search
menu

هتل Courtyard by Marriott Hotel Tbilisi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Courtyard by Marriott Hotel Tbilisi
امکانات کلی هتل کورت یارد بای ماریوت تفلیس
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کورت یارد بای ماریوت تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Courtyard by Marriott Hotel Tbilisi


هتل ۴ ستاره مجلل و لوکس کورت یارد بای ماریوت تفلیس در موقعیت ایده آلی در میدان آزادی در قلب شهر قرار دارد. این هتل در فاصله چند قدمی بسیاری از جاذبه‌های محلی از جمله موزه ملی گرجستان، تئاتر روستاولی، خانه اپرای دولتی و همچنین بسیاری از گالری‌های هنری عالی، باغ‌ها و جاذبه‌ها قرار دارد. مناظری مانند کلیسای کاشوتی و موزه هنر گرجستان ۵ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارند. علاوه بر این، این کلان شهر دارای مجموعه‌ای از زندگی شبانه پر جنب و جوش و همچنین فرصت‌های لذیذ برای غذا خوردن است. فرودگاه بین المللی تفلیس ۱۳.۸ کیلومتر از این هتل فاصله دارد. آن دسته از میهمانانی که با تهیه بلیط هواپیما به تفلیس سفر کرده‌اند، فقط با طی کردن مسافتی کوتاه به محل اقامت خود می‌رسند. چه برای کسب و کار و چه برای تفریح سفر کنید، هتل Courtyard by Marriott Hotel Tbilisi انتخابی عالی برای اقامتی فراموش نشدنی در مرکز شهر تفلیس است.

امکانات کلی هتل کورت یارد بای ماریوت تفلیس


هتل‌ مدرن و راحت کورت یارد بای ماریوت تفلیس دارای پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان، دسترسی به اینترنت پرسرعت، سیستم کنترل آب و هوا، امکانات رفاهی عالی و چشم‌اندازهای زیبا از مرکز شهر تفلیس در اتاق‌های ارتقا یافته هستند. امکانات اضافی هتل عبارتند از مرکز تناسب اندام و استخر سرپوشیده. افرادی که به بدنسازی علاقه دارند می‌‌توانند از خدمات سالن ورزشی هتل استفاده کنند. همچنین بعد از ورزش و شنا می‌توانید به مرکز اسپا رفته و استراحتی به بدن خود دهید. برای میهمانانی که دارای ناتوانی جسمانی هستند خدمات ویژ‌ه‌ای از قبیل ویلچر و سطوح شیبدار در نظر گرفته شده است تا آن‌ها نیز همانند سایر مسافران اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. برای رفتن به طبقات بالاتر می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. هتل برای جلوگیری از بروز هر گونه حادثه ناگوار مجهز به سیستم اعلام و اطفا حریق شده است. در حین اقامت در این هتل حتما از رستوران هتل برای صرف غذاهای لذیذ دیدن کنید. این هتل دارای یک سالن کنفرانس برای حداکثر ۴۰۰ نفر است.
پارکینگ اختصاصی با هزینه اضافی ارائه می‌شود. در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کرده و از خدمات آن بهره مند شوید. استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین منظور اتاق‌هایی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نشود. در ضمن توجه داشته باشید که حیوانات خانگی خود را نمی‌توانید همراه خودتان به داخل هتل بیاورید. خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز برای راحتی میهمانان در هتل Courtyard by Marriott Hotel Tbilisi ارائه می‌شود. علاوه بر این، روزنامه‌های رایگان را می‌توان در لابی هتل مطالعه کرد، در حالی که کارکنان خوش برخورد در پذیرش می‌توانند خدمات مختلفی مانند نگهداری اشیاء قیمتی را ترتیب دهند. خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل با تسلط به زبان‌های انگلیسی و روسی از میهمانان استقبال می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


در هتل کورت یارد بای ماریوت تفلیس انواع اتاق‌های کینگ لوکس، اتاق کینگ سوپریور، اتاق کینگ اکسکیوتیو، اتاق کوئین دو تخته و اتاق کوئین سوپریور برای راحتی میهمانان در نظر گرفته شده است که متناسب با نیاز خود می‌توانید اتاق دلخواهتان را انتخاب کرده و اقامت بی نظیری را در این هتل تجربه کنید. اتاق‌های بزرگ دارای ‌سبک کلاسیک و پنجره‌های کف تا سقف عایق‌صدا هستند که هر کدام مجهز به تلویزیون ماهواره‌ای، تلفن، آباژور، مبلمان، وای فای رایگان، تهویه مطبوع و یخچال هستند. در هر اتاق احمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان وجود دارد. همچنین تجهیزات تهیه قهوه و چای نیز در هتل Courtyard by Marriott Hotel Tbilisi وجود دارد.

رستوران هتل


رستوران و بار Brasserie Freedom غذاهای بین المللی و طیف وسیعی غذاهای گرجی را سرو می‌کند. هر روز صبح یک صبحانه بوفه‌ای با غذاهای سرد و گرم متنوع در هتل کورت یارد بای ماریوت تفلیس سرو می‌شود.

فاصله هتل کورت یارد بای ماریوت تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه ملی گرجستان: ۲۷۰ متر
فاصله تا برج پخش تلویزیونی تفلیس: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا قلعه ناریکالا تفلیس: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع تثلیث تفلیس: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا پل صلح تفلیس: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش تفلیس: ۳.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است