search
menu

هتل Amiran's Lake Tbilisi

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
هتل Amiran's Lake Tbilisi
امکانات و خدمات اقامتگاه امیریانز لک تفلیس
واحدهای اقامتی اقامتگاه امیریانز لک تفلیس
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا اقامتگاه امیریانز لک تفلیس

هتل Amiran's Lake Tbilisi


اگر به دنبال یک اقامت رویایی و متفاوت در شهر تفلیس هستید، اقامتگاه امریانز لک تفلیس یکی از بهترین گزینه‌های انتخابی برای شما است که با فضای بی‌نظیر و دل نشینی که دارد می‌تواند مهمانان خود را به وجد آورد. محیط این اقامتگاه دقیقا شبیه به یک پارک طبیعت گردی است که از گشت و گذار و تفریح در آن پشیمان نخواهید شد. این اقامتگاه مجموعه‌ای ایده آل و جذاب را برای مسافرانی که از هیاهوی زندگی شهری خسته شده‌اند فراهم می‌کند.
آرامش وصف نشدنی و زیبایی‌های طبیعی جذابی که در اقامتگاه جریان دارد سبب می‌شود که مهمانان بتوانند تعطیلات فوق العاده‌ای را در آن تجربه کنند و در عین حال با طی یک مسافت کوتاه به تمام امکانات و تفریحات شهر تفلیس نیز دسترسی داشته باشند. میدان آزادی که می‌توان آن را شاهراه شهر تفلیس نام‌گذاری کرد در فاصله ۱۴ کیلومتری از اقامتگاه قرار دارد و همین مسئله نشانگر آن است که مهمانان این مجموعه برای دسترسی به تمام نقاط شهر مشکلی نخواهند داشت. شهر تفلیس به دلیل طبیعت فوق العاده جذاب و اماکن گردشگری متعددی که دارد در سال‌های اخیر توانسته نظر بسیاری از گردشگران را از سراسر جهان به خود جذب کند. این شهر به دلیل دارا بودن تفریحات جذاب و نزدیک بودن به ایران، در بین گردشگران ایرانی نیز شهرت فراوانی پیدا کرده است. اماکن تفریحی و تاریخی کم نظیری در تفلیس وجود دارند که صومعه جواری تفلیس، حمام‌ های سلطنتی تفلیس، موزه ملی گرجستان و… تنها بخشی از آن‌ها به شمار می‌روند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به این شهر زیبا در اقامتگاه Amiran's Lake Tbilisi سکونت داشته باشید و با اقامت در این مجموعه دوست داشتنی لذت سفر را برای خود و همراهانتان کامل سازید.

امکانات و خدمات اقامتگاه امیریانز لک تفلیس


کلبه‌های چوبی، تاب‌های حصیری، پل چوبی معلق و… تنها گوشه کوچکی از جذابیت‌هایی هستند که شما می‌توانید در اقامتگاه امیریانز لک تفلیس آن‌ها را تجربه کنید. فضای آرامش بخش و مطبوعی که در اقامتگاه جریان دارد بدون شک برای مسافران تجربه متفاوت و نابی را از یک سفر خاطره‌انگیز رقم خواهد زد. یک دریاچه بسیار زیبا در محوطه اقامتگاه قرار گرفته است که به تنهایی می‌تواند مهم‌ترین بخش لذت بردن سفر مهمانان را تشکیل دهد و به خصوص کودکان از آن استقبال زیادی می‌کنند. این مجموعه دارای رستوران است که تمام وعده‌های غذایی صبحانه، ناهار و شام را در اختیار مسافران قرار می‌دهد و مهمنان برای صرف وعده‌های غذایی نیازی به خروج از اقامتگاه نخواهند داشت.
صاحبان این مجموعه خانواده‌ای بسیار دوست داشتنی هستند که صمیمیت و مهمانوازی آن‌ها بدون شک مورد توجه مهمانان قرار می‌گیرد. در این مجموعه می‌توانید به امکاناتی مانند باغ، تراس، سالن استراحت مشترک و تجهیزانت باربیکیو دسترسی داشته باشید و لحظات بسیار نابی را در زمان اقامت برای خود رقم بزنید. یک استخر روباز بزرگ در محوطه قرار گرفته است که مسافران می‌توانند شنا کردن و آب تنی کردن در آن را تجربه کنند. ورود حیوانات خانگی به اقامتگاه امیریانز لک مجاز است و بنابراین مهمانان می‌توانند حیوانات خانگی خود را نیز در سفر به همراه داشته باشند. خدمات شاتل فرودگاه برای مهمانان فراهم است و مسافران می‌توانند در صورت تمایل از این خدمات برای رفت و آمد بین فرودگاه و اقامتگاه بهره‌مند شوند. از دیگر امکانات Amiran's Lake Tbilisi می‌توان به تجهیزات بدمینتون، صندلی‌های آفتاب گیر ساحلی، محل پیک نیک، پارکینگ خصوصی رایگان و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی اقامتگاه امیریانز لک تفلیس


واحدهای اقامتی اقامتگاه امیریانز لک تفلیس اتاق‌های بزرگ، جادار و بسیار تمیزی هستند که از اقامت در آن‌ها پشیمان نخواهید شد. امکانات رفاهی این واحدها مناسب هستند و می‌توانند سفری راحت و آرامش بخش را به مهمانان هدیه کنند. فشار آب برای دوش گرفتن مناسب است و از این جهت نیز مشکلی برای مهمانان وجود نخواهد داشت. علاوه بر این‌ها مجموعه اقامتی Amiran's Lake Tbilisi دارای یک آشپزخانه مشترک نیز است و این امکان را برای مسافران فراهم می‌کند تا در صورت تمایل پخت و پز را نیز در هنگام اقامت تجربه کنند.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا اقامتگاه امیریانز لک تفلیس


فاصله اقامتگاه تا فرودگاه بین المللی تفلیس: ۲.۷ کیلومتر
فاصله اقامتگاه تا کلیسای متخی: ۱۲ کیلومتر
فاصله اقامتگاه تا تئاتر اپرا و باله تفلیس: ۱۴ کیلومتر
فاصله اقامتگاه تا میدان آزادی: ۱۴ کیلومتر
فاصله اقامتگاه تا تئاتر روستاولی: ۱۵ کیلومتر

امکانات هتل
restaurant رستوران
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است