search
menu

هتل Hotel Darchi Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Darchi
امکانات و خدمات عمومی هتل دارچی
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دارچی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Darchi


هتل دارچی، هتلی شیک است که در شهر زیبای تفلیس در کشور گرجستان قرار گرفته‌است. هتل Hotel Darchi تفلیس موقعیت قرارگیری خوبی در شهر دارد چرا که تا جاهای دیدنی تفلیس فاصله کمی دارد، ۱۵ دقیقه با ماشین تا مرکز شهر فاصله دارد و در مدت زمانی کوتاه می‌توانید به بازدید از جاذبه‌های معروف شهر تماشایی تفلیس بروید. یکی از راه‌ها برای آنکه به هتل دارچی بروید و اقامتی خوش و به‌یادماندنی را تجربه کنید؛ رزرو بلیط هواپیما تفلیس است. که باید به فرودگاه بین‌المللی تفلیس پرواز داشته‌باشید و سپس از فرودگاه مسافتی حدود سی دقیقه را با ماشین طی کنید تا به هتل دارچی تفلیس برسید. یکی از جاذبه‌های حیرت‌انگیز شهر تفلیس که خوب است در طول مدت زمان اقامت خود در هتل دارچی از آن بازید کنید، بافت تاریخی تفلیس است که اصلا نباید از بازدید آن غافل شوید زیرا نشان‌دهنده تاریخ و قدمت شهر تفلیس است و دارای جذابیت‌های خاصی است.

امکانات و خدمات عمومی هتل دارچی


در هتل دارچی تفلیس برای آنکه مسافران کمبودی را احساس نکنند و اقامتی راحت و خوش داشته باشند؛ امکانات و خدماتی تحسین‌برانگیز و با کیفیت عالی فراهم آورده شده‌است. در هتلHotel Darchi می‌توانید از لابی دنج با مبلمان و تلویزیون، اینترنت رایگان که در تمامی فضاهای هتل قابل دسترس است، صبحانه بوفه و رستوران استفاده کنید. اگر با خودرو خود می‌خواهید سفر کنید؛ خیالتان آسوده باشد زیرا هتل دارچی دارای پارکینگ رایگان است. همچنین هتل دارچی دارای حیاط و باغچه‌ای باصفا و سرسبز است که برای سپری کردن اوقاتی خاطره‌انگیز بسیار ایده‌آل است. اگر قصد دارید از تورهای شهری متنوع استفاده کنید و به بازدید شهر با برنامه‌ریزی مشخص بروید، به پذیرش ۲۴ ساعته هتل دارچی تفلیس بروید و از خدمات فروش و ارائه تور بهره‌مند شوید. برای کسانی که تمایل دارند از ترانسفر فرودگاهی استفاده کنند و بلیط هواپیما ارزان دارند؛ قابل ذکر است که هتل دارچی این امکان را فراهم کرده‌است تا مسافران از ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت استفاده کنند و به آسانی تردد کنند. خدمات خوب و با کیفیت بالایی که هتل Hotel Darchi تفلیس ارائه می‌کند شامل نظافت اتاق، خدمات شاتل، اجاره خودرو، تحویل خریدها از سوپرمارکت، نگهداری از چمدان، ارائه و فروش بلیط وسایل حمل‌ونقل عمومی و خدمات نظافتی مانند نظافت روزانه، خشکشویی، اتو و لباسشویی است. کارکنان مهمان‌نواز و مجربی که در هتل دارچی تفلیس مشغول به کار هستند؛ علاوه بر زبان گرجی، قادر هستند به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی،‌فرانسوی و روسی هم با مسافران صحبت کنند.

اتاق های هتل


در هتل Hotel Darchi تفلیس انواع اتاق‌هایی راحت و مجلل طراحی شده‌است که به شیوه‌ای چشم‌گیر و زیبا چیدمان چیدمان شده‌اند و متناسب با اقامتی خوش، بدون دغدغه و خانوادگی هستند. اتاق‌های هتل دارچی شامل اتاق‌های یک نفره، اتاق‌های دو نفره با تخت دابل، اتاق‌های دو نفره با تخت تویین، اتاق‌های سه نفره با سه تخت سینگل، اتاق‌های سه نفره با یک تخت دابل و یک تخت سینگل هستند.

امکانات اتاق های هتل


وسایل و امکانات خوب و کاربردی داخل اتاق‌های گرم‌ونرم و راحت هتل دارچی تفلیس قرار دارند که برای اقامت هرچه آسوده‌تر مسافران تعبیه شده‌اند. تجهیزات و امکانات اتاق‌ها شامل مواردی است از جمله: مبلمان، تلویزیون، یخچال، مینی بار، اینترنت رایگان، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، سشوار، تلفن، کتری برقی،‌ کمد لباس، صندلی و سیستم اطفا حریق. توجه داشته باشید که در داخل اتاق‌های هتل دارچی نمی توانید سیگار بکشید. برخی از اتاق‌های هتل دارچی دارای بالکن هستند که می‌توانید در فضایی باز با نمایی چشم‌نواز از آسمان و درختان، از هوای تازه و مطلوب لذت ببرید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در حیاط و فضای باز سرسبز هتل Hotel Darchi تفلیس فرصت و امکاناتی مهیا است تا در کنار دوستان، خانواده و یا دیگر همسفران خود بنشینید، میان‌وعده‌ای میل کنید، گپ بزنید و ساعاتی فراموش‌نشدنی و دلپذیر را در فضایی دنج و روح‌بخش سپری کنید. هتل دارچی برای آنکه مسافران در طول مدت اقامت خود احساس بی‌حوصلگی نکنند و سفری به‌یادماندنی را تجربه کنند، اقدام به برگزاری تورهای پیاده‌روی، کلاس یا تور آشنایی با فرهنگ محلی و هماهنگی برای فعالیت‌هایی مانند ماهی‌گیری، زمین تنیس، اسب سواری، موج سواری و بولینگ کرده‌است.

رستوران هتل


هتل دارچی تفلیس برای آنکه مسافران آسایش بیشتری داشته باشند؛ صبحانه بوفه سرو می‌کند و می‌توانید صبحانه‌ای مفصل میل کنید و صبحی دل‌انگیز و سرشار از انرژی مثبت را شروع کنید. برای صرف ناهار و شام هم به رستوران مجلل و دلنشین هتل دارچی بروید و خوراک‌هایی لذیذ و متنوع را میل کنید.

فاصله هتل دارچی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید کارواسلا: ۸۵۰ متر
فاصله تا باغ وحش تفلیس: ۳ کیلومتر
فاصله تا پل صلح تفلیس: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: ۶ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی جینو پارادایس تفلیس: ۹ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است