search
menu

هتل Grand GMP Tbilisi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand GMP Tbilisi
امکانات اتاق های هتل
امکانات و خدمات هتل
فاصله از هتل تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Grand GMP Tbilisi


هتل گرند جی ام پی تفلیس از هتل های ۴ ستاره گرجستان با خدمات و امکانات مختلفی است. این هتل رده بالا در دل تفلیس قرار گرفته و به بسیاری از جاذبه های این شهر دسترسی آسانی دارد. موقعیت مکانی هتل توانسته رضایت بیشتر مهمانانی را که هنگام رزرو بلیط هواپیما تفلیس این هتل را برای اقامت انتخاب کرده اند، کسب کند. صبحانه هتل گرند جی ام پی هر صبح به صورت لاکارته برای مهمانان سرو می شود. این هتل کادری حرفه ای دارد که به زبان های انگلیسی و روسی آشنا هستند و کارکنان بخش پذیرش آن به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مهمانان هستند و همه سعی خود را می کنند تا پروسه تحویل اتاق ها سریع و بدون معطلی انجام شود. مهمانان ددر این هتل امکان دسترسی و اتصال به اینترنت رایگان هتل را خواهند داشت. خدمات رفت و برگشت فرودگاهی با هزینه، اتاق چمدان، خدمات تور، خدمات خشک شویی و لباسشویی از جمله خدمات و امکانات این هتل هستند.

امکانات اتاق های هتل


واحد های اقامتی هتل جی ام پی همگی کفی پارکت و دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای هستند. همه اتاق های هتل دارای حمام خصوصی اند با کمد لباس و غیره هستند. سیستم تهویه مطبوع در همه اتاق ها تعبیه شده است. برخی از اتاق ها دارای تراس اند و اگر تمایل دارید اتاق تان تراس داشته باشد هنگام رزرو هتل به این نکته توجه و تاکید کنید. در تمامی اتاق های هتل دستگاه چای/ قهوه ساز برای مهمانان قرار داده شده تا هر زمان که تمایل داشتند بتوانند نوشیدنی گرم مورد علاقه خود را نوش جان کنند. هتل دارای اتاق های خانواده و بدون سیگار است. بیده، حمام خصوصی، دوش، لوازم بهداشتی رایگان، دمپایی، سشوار و دمپایی از دیگر امکانات اتاق ها هستند. برای زوج های تازه ازدواج کرده سوئیت عروس در نظر گرفته شده است.

امکانات و خدمات هتل


نقطه قوت این هتل موقعیت آن است که دسترسی مهمانان به بیشتر جاهای دیدنی تفلیس از جمله میدان آزادی و تئاتر روستاولی را آسان کرده است. مهمانانی که برای اولین بار است به تفلیس سفر کرده اند و به راهنمای سفر تفلیس نیاز دارند، خدماتی مانند تورها و کلاس هایی درباره فرهنگ محلی برایشان برگزار می شود. صاحبان حیوانات خانگی که قصد اقامت در این هتل دارند باید بدانند که هتل گرند جی ام پی حیوانات خانگی را نمی پذیرد. دیگر نقطه قوت هتل پاکیزگی و نظافت اتاق ها است که اهمیت بسیار بالایی برای مهمانان داشته و گرند جی ام پی بخوبی توانسته در این مورد رضایت مهمانانش را جلب کند. هتل گرند جی ام پی کادر حرفه ای و خوش برخوردی دارد که در همه حال با لبی خندان آماده خدمت رسانی به مهمانان هستند و همه تلاش خود را برای رضایت و آسایش آن ها انجام می دهند. اگر به هر دلیلی باید در ساعتی خاص بیدار شوید از خدمات بیدار باش هتل استفاده کنید. اطراف هتل پر از مترو و ایستگاه های حمل و نقل عمومی است و حتی اگر با خودروی شخصی به تفلیس سفر کرده باشید، بد نیست اتومبیل تان را در پارکینگ رایگان هتل گذاشته و همانند مردم محلی تفلیس از مترو برای رفت و آمد استفاده کنید تا هم با فرهنگ این شهر آشنا شده و هم تجربه خاصی از سفر به گرجستان برای خود رقم بزنید. گرند جی ام پی گرچه هتلی رده بالا است اما برخی امکانات مانند استخر را ندارد.

فاصله از هتل تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا کلیسای متخی: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا قلعه ناریکالا: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع سنت جرج: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سامبا: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ ریاست جمهوری: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی گرجستان: ۳.۶ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است