search
menu

هتل Apart Hotel 25 Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Apart Hotel 25 Tbilisi
امکانات کلی هتل آپارتمان ۲۵ تفلیس
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان ۲۵ تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Apart Hotel 25 Tbilisi


هتل آپارتمان سه ستاره ۲۵ تفلیس در منطقه ورا واقع شده است. تفلیس پایتخت کشور گرجستان است. شهر قدیمی سنگفرش شده آن، تاریخ طولانی و پیچیده ای را با دوره‌های تحت سلطه ایران و روسیه منعکس می‌کند. معماری متنوع آن شامل کلیساهای ارتدوکس شرقی، ساختمان‌های آراسته به سبک نو و سازه‌های مدرنیستی شوروی است. این هتل در فاصله ۳.۵ کیلومتری کلیسای جامع ارمنی سنت جورج قرار گرفته و کاخ تشریفاتی گرجستان نیز در نزدیکی هتل واقع شده است. تئاتر اپرا و باله تفلیس تنها ۶ کیلومتر با هتل فاصله دارد. تئاتر روستاولی، باغ گیاه شناسی ملی گرجستان، پل صلح و موزه ملی گرجستان از جمله جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل هستند که توجه گردشگران بسیاری را به سوی این منطقه جذب می‌کنند.
ایستگاه قطار سامگوری فقط ۵۵۰ متر با شما فاصله دارد. در مدت زمان کوتاهی با ماشین می‌توان به فرودگاه بین المللی تفلیس رسید. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به تفلیس را داشته باشید، هتل Apart Hotel 25 Tbilisi با موقعیت مکانی عالی و امکانات رفاهی خوب آماده استقبال از میهمانان گرامی است.

امکانات کلی هتل آپارتمان ۲۵ تفلیس


این ملک برای راحتی و آسایش میهمانان خود خدماتی از قبیل شاتل فرودگاهی، انبار چمدان و میز تور را ارائه می‌دهد. اینترنت بی سیم رایگان در اتاق‌ها و فضاهای عمومی قابل دسترسی است. میهمانانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند، می‌توانند ماشین خود را در پارکینگ هتل بدون پرداخت هیچ گونه هزینه اضافی پارک کنند. هتل Apart Hotel 25 یک تراس ارائه می‌دهد. باغ، باربیکیو، زمین بازی کودکان و بوفه کودک در این اقامتگاه وجود دارد. کشیدن سیگار در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل این هتل آپارتمان یک مکان مشخص برای سیگار ارائه می‌دهد.
برای جلوگیری از بروز حوادث ناگوار هتل به سیستم اعلام و اطفا حریق مجهز شده است. قبل از رزرو توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید. یک اتاق جلسه نیز در هتل وجود دارد. خدمات خانه داری به صورت روزانه انجام می‌گیرد. علاوه بر خدماتی که به آن‌ها اشاره شد، خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. ورود به هتل ۲۴ ساعته است و تخلیه اتاق بین ساعت ۱۲ تا ۱۳ ظهر انجام می‌گیرد. پرسنل خوش برخورد هتل با تسلط به زبان‌های انگلیسی، گرجی، روسی و عبری میهمانان را اهنمایی می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


مجموعه‌ای از فعالیت‌ها مانند اسب سواری، تورهای پیاده روی، گالری‌های هنری موقت، ماهیگیری، بولینگ و تنیس روی میز برای سرگرمی میهمانان در هتل آپارتمان ۲۵ تفلیس ارائه می‌شود. همچنین می‌توانید در کلاس‌هایی که درباره آشنایی با فرهنگ محلی تشکیل می‌شود شرکت کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل Apart Hotel 25 Tbilisi دارای انواع اتاق‌های خانوادگی دارای تراس، آپارتمان یک خوابه، آپارتمان دو خوابه، آپارتمان با چشم انداز باغ و آپارتمان دارای بالکن است. با رزرو اتاق دلخواه خود در این هتل آپارتمان اقامت بی نظیری را تجربه خواهید کرد. وای فای رایگان، قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت، گاوصندوق لپ تاپ، کمد لباس و شومینه در هر اتاق مجهز به تهویه مطبوع این ملک وجود دارد. مایکروویو، یخچال، کتری و ماشین لباسشویی نیز موجود است. هر واحد دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، دمپایی، سشوار و لوازم بهداشتی است. صبحانه را می‌توانید در اتاق خود میل کنید.

رستوران هتل


میهمانان هتل آپارتمان ۲۵ می‌توانند از صبحانه ی قاره‌ای لذت ببرند. انواع غذاهای رژیمی، غذای مخصوص کودک، کوکی و شکلات نیز در صورت درخواست ارائه می‌شود. همچنین می‌توانید در محوطه بیرونی هتل ناهار و شام خود را میل کنید.

فاصله هتل آپارتمان ۲۵ تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کلیسای جامع تثلیث تفلیس: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا قلعه ناریکالا تفلیس: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا پل صلح تفلیس: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی گرجستان: ۶.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است