search
menu

هتل Art Hotel Claude Monet Tbilisi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Art Hotel Claude Monet
امکانات و خدمات عمومی هتل آرت کلاد مونت تفلیس
اتاق‌ های هتل و امکانات اتاق‌ ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آرت کلاد مونت از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر

درباره هتل Art Hotel Claude Monet


هتل آرت کلاد مونت تفلیس از هتل‌های ۴ ستاره پایتخت زیبای گرجستان است. این هتل در یکی از منطقه‌های شلوغ شهر یعنی «سابورتالو» واقع شده است. با اقامت در هتل آرت کلاد مونت می‌توان به خیابان‌های کازبگی و پکینی نزدیک بود و با کمی پیاده‌روی به آن‌ها دسترسی داشت. Art Hotel Claude Monet از آن دست هتل‌هایی است که میزان رضایت گردشگران و خریداران بلیط هواپیما تفلیس از آن بسیار زیاد بوده و به همین جهت انتخاب این هتل تضمین راحتی و آسایش مهمانان در هتل خواهد بود. در سفر به تفلیس از جاهای دیدنی تفلیس، کلیساهای تفلیس، حمام های سلطنتی تفلیس و ... بازدید کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل آرت کلاد مونت تفلیس


هتل آرت کلاد مونت تفلیس در سال ۲۰۱۷ در این منطقه افتتاح شد و امکانات آن در عین مدرن بودن به سبک خاصی هستند. هتل آرت کلاد با به کار بردن المان‌های هنری در دکوراسیونش شاید در یک نظر زیبا جلوه نکند ولی به خاطر نقاشی‌های نقاش معروف فرانسوی «کلاد مونت» که به در و دیوارهای هتل آویخته شده‌اند، حس زیبایی را به مهمانان منتقل می‌کند. ضمنا مدیریت و پرسنل هتل به گونه‌ای از مهمانان خود میزبانی می‌کنند که هر کسی در سفرهای بعدی به آن‌جا بازمی‌گردد. هتل آرت کلاد مونت با ارائه خدمات ترانسفر فرودگاهی، اینترنت رایگان، اتاق‌های خانواده و پذیرش ۲۴ ساعته از بهترین اقامتگاه‌های ۴ ستاره تفلیس به حساب می‌آید ولی باید گفت که این هتل فاقد پارکینگ است.

اتاق‌ های هتل و امکانات اتاق‌ ها


این هتل در مجموع ۲۵ اتاق دارد که از پنجره آن‌ها چشم‌اندازهای دریا، کوه و یا شهر پیداست. برخی از این اتاق‌ها دارای بالکن هستند و در آن‌ها امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه‌تخت، میز کار، مینی بار، تهویه مطبوع، چای ساز، یخچال، مایکروویو و گاو صندوق گنجانده شده است. حمام‌های اختصاصی این اتاق‌ها دارای سشوار، حوله و لوازم بهداشتی رایگان هستند. واحدهای اقامتی هتل آرت کلاد مونت در قالب اتاق و سوئیت ارائه می‌شوند و از آن‌جایی که دارای پنجره‌های دوجداره هستند، مانع ورود صداهای آزاردهنده به اتاق می‌شوند. در هنگام رزرو این هتل گزینه‌های سوئيت‌های خانواده، سوئیت‌های ۲ خوابه و سوئیت‌های جونیور یا اتاق‌های استاندارد دبل و خانواده برای مهمانان نمایش داده می‌شوند که بسته به نرخ اقامتی و تعداد همراهان می‌توانند اتاق مدنظر خود را انتخاب کنند.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


با اینکه هتل آرت کلاد مونت تفلیس امکانات متنوعی برای اقامت مهمانان ارائه نمی‌دهد ولی دارای اسپا، تجهیزات اتاق جلسه، فضای آزاد برای نشستن، استخر آبگرم، فروشگاهی کوچک و تراسی دلباز است. هتل در رسیدگی به امور نظافتی اتاق‌ها و لابی به بهترین نحو عمل می‌کند و باید گفت کسانی که به دنبال اقامتگاهی هستند که درخور هزینه پرداختی از آن‌ها میزبانی شود، حتما هتل Art Claude Monte را در اولویت قرار دهند. گفتنی است که کارکنان حرفه‌ای هتل به زبان‌های انگلیسی و روسی نیز آشنایی دارند و در اموری همچون خدمات تور و گردش شهری می‌توان از آن‌ها راهنمایی خواست.

رستوران هتل


در هتل آرت کلاد مونت صبحانه‌ها به صورت سلف سرویس ارائه می‌شوند و همه روزه انواع نان‌های گرم، مربا، آبمیوه، لبنیات، میوه، تخم مرغ و سوسیس برای سرو آماده می‌شوند. در منوی رستوران هتل نیز می‌توان انواع غذاهای گرجی و اروپایی را پیدا کرد. حتی گزینه‌هایی برای افراد گیاهخوار نیز در این رستوران در نظر گرفته شده است. از این گذشته، موقعیت مکانی هتل به گونه‌ای است که می‌توان در چند قدمی هتل رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی را پیدا کرد یا حتی با استفاده از خدمات روم سرویس غذای سفارشی را در اتاق خود میل کرد.

فاصله هتل آرت کلاد مونت از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر


فاصله تا میدان قهرمانان: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا دریاچه لاک پشت: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک واکه: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا خانه اپرای تفلیس: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا تئاتر روستاولی: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا میدان آزادی: ۴ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است