search
menu

هتل Atu Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Atu Tbilisi
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل Atu Tbilisi


هتل آتو (Hotel Atu)، در شهر زیبای تفلیس، پایتخت گرجستان قرار دارد. این هتل دارای ۳ اقامتگاه با تراس‌های اختصاصی است همچنین دارای تراس و محوطه‌ای برای پیک نیک می‌باشد. فاصله هتل آتو به میدان آزادی و خیابان معروف روستاولی بسیار کم است. انواع خدمات اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل برای مهمانان ارائه می‌گردد و مهمانانی که با خودروی شخصی‌شان سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند.

تمامی اتاق‌های هتل آتو تفلیس دارای بالکن هستند و منظره‌ای زیبا از کوهستان‌ها مقابل چشمان مهمانان قرار می‌دهند. از طرفی داخل همه اتاق‌ها سرویس بهداشتی خصوصی، کتری برقی و کمد در نظر گرفته شده است. صبحانه کانتیننتال که شامل شیرینی، نان، مربا، قهوه و آبمیوه است هر صبح برای مهمانان آماده و سرو می‌گردد. پرسنل پذیرش ۲۴ ساعته هتل مهمانان را در هر زمینه‌ای راهنمایی و هدایت می‌کنند و به دو زبان انگلیسی و گرجی مسلط هستند. برای تجربه یک سفر به یادماندنی می‌توانید از امکانات تفریحی هتل آتو تفلیس مانند دوچرخه‌سواری و کوه‌نوردی برای لذت بیشتر استفاده کنید.
فاصله هتل آتو تا جاذبه‌های مهم و زیبای تفلیس مانند خانه تئاتر اپرا، باله و باغ وحش تفلیس است و همچنین فرودگاه بین‌المللی تفلیس نزدیکترین فرودگاه به هتل Hotel Atu است. ضمنا، خدمات شاتل فرودگاهی در صورت درخواست مهمانان با دریافت هزینه مازاد از طرف هتل ارائه می‌گردد.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا کلیسای جامع سامبا: ۵.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ ریاست جمهوری: ۶.۴ کیلومتر
فاصله تا کلیسای متخی: ۶.۴ کیلومتر
فاصله تا پل صلح: ۶.۶ کیلومتر
فاصله تا میدان آزادی: ۷.۲ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است