و ۲۰ دقیقه با ماشین طول می‌کشد تا خود را به فرودگاه برسانید. این هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی را با هزینه اضافی ارائه می‌دهد. ایستگاه مرکزی تفلیس و کلیسای تاریخی سامبا در ۳۰ دقیقه با ماشین قابل دسترسی هستند. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به تفلیس، با اقامت در هتل Hotel Diplomat Tbilisi سفر بی نظیری را تجربه خواهید کرد.

امکانات کلی هتل دیپلمات تفلیس


پذیرش هتل دیپلمات به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. هتل دیپلمات دارای دربان، انبار چمدان و سرویس اتاق است تا اقامت شما را لذت بخش‌تر کند. وای فای رایگان در کل ملک موجود است. روزنامه‌های رایگان نیز در لابی موجودند. میهمانان می‌توانند در لابی بزرگ با سالن استراحت و پیانوی زنده استراحت کنند. اگر با خودروی شخصی خود در حال رانندگی به این هتل هستید، پارکینگ رایگان در دسترس است. هتل دارای محیطی بسیار تمیز و پاکیزه است و خدمات نظافتی به صورت روزانه در آن انجام می‌گیرد. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. کشیدن سیگار نیز در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است. اتاق‌های مخصوص برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نشود. یک اتاق کنفرانس برای رویدادهای تجاری در دسترس است.
خدماتی از قبیل فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در صورت درخواست ارائه می‌شوند. با تهیه بیلط ورودی جاهای دیدنی از میز تور هتل می‌توانید در وقت خود صرفه جویی کرده و زمان زیادی در صف‌های طولانی معطل نشوید. کارکنان مجرب و کارآزموده هتل Hotel Diplomat Tbilisi با تسلط به زبان‌های انگلیسی، گرجی و روسی میهمانان را راهنمایی می‌کنند. از کودکان در هر سنی استقبال می‌شود. توجه داشته باشید که اقامت کودکان زیر ۵ سال در این هتل رایگان است. از دلایل انتخاب هتل دیپلمات برای اقامت می‌توان به قیمت مناسب، موقعیت مکانی خوب، پاکیزگی هتل، تسلط پرسنل به زبان انگلیسی و رزرواسیون آنلاین و ایمن اشاره کرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل Hotel Diplomat Tbilisi دارای انواع اتاق‌های خانوادگی، اتاق یک تخته کوچک، اتاق سه تخته استاندارد، اتاق دبل، اتاق دبل اقتصادی، اتاق توئین و اتاق یک تخته استاندارد است که متناسب با نیاز خود و خانواده می‌توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کرده و اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنید. هر اتاق دارای تهویه مطبوع و عایق صدا در هتل دیپلمات، تلویزیون کابلی، تلفن، مبلمان راحت، مینی بار و حمام خصوصی دارد. وای فای رایگان نیز ارائه می‌شود. حمام‌ها مجهز به دوش، حوله، سشوار، سرویس بهداشتی فرنگی و لوازم بهداشتی هستند. برای تهیه چای و قهوه نیز می‌توانید از امکانات موجود در اتاق خود استفاده کنید.

رستوران هتل


صبحانه هر روز صبح در رستوران هتل Hotel Diplomat Tbilisi سرو می‌شود و همچنین می‌توان آن را به اتاق‌های میهمان نیز برد. رستوران مدرن دارای تلویزیون صفحه تخت مشترک است و انواع غذاهای خوشمزه را سرو می‌کند. اگر علاقمند به غذاهای محلی هستید، حتما غذاهایی مانند ماهی و چیپس را در The Hangar تجربه کنید.

فاصله هتل دیپلمات تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کلیسای سیونی تفلیس: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا قلعه ناریکالا تفلیس: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا پل صلح تفلیس: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع تثلیث تفلیس: ۴ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش تفلیس: ۴.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است