search
menu

هتل Family Hotel Mountain Scream Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Family Hotel Mountain Scream Tbilisi
امکانات هتل فمیلی هتل مانتین اسکریم تفلیس
خدمات هتل فمیلی هتل مانتین اسکریم تفلیس
واحدهای اقامتی هتل فمیلی هتل مانتین اسکریم تفلیس
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل فمیلی هتل مانتین اسکریم تفلیس

درباره Family Hotel Mountain Scream Tbilisi


هتل فمیلی هتل مانتین اسکریم تفلیس هتلی ۳ ستاره در شهر تفلیس است که در یکی از آرام‌ترین و امن‌ترین مناطق شهر تفلیس قرار گرفته است. فضای آرامش بخش اطراف هتل به گونه‌ای است که بدون شک می‌تواند رضایت مسافران را در زمان اقامت به همراه داشته باشد. میدان آزادی که مهم‌ترین میدان شهر تفلیس است در فاصله نزدیکی از هتل قرار گرفته است و مهمانان می‌توانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند. در فواصل ۱۰ دقیقه‌ای از این هتل رستوران‌ها و غذاخوری‌های متنوعی وجود دارند که مسافران می‌توانند برای هر وعده غذایی صرف غذا در یکی از این رستوران‌ها را تجربه کنند و از تنوع و کیفیت غذاهای موجود در آن‌ها لذت ببرند. سیرک تفلیس در فاصله ۲ کیلومتری از این هتل قرار گرفته است و بنابراین مهمانان هتل می‌توانند در هر زمان که تمایل داشته باشند از این مجموعه هیجان‌انگیز بازدید کنند. تفلیس شهری رنگارنگ با اماکن گردشگری متعدد است که از جمله آن‌ها می‌توان به باغ گیاه‌ شناسی ملی گرجستان، کلیسای جامع تثلیث تفلیس، صومعه جواری و… اشاره کرد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به شهر زیبای تفلیس در هتل Family Hotel Mountain Scream Tbilisi اقامت داشته باشید و اقامتی جذاب و به یادماندنی را در این هتل تجربه کنید.

امکانات هتل فمیلی هتل مانتین اسکریم تفلیس


فضای جذاب و بسیار دوست داشتنی هتل فمیلی هتل مانتین اسکریم تفلیس به گونه‌ای است که اقامت در آن شما را پشیمان نخواهد کرد. محیط هتل علاوه بر زیبایی‌هایی بصری متنوعی که دارد بسیار آرامش بخش و دلنشین است و در عین حال امکاناتی که در این هتل به مهمانان ارائه می‌شوند نیز متنوع و مناسب هستند. تراس آفتابگیر هتل یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این هتل به شمار می‌رود که محل بسیار مناسبی را برای استراحت روزانه مسافران فراهم می‌کند.
صبحانه خانگی که در این هتل به مهمانان ارائه می‌شود بسیار متنوع و جذاب است و مسافران می‌توانند روز خود را با صرف یک صبحانه دلپذیر در فضایی مطبوع و زیبا آغاز کنند. در این هتل یک آشپزخانه مشترک با امکانات آشپزی وجود دارد و امکان پخت و پز را نیز برای مهمانان فراهم می‌کند. علاوه بر آن هتل دارای محل مخصوص غذاخوری در فضای باز است و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کنند تا غذای خود را در محلی زیبا و دلپذیز میل نمایند. واحدهای اقامتی این هتل غیر سیگاری هستند و مسافران باید برای استعمال سیگار از منطقه مخصوص سیگار کشیدن استفاده کنند که همین مسئله اقامت را برای مهمانان راحت‌تر می‌کنند. امکانات متنوع دیگری نیز در هتل Family Hotel Mountain Scream Tbilisi به مسافران ارائه می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، امکانات باربیکیو، مبلمان در فضای باز، شومینه در فضای باز، و… اشاره کرد.

خدمات هتل فمیلی هتل مانتین اسکریم تفلیس


فعالیت‌های متنوعی در هتل فمیلی هتل مانتین اسکریم تفلیس وجود دارند که می‌توانند اوقات فراغت خوشی را در زمان اقامت به مهمانان هدیه کنند. برگزاری کلاس‌های آشپزی، تورهای فرهنگی، تورهای دوچرخه سواری، تورهای پیاده روی و… از جمله فعالیت‌ها و سرگرمی‌های این هتل به شمار می‌روند. پرسنل این هتل بسیار مهمانواز هستند و با روی خوش و بسیار صمیمانه از مهمانان استقابل می‌کنند. در این هتل خدمات نظافتی روزانه وجود دارند و تمام واحدهای اقامتی موجود در هتل به صورت روزانه سرویس و نظافت می‌شوند. هتل Family Hotel Mountain Scream Tbilisi دارای خدمات ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه نیز است و مسافران می‌توانند در صورت تمایل از این خدمات برای رفت و برگشت بین فرودگاه و هتل بهره‌مند شوند.

واحدهای اقامتی هتل فمیلی هتل مانتین اسکریم تفلیس


واحدهای اقامتی هتل فمیلی هتل مانتین اسکریم تفلیس بسیار جادار، راحت و دوست داشتنی هستند و در مجموع فضای مطلوب و آرامش بخشی را برای اقامت در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. اتاق سه تخته با حمام اختصاصی خارجی، اتاق سه تخته با حمام اختصاصی و آپارتمان از جمله واحدهای اقامتی این مجموعه هستند که امکانات متنوعی از جمله ماشین لباسشویی، کتری برقی، وسایل اتو، پشه بند، میز غذاخوری، محصولات پاک کننده، یخچال و… را به مهمانان ارائه می‌دهد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل فمیلی هتل مانتین اسکریم تفلیس


فاصله هتل تا میدان آزادی: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا دریاچه تفلیس: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا سالن کنسرت تفلیس: ۲.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا سیرک تفلیس: ۲.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا میدان قهرمانان: ۲.۶ کیلومتر

امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است