search
menu

هتل G&G Hotel Tbilisi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل G&G Hotel Tbilisi
امکانات عمومی هتل جی اند جی تفلیس
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل جی اند جی تفلیس تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل G&G Hotel Tbilisi


هتل جی اند جی تفلیس هتلی چهار ستاره است که تقریبا تمام امکانات اولیه مورد نیاز برای مسافران در این هتل وجود دارد. اگر انتخابتان هتل G&G Hotel Tbilisi است باید بدانید که این هتل چه برای اتاق‌ها و چه در بخش‌های عمومی هتل تمهیدات ویژه‌ای را در نظر گرفته است تا اقامت بسیار خوبی را تجربه کنید. از جمله موارد شاخص در رابطه با این هتل وجود تراس بزرگ با امکانات لازم و همچنین امکان اجاره دوچرخه و خودرو است. صبحانه جذاب این هتل نیز از موارد قابل توجه برای مسافران بوده‌است. رزرو اینترنتی بلیط هواپیما برای مسافران می‌تواند گزینه خوبی برای تعیین نوع سفر به تفلیس باشد. شما می‌توانید علاوه بر اقامت در یک هتل مناسب که برای دوچرخه سواری و هاکی امکانات لازم را دارد، از جاهای گردشگری تفلیس مانند موزه ملی گرجستان، پل صلح تفلیس و باغ گیاه شناسی ملی تفلیس دیدن کنید.

امکانات عمومی هتل جی اند جی تفلیس


هتل هم امکانات تفریحی و هم امکانات رفاهی متعددی دارد که می‌توانید برای داشتن یک اقامت راحت از آن‌ها استفاده کنید. هتل دارای یک آشپزخانه اشتراکی است که همه مسافران می‌توانند از آن استفاده کنند. اگر قصد دارید همراه خودتان حیوان خانگی به این هتل ببرید بهتر است بدانید بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی می‌توانید آن‌ها را در این هتل با خود همراه کنید. امکانات تفریحی متنوعی مانند امکان اجاره دوچرخه، هاکی، تورهای پیاده روی، پارک آبی، اتاق بازی و چندین فعالیت ورزشی و تفریحی دیگر در این هتل برای مسافران ارائه می‌شود. اگر دسترسی به اینترنت برای شما مهم است خیالتان راحت باشد چون در کل بخش‌های هتل می‌توانید به اینترنت دسترسی پیدا کنید و برای استفاده از این امکان نیازی به پرداخت هزینه اضافی نخواهید داشت. پارکینگ امن و راحتی نیز برای مسافران در نظر گرفته شده‌است تا در صورت داشتن خودرو شخصی بتوانید از آن استفاده کنید. این پارکینگ برای معلولان نیز کاربردی است. معلولان برای استفاده از امکانات موجود در هتل هیچ محدودیتی ندارند زیرا این امکانات برای معلولان نیز مناسب است.
صندوق امانات برای مهمانان هتل در نظر گرفته شده‌است تا در صورت تمایل لوازم و مدارک خود را به این صندوق بسپارید. آلارم‌های مختلف برای تامین امنیت مالی و جانی مسافران هتل، در بخش‌های مختلف نصب شده‌اند. برای برگزاری جلسات و همایش‌ها هتل می‌تواند امکانات مختلف را برای شما ارائه کند. سرویس ترانسفر و شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی برای آن دسته از مسافران که با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به این شهر سفر کرده‌اند، آماده ارائه خدمات است. خدمات دیگری همچون نظافت بصورت روزانه انجام می‌شود تا از اقامت در فضا و محیط تمیز و مرتب هتل لذت ببرید. در صورت نیاز می‌توانید لباس‌های خود را به خشکشویی و لاندری هتل بسپارید و با پرداخت هزینه مجزا آن‌ها را تمیز و اتو کشیده تحویل بگیرید. وجود باشگاه ورزشی و ماساژ حرفه‌ای در هتل از دیگر جذابیت‌های آن محسوب می‌شود. روسی، گرجستانی و انگلیسی از زبان‌هایی هستند که کارکنان هتل از طریق آن‌ها با مسافران قادر به برقراری ارتباط هستند.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل چهار ستاره G&G Hotel Tbilisi بسیار راحت هستند. دکوراسیون واحدها به طریقی انجام شده‌است تا بتوانید اقامت راحت و آرامش بخشی را تجربه کنید. اینترنت و تلویزیون ال سی دی در تمام واحدها وجود دارند. پنجره‌های بزرگ و خوش منظره‌ای در اتاق‌ها وجود دارد که پرده‌های بزرگی این پنجره‌ها را پوشانده تا در صورت تمایل و بسته به دلخواه خودتان نور ورودی به اتاق‌ها را تنظیم کنید. اتاق‌ها از فضای بزرگی تشکیل شده‌اند و دارای مبل‌های راحتی هستند که رنگ متناسبی با بقیه لوازم دارند. انواع اتاق‌های هتل شامل:
• اتاق دو نفره استاندارد
• اتاق دو نفره دلوکس
• اتاق پرمیوم
• اتاق اسکای روم پرمیوم
• اتاق دولوکس با دو تخت تک نفره

رستوران هتل


هتل دارای رستوران بزرگ با محیطی مناسب و تمیز است که تنوع غذایی خوبی در منوی آن وجود دارد.

فاصله هتل جی اند جی تفلیس تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه ملی گرجستان: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش تفلیس: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا پل صلح تفلیس: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا قلعه ناریکالا تفلیس: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: ۴.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است