search
menu

هتل Grand Georgian Palace Batumi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Georgian Palace Batumi
امکانات و خدمات عمومی هتل گرند جورجین پالاس باتومی
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرند جورجین پالاس باتومی تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Grand Georgian Palace Batumi


هتل گرند جورجین پالاس هتلی با استخر روباز و باغی سرسبز است که خدمات و امکاناتش توانسته آن را جزو هتل های رده بالای باتومی قرار دهد. با این حال هزینه های اقامتی آن به اندازه ای نیست که جزو هتل های گران قیمت شناخته شود و مهمانانی که به دنبال رزرو هتلی با امکانات و هزینه ای مناسب هستند می توانند روی این هتل حساب باز کنند. جورجین پالاس در انتخاب و آموزش کادر خود نهایت دقت را به کار برده و همین امر به نقطه قوت این هتل تبدیل شده تا جایی که مهمانان اگر قصد خرید بلیط هواپیما باتومی و سفر مجدد به این شهر را داشته باشند باز هم جورجین را برای اقامت انتخاب خواهند کرد! بد نیست بدانید که کارکنان این هتل به زبان انگلیسی صحبت کرده و با دیگر زبان ها مانند روسی و ترکی نیز آشنا هستند بنابراین نگرانی ای بابت برقراری ارتباط با کارکنان نخواهید داشت.

امکانات و خدمات عمومی هتل گرند جورجین پالاس باتومی


به جز کارکنان حرفه ای و خوش برخورد، جورجین امکانات و خدمات مناسبی برای مهمانانش فراهم کرده تا اقامت راحتی را در کنار بازدید از جاذبه ها و کلیساهای باتومی تجربه کنند. خدمات رفت و برگشت فرودگاهی، پارکینگ رایگان، دسترسی به اینترنت رایگان در سرتاسر هتل و فضای مخصوص سیگار کشیدن بخشی از خدمات و امکانات هتل Grand Georgian Palace Batumi هستند. نگران نظافت و پاکیزگی در گرند جورجین پالاس نباشید چرا که بخش نظافت هتل به صورت روزانه خدمات خانه داری و نظافت اتاق ها را انجام می دهد تا گرد و غباری مهمانانش را آزار ندهد؛ اما اگر درخواست خدماتی مانند خشک شویی، لباسشویی و اتو را دارید می توانید با پرداخت کمی هزینه از این خدمات نیز استفاده کنید. مهمانانی که به خدمات کاری مانند تجهیزات برگزاری جلسات و دستگاه فکس نیاز دارند نیز می توانند در هتل جورجین به این خدمات دسترسی داشته باشند (این خدمات شامل هزینه اند). بخش نگهبانی هتل برای اینکه بتواند امنیت هتل را تامین و خیال مهمانان را آسوده کند تجهیزاتی مانند کپسول آتش نشانی و دوربین مدار بسته در محیط های عمومی و نیز فضای خارجی هتل نصب کرده است. علاوه بر این زنگ خطر، صندوق امانات و نگهبانی ۲۴ ساعته از دیگر خدمات و امکاناتی است که بخش حفاظت برای امنیت هتل در نظر گرفته است. برای دریافت خدمات بانکی می توانید از دستگاه خودپرداز بانکی موجود در هتل استفاده کنید. همچنین در بخش پذیرش هتل می توانید به خدماتی مانند اتاق چمدان و خدمات کانسیرج هم دسترسی داشته باشید. کارکنان بخش پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته فعال و آماده ارائه خدمات و راهنمایی مهمانان هستند.

اتاق های هتل


گرند جورجین ۵ گروه اتاق مختلف از جمله اتاق های بدون سیگار، اتاق های خانواده و سوئیت عروس برای مهمانان خود فراهم کرده است. اگر جزو مهمانانی هستید که به تنهایی سفر کرده اند برای شما اتاق کلاسیک سینگل با یک تخت خواب در نظر گرفته شده است اما اگر قرار است با دوست صمیمی خود سفر ۲ نفره ای را تجربه کنید،‌ اتاق های استاندارد تویین با ۲ تخت سینگل و اتاق های استاندارد تریپل با ۳ تخت سینگل آماده پذیرایی از شما هستند. برای زوج ها اتاق استاندارد دابل با ۱ تخت دابل ایجاد شده است. سوئیت های این هتل بزرگ ترین اتاق هتلند که دارای ۱ تخت بزرگ دابل در اتاق خواب و ۱ مبل تخت خواب شو در فضای نشیمن هستند. در تمامی این اتاق ها خدمات روم سرویس به مهمانان ارائه می شود. مهمانان می توانند هنگام خرید آنلاین بلیط هواپیما برای رزرو آنلاین اتاق مورد نظرشان در این هتل نیز اقدام کنند.

امکانات اتاق های هتل


بدون شک هر گردشگری بعد از بازدید از جاذبه ها و موزه های باتومی به کمی استراحت برای ادامه بازدید از جاهای دیدنی باتومی نیاز دارد و چه جایی بهتر از اتاقی گرم و نرم. تمامی اتاق های هتل Grand Georgian Palace Batumi به سیستم تهویه مطبوع،‌ فضای نشیمن و تلویزیون با کانال های ماهواره ای مجهزند. اتاق های این هتل دارای بالکن اختصاصی هم هستند تا بتوانید از اتاق خود سواحل باتومی و فضای سرسبز اطراف هتل را مشاهده کنید. سرویس های بهداشتی اتاق ها به سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان مجهزند و دیگر نیازی نیست تا چمدان خود را با چنین وسیله هایی سنگین کنید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


مهمانان این هتل می توانند از استخر روباز هتل که در طول سال فعال است استفاده کنند و یا اگر از گشت و گذار در خیابان ها، بلوارها و میدان های دیدنی باتومی خسته شده اند، سری به بخش اسپا زده و از خدمات ماساژ این بخش لذت ببرند. برای مهمانانی که اهل فعالیت های فیزیکی و ورزش های تناسب اندام هستند باشگاهی مجهز، میز بیلیار و تجهیزات تنیس روی میز فراهم شده است. اگر علاقه تان به موسیقی است می توانید استعداد خوانندگی خود را در اتاق کارائوکه امتحان کرده و یا از اجرای موسیقی در کلوب شبانه به همراه دی جی در هتل گرند جورجین پالاس باتومی لذت ببرید.

رستوران هتل


گردشگرانی که صفر تا صد سفر به باتومی را می دانند به اهمیت وجود رستوران در هتل ها پی برده اند. رستوران های هتل مهمانان را از خیابان گردی های بیهوده رها کرده و از طرف دیگر این اطمینان را می دهد که غذای مورد نظرشان با کیفیتی مناسب تهیه و پخت شده است. تنها رستوران هتل گرند جورجین پالاس رستوران امپریال نام دارد که با منوی لاکارته خود انواع غذاهای ترکی و اروپایی را در اختیار مهمانان قرار می دهد. علاوه بر این می توانید طعم غذاهای محلی گرجی را نیز در این رستوران بچشید. همچنین مهمانان می توانند از صبحانه در اتاق خود لذت ببرند و یا سری به کافه بار هتل زده و با انواع نوشیدنی های این بخش گلویی تازه کنند.

فاصله هتل گرند جورجین پالاس باتومی تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا دریای سیاه: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا ساحل باتومی: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا آکواپارک باتومی: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه بین المللی باتومی: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی باتومی: ۳ کیلومتر
فاصله تا میدان اروپا: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا میدان پیازا: ۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است