search
menu

هتل Athletics Hotel Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Athletics Hotel Tbilisi
امکانات کلی هتل اتلتیکس تفلیس
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اتلتیکس تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Athletics Hotel Tbilisi


هتل ۳ ستاره اتلتیکس تفلیس در قلب شهر تفلیس جای گرفته و مکان ایده آلی برای کشف تفلیس است. تنها ۷.۴ کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد. این هتل فرصتی عالی و کم هزینه برای گروه‌های ورزشی و گروه‌های توریستی به شمار می‌آید. هتل ۳ کیلومتر تا ایستگاه قطار تفلیس فاصله دارد. فرودگاه بین المللی تفلیس در فاصله ۲۳ کیلومتری هتل واقع شده است و ترانسفر فرودگاهی توسط هتل ارائه می‌شود. موقعیت استراتژیک این ملک تضمین می‌کند که میهمانان می‌توانند به سرعت و به راحتی به بسیاری از نقاط دیدنی محلی برسند.
این هتل همچنین با موقعیت مناسب خود دسترسی آسان به مقاصد ضروری شهر را فراهم می‌کند. آکادمی ملی علوم گرجستان، کاخ ریاست جمهوری، پل صلح و موزه ملی گرجستان از جمله جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل هستند که توجه مسافران و گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب می‌کنند. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به شهر زیبای تفلیس را داشته باشید، هتل Athletics Hotel Tbilisi با ارائه امکانات رفاهی خوب و قیمت مناسب گزینه بسیار ایده آلی برای اقامت به حساب می‌آید.

امکانات کلی هتل اتلتیکس تفلیس


این هتل اتاق کنفرانس را با تمام تجهیزات لازم برای ۳۰ نفر ارائه می‌دهد. مرکز اسپا با سونا و خدمات ماساژ، پذیرش ۲۴ ساعته، کافه تریا، وای فای رایگان، پارکینگ بزرگ، لابی با شومینه و بار از دیگر خدماتی است که در هتل Athletics Hotel Tbilisi ارائه می‌شوند. برای جلوگیری از اتلاف وقت خود در صف‌های طولانی تهیه بلیط، می‌توانید بلیط جاذبه‌های دیدنی را از میز تور هتل تهیه کنید. در این هتل هیچ منعی برای آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل وجود ندارد و هزینه اضافی نیز از این بابت دریافت نمی‌شود. استعمال دخانیات در فضاهای عمومی و اتاق‌ها ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند. خدماتی از قبیل فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. پرسنل مجرب و مودب هتل با تسلط به زبا‌ن‌های انگلیسی، گرجی و روسی از میهمانان استقبال می‌کنند. میهمانانی که دارای فرزند کوچک هستند می‌توانند تخت نوزاد را از پذیرش هتل درخواست کنند. تخت اضافی نیز در صورت درخواست با هزینه اضافی ارائه می‌شود. ورود به هتل اتلتیکس تفلیس از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

امکانات تفریحی هتل


امکاناتی که میهمانان می‌توانند به صورت رایگان در هتل Athletics Hotel Tbilisi از آن لذت ببرند عبارتند از: بیلیارد، زمین مسابقه و سالن بدنسازی. میهمانان همچنین می‌توانند در کلاس‌های یوگا که در این هتل تشکیل می‌شود شرکت کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل اتلتیکس تفلیس عبارتند از:
• اتاق دبل استاندارد
• اتاق توئین استاندارد
• اتاق سه تخته استاندارد
• سوئیت جونیور
• سوئیت
• اتاق خانوادگی
• اتاق دوبل اقتصادی
با توجه به نیاز خود می‌توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کرده و اقامت بی نظیری را در این هتل تجربه کنید. ۲۲ اتاق راحت دارای فضای داخلی با رنگ گرم است. اتاق‌های دارای تهویه مطبوع هتل Athletics Hotel Tbilisi شامل تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های متنوع ماهواره‌ای، وای فای رایگان، کمد لباس، میز کار، تجهیزات تهیه قهوه و چای و مینی بار هستند. در هر اتاق برای آسایش و راحتی میهمانان عزیز حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان در نظر گرفته شده است.

رستوران هتل


هتل اتلتیکس تفلیس دارای یک رستوران است که انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه را برای وعده‌های غذایی ناهار و شام سرو می‌کند. صبحانه بوفه‌ای انگلیسی نیز هر روز صبح در هتل سرو می‌شود. منوهای رژیم غذایی، غذای مخصوص کودک، میوه، شیرینی و سایر تنقلات نیز در صورت درخواست با پرداخت هزینه اضافی ارائه می‌شود.

فاصله هتل اتلتیکس تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه ملی گرجستان: ۶.۶ کیلومتر
فاصله تا پل صلح تفلیس: ۷.۳ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع تثلیث تفلیس: ۷.۳ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سیونی تفلیس: ۷.۹ کیلومتر
فاصله تا قلعه ناریکالا تفلیس: ۷.۹ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: ۸.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی جینو پارادایس: ۹.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است