search
menu

هتل Cron Palace Hotel Tbilisi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Cron Palace Tbilisi Hotel Tbilisi
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل Cron Palace Tbilisi Hotel Tbilisi


اقامت در هتل کرون پالاس (Cron Palace) تفلیس معجزه زندگی شما خواهد بود. این هتل که با کیفیت خارق‌العاده خود طرفداران بسیار زیادی بین مسافران و گردشگران شهر تفلیس برای خود دست و پا کرده، با داشتن اتاق‌هایی مجهز به تلویزیون صفحه تخت، اینترنت بی‌سیم رایگان، یخچال و حمام اختصاصی همراه با وان، رضایت خاطر مهمانانش را کاملا جلب می‌کند. البته از مزایای اقامت در اتاق‌های این هتل می‌توان به امکان تماشای نماهایی باورنکردنی از شهر و کوه‌های اطراف هم اشاره کرد.
هتل کرون پالاس تفلیس فرصت نوش جان کردن انواع غذاهای گرجستانی و اروپایی را در رستوران ویکتوریا برای مهمانانش فراهم می‌کند. همچنین این هتل دارای کافی شاپ و بخش پذیرش ۲۴ ساعته است. اگر بخواهیم نگاهی گذرا به امکانات جانبی هتل کرون پالاس بیندازیم، باید به استخر، حمام، سونا، اتاق‌های خانواده، سرویس حمل و نقل به فرودگاه، بخش اسپا، باشگاه ورزشی، پارکینگ رایگان، خدمات اتاق و نظافت روزانه اشاره کنیم.

ضمنا، کارکنان هتل Cron Palace Tbilisi Hotel Tbilisi به ۴ زبان مختلف یعنی انگلیسی، گرجی، روسی و ترکی تسلط دارند. اگر با حیوان خانگی خود سفر می‌کنید نگران نباشید زیرا ورود این حیوانات دوست داشتنی به هتل کرون پالاس تفلیس در صورت پرداخت هزینه آزاد می‌باشد. برای رفاه بیشتر مسافران هتل امکاناتی چون مغازه خرید سوغاتی، آسانسور، صندوق امانات، پاسخگویی ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، انبار نگهداری چمدان، شاتل فرودگاهی، خشکشویی و اتوکشی فراهم کرده است. از جمله مزیت‌های برتر هتل کرون پالاس تفلیس سوئیت‌های ماه‌عسل برای زوج‌ها و امکانات رفاهی بسیار خوب در اتاق‌های VIP است که همگی موجبات آسایش کامل مهمانان را فراهم می‌کند. امکانات این هتل برای افراد ناتوان و استفاده کنندگان از ویلچر بهینه شده تا بتوانند همانند افراد عادی اقامت دلپذیری را تجربه کنند. جالب است بدانید که با اقامت در هتل کرون پالاس فرصت دسترسی آسان به نقاط مختلف شهر را هم خواهید داشت. چراکه این هتل فاصله بسیار اندکی با مکان‌های زیبای تفلیس از جمله شهر قدیم و میدان آزادی دارد.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا کلیسای متخی: ۲ کیلومتر
فاصله تا قلعه ناریکالا: ۲ کلیومتر
فاصله تا باغ ملی گیاه شناسی گرجستان: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع سامبا: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ ریاست جمهوری: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا میدان آزادی: ۲.۸ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است