search
menu

هتل Bliss Hotel Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Bliss Hotel Tbilisi
اتاق‌های هتل بلیس تفلیس
سرویس‌های هتل بلیس تفلیس
موقعیت مکانی هتل بلیس تفلیس
نکات کلی درباره هتل بلیس تفلیس
اماکن نزدیک به هتل بلیس تفلیس

درباره هتل Bliss Hotel Tbilisi


هتل بلیس تفلیس از هتل‌های ۳ ستاره شهر تفلیس است. این هتل با ایجاد شرایطی مناسب برای اقامت گردشگران در واقع کاری کرده است که وقتی کسی بلیط هواپیما تفلیس می‌خرد، دیگر هیچ دغدغه‌ای برای یافتن اقامتگاه مناسب در این شهر نداشته باشد. پیشنهاد ما به شما این است که اگر برنامه‌ای برای سفر به پایتخت زیبای گرجستان دارید، حتما قبل از رزرو بلیط هواپیما تفلیس، اطلاعات کاملی در مورد Bliss Hotel به دست بیاورید.

اتاق‌های هتل بلیس تفلیس


در واحدهای اقامتی هتل بلیس تفلیس عشق و احترام به مهمان جریان دارد. این واحدها مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، کتری، سشوار، میز تحریر، کمد و حمام اختصاصی بوده و از هر لحاظ مناسب اقامتی خاطره انگیز هستند. کافیست شما در مبل‌ها و تخت‌های بی نظیر اتاق خودتان بنشینید و همزمان با میل کردن یک فنجان چای و استراحت، به سرویس اینترنت بی سیم رایگان در اتاق خودتان وصل شوید تا لذت اقامت در یک هتل خوب را کاملا در طول سفر خودتان مزمزه کنید.

سرویس‌های هتل بلیس تفلیس


کارکنان حرفه‌ای هتل Bliss Hotel Tbilisi که برخورد خوبشان زبانزد تمامی مسافران و گردشگران شهر است، با سرویس‌های متنوعی که در اختیار شما قرار می‌دهند، رفاه و راحتیتان را به طرز چشم گیری افزایش خواهند داد. روم سرویس، حمل و نقل به فرودگاه، تحویل روزنامه، نظافت روزانه، نگهبانی ۲۴ ساعته، صندوق امانات، سرو قهوه و میوه و تنظیم تور از مطلوب‌ترین خدماتی هستند که این افراد با دقتی مثال زدنی تقدیم مهمانان می‌کنند. جالب است بدانید که اکثر آنها غیر از زبان مادری خودشان به زبان‌های روسی و انگلیسی نیز تسلط دارند. بنابراین شما حتی با کمی توانایی در مکالمه انگلیسی می‌توانید با آنها ارتباط برقرار کنید.

موقعیت مکانی هتل بلیس تفلیس


جایی که هتل بلیس در آن واقع شده، غبطه بسیاری از اقامتگاه‌های شهر را بر می‌انگیزد. این منطقه جایی است که در محدوده ۳ کیلومتری آن چندین مکان دیدنی و مشهور پایتخت گرجستان قرار دارد. از طرفی دیگر، ایستگاه مترو آولاباری نیز تنها ۷۰۰ متر با هتل بلیس فاصله دارد. این یعنی، اگر شما دوست داشتید به مکانی هم بروید که فاصله زیادی با هتل داشت، مترو تفلیس کارتان را بسیار راحت خواهد کرد.

نکات کلی درباره هتل بلیس تفلیس


اگر مطالعه چند خط درباره هتل بلیس شما را به اقامت در این مکان ترغیب کرد، بهتر است به چند توصیه در مورد این اقامتگاه هم توجه داشته باشید. توصیه نخست ما به شما این است که حتما در طول اقامت خودتان برنامه‌ای برای گذران وقت در باغ سرسبز هتل داشته باشید. زیرا این مکان واقعا لذت بخش است. اگر قصد استفاده از خودروی شخصی در طول سفر دارید، به راحتی از پارکینگ هتل بلیس تفلیس برای تامین امنیت خودروی خودتان استفاده نمایید. فراموش نکنید که استفاده از این پارکینگ برای تمامی مهمانان هتل رایگان است. چنانچه نیازمند راهنمایی خاصی بودید، شک نکنید که پذیرش ۲۴ ساعته هتل بهترین گزینه برایتان خواهد بود. کارکنان این قسمت بهترین پیشنهادات در مورد رستوران‌های اطراف و اماکن دیدنی را در اختیار شما قرار خواهند داد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید از انواع اتاق‌های این هتل نظیر اتاق خانواده، اتاق عایق صدا و اتاق بدون سیگار استفاده نمایید و به سلیقه خوب خودتان برای انتخاب اقامتگاهی به زیبایی هتل بلیس تفلیس افتخار کنید.

اماکن نزدیک به هتل بلیس تفلیس


فاصله هتل بلیس تفلیس تا کاخ ریاست جمهوری: ۳۰۰ متر
فاصله هتل بلیس تفلیس تا کلیسای سامبا: ۵۰۰ متر
فاصله هتل بلیس تفلیس تا پل صلح: ۶۰۰ متر
فاصله هتل بلیس تفلیس تا کلیسای سیونی: ۸۰۰ متر
فاصله هتل بلیس تفلیس تا پارک پوشکین: ۹۰۰ متر
فاصله هتل بلیس تفلیس تا پارک ۹ آوریل: ۹۰۰ متر
فاصله هتل بلیس تفلیس تا سینما روستاولی: ۹۰۰ متر
فاصله هتل بلیس تفلیس تا میدان آزادی: ۱ کیلومتر
فاصله هتل بلیس تفلیس تا سالن تئاتر و اپرا تفلیس: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله هتل بلیس تفلیس تا سیرک تفلیس: ۲٫۸ کیلومتر

امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است