search
menu

هتل Fabrika Hostel & Suites Tbilisi

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Fabrika Hostel & Suites Tbilisi
امکانات کلی هتل فابریکا و سوئیت تفلیس
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله فابریکا هاستل اند سوئیتز تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Fabrika Hostel & Suites Tbilisi


هتل ۲ ستاره فابریکا و سوئیت تفلیس که در یک کارخانه خیاطی سابق شوروی در بخش تاریخی قدیمی تفلیس واقع شده است، دارای طراحی و معماری منحصر به فردی با دیوارهای بتنی قدیمی است که با عناصر صنعتی تقویت شده است. این ملک ۱.۸ کیلومتر تا تئاتر روستاولی و ۱.۹ کیلومتر تا تئاتر اپرا و باله تفلیس فاصله دارد. تالار کنسرت تفلیس و میدان آزادی هر دو ۲.۲ کیلومتر تا هتل فاصله دارند. آکادمی ملی علوم گرجستان، پل صلح تفلیس، باغ وحش تفلیس و قلعه ناریکالا از دیگر جاهای دیدنی نزدیک هتل به شمار می‌آیند. میدان مرجانیشویلی را می‌توان در این منطقه یافت. ایستگاه مترو مرجانیشویلی ۵ دقیقه پیاده تا این هتل فاصله دارد، همچنین با ۵ دقیقه پیاده روی میهمانان می‌توانند به ایستگاه اتوبوس ۲۰ برسند. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی تفلیس است که ۱۴.۱ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به تفلیس می‌توانید با اقامت در هتل Fabrika Hostel & Suites Tbilisi سفر خوبی را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل فابریکا و سوئیت تفلیس


هتل دارای پذیرش ۲۴ ساعته، باغ، تراس، انبار چمدان و دستگاه خودپرداز است. فابریکا هاستل اند سوئیتز تفلیس دارای حیاطی با کافه‌ها و بارهای مختلف، استودیوهای هنری، کارگاه‌ها، فروشگاه‌های مفهومی، فضای کار مشترک، آرایشگاه و مدرسه آموزش خلاق است. آوردن حیوانات خانگی به داخل این هتل آزاد است. اگر با ماشین شخصی خود سفر می‌کنید پارکینگ برای خودروی شما وجود دارد و نگرانی از این بابت نخواهید داشت.
اینترنت بی سیم رایگان نیز در همه قسمت‌های هتل در دسترس است. به هنگام تفریح و گردش می‌توانید وجه نقد و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. برای میهمانانی که دارای کم توانی جسمانی هستند خدماتی از قبیل ویلچر و دستشویی‌های دارای ریل در نظر گرفته شده تا آن‌ها نیز همانند سایر افراد اقامت راحتی در این هتل داشته باشند. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. برای گردش و بازدید از اماکن دیدنی امکان کرایه خودرو فراهم شده است. استعمال دخانیات در این هتل ممنوع است. اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نشود. هتل Fabrika Hostel & Suites Tbilisi دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه داری به صورت روزانه در آن انجام می‌گیرد. خدماتی از قبیل لباسشویی، اتو، فکس، فتوکپی و یک مرکز تجاری نیز در دسترس است. کارکنان کارآزموده هتل به زبان‌های انگلیسی، روسی و گرجی صحبت می‌کنند و با خوشرویی آماده استقبال از میهمانان هستند.

امکانات تفریحی هتل


علاقمندان می‌توانند در کلاس‌های یوگا و کلاس‌های ورزشی شرکت کنند. ایروبیک، بینگو، کلاس‌های آشپزی، تور‌های پیاده روی و گالری‌های هنری موقت از دیگر روش‌های سرگرمی در هتل Fabrika Hostel & Suites Tbilisi هستند. همچنین علاقمندان به مطالعه می‌توانند با مراجعه به کتابخانه ساعاتی را صرف مطالعه کنند. کلاس‌هایی درباره آشنایی با فرهنگ محلی نیز در این هتل تشکیل می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


این هتل دارای ۹۵ اتاق با تهویه مطبوع مشرف به باغ است. انواع اتاق‌های فابریکا هاستل اند سوئیتز تفلیس عبارتند از: خوابگاه ۱۰ تخته، خوابگاه ۶ تخته، خوابگاه ۴ تخته، خوابگاه ۳ تخته، اتاق توئین، اتاق توئین اقتصادی، اتاق دبل، خوابگاه ۶ تخته زنانه و سوئیت. این ملک اقامتگاهی راحت با اتاق‌های خصوصی یا خوابگاهی با تزئینات خوب ارائه می‌دهد که ترکیبی از سبک کلاسیک و مدرن است. اتاق‌های فابریکا دارای دیوارهای نیمه ‌رنگ شوروی است. همه اتاق ها دارای تشک راحت، ردیاب دود، تهویه مطبوع و وای فای رایگان هستند. اتاق های خصوصی دارای حمام اختصاصی با سشوار هستند و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان در صورت درخواست در دسترس هستند. اتاق‌های خوابگاه دارای حمام مشترک، تخت‌خواب‌های کوچک، چراغ‌های مطالعه فردی و کمدهای جداگانه هستند.

رستوران هتل


رستوران هتل و سوئیت فابریکا تفلیس غذاهای منتخب از غذاهای اروپایی را ارائه می‌دهد و می‌توانید از نوشیدنی ها و تنقلات در بار لذت ببرید. صبح‌ها در رستوران بوفه صبحانه سرو می‌شود. میهمانان می‌توانند از غذاهای بین المللی در رستوران آلاکارت لذت ببرند. بار در محل دارای سالن استراحت و تراس است.

فاصله فابریکا هاستل اند سوئیتز تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه ملی گرجستان: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع تثلیث تفلیس: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش تفلیس: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا قلعه ناریکالا: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سیونی تفلیس: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: ۳.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است