search
menu

هتل Timhotel Paris Berthier

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Timhotel Paris Berthier
امکانات و خدمات عمومی هتل تیم هتل برتیر پاریس
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تیم هتل برتیر پاریس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Timhotel Paris Berthier


هتل تیم هتل برتیر پاریس، از هتل‌های ۳ ستاره زیبا و شیک در شهر جذاب و عاشقانه پاریس است که به لحاظ موقعیت مکانی در جای خوبی از شهر واقع شده و به ایستگاه مترو دسترسی آسان دارد. این هتل در منطقه ۱۷ پاریس قرار دارد و به بسیاری از جاذبه‌های زیبای شهر نزدیک است. هتل تیم هتل برتیر پاریس در سال ۱۹۹۰ ساخته شده و آخرین بار در سال ۲۰۱۸ مورد نوسازی و بازسازی قرار گرفته است. این هتل ۸ طبقه دارای ۲۵۳ اتاق راحت و دنج بوده و امکانات رفاهی و خدمات متنوع برای مهمانان فراهم کرده است. برای مهمانانی که قصد سفر به پاریس دارند، اقامت در این هتل می‌تواند معقول و مقرون به صرفه باشد. با اقامت در این هتل می‌توانید با پیاده روی کوتاه به ایستگاه مترو رفته و از این طریق به تمام نقاط شهر دسترسی داشته باشید. مطمئنا، اولین جایی که بی‌صبرانه مشتاق بازدیدش خواهید بود، برج ایفل است. در کنار آن از جاذبه‌های نفس‌گیرو باارزش دیگر همچون خیابان شانزلیزه، کلیسای نوتردام، کاخ ورسای پاریس و ... نیز بازدید کنید. اگر عاشق شکلات هستید، حتما سری به موزه شکلات پاریس بزنید. پس از گشت و گذارهای طولانی و هیجان انگیز در پاریس می‌توانید در اتاق دلنشینتان در هتل تیم هتل برتیر پاریس استراحت و رفع خستگی کنید. کارکنان زحمتکش و کاردان هتل نیز تمام تلاششان را می‌کنند تا اقامت خوشی برایتان مهیا نمایند.

امکانات و خدمات عمومی هتل تیم هتل برتیر پاریس


در این هتل انواع امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. دسترسی به اینترنت وای فای پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. مهمانانی که از دیگر شهرها یا کشورهای همسایه به جای خرید بلیط هواپیما پاریس سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ هتل استفاده کنند. هزینه استفاده روزانه از پارکینگ ۲۵ یورو است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، دستگاه وندینگ خوراکی و نوشیدنی، اتاق چمدان، مرکز تجاری، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر یافته و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل برگزاری میتینگ‌ها و جلسات مهم کاری، فکس، فتوکپی، خدمات برای معلولین، شاتل فرودگاهی، غذای بسته بندی شده، خدمات بیدارباش و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌کنند. کارکنان هتل تیم هتل برتیر پاریس به زبان‌های انگلیسی، عربی، آلمانی، کاتالان، اسپانیای، ایتالیایی، لهستانی، پرتغالی و فرانسوی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند.
مهمانانی که قصد سفر با حیوان خانگی‌شان را دارند، توجه داشته باشند که در هتل تیم هتل برتیر پاریس حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق های هتل


در هتل تیم هتل برتیر پاریس انواع اتاق‌ها مناسب هر سلیقه و نیازی وجود دارند. واحدهای هتل شامل اتاق‌های دبل، توئین، استاندارد، کومفورت و ... هستند. چشم انداز مقابل اتاق‌ها را منظره‌ای از شهر، فضای سبز و خیابان تشکیل می‌دهد. اتاق‌های هتل شیک و مدرن هستند و دکوراسیون زیبایی دارند. اسباب و اثاثیه باکیفیت و زیبا در چیدمان اتاق‌ها به کار گرفته شده‌اند. از ترکیب رنگ‌های تضاد و در عین حال هماهنگ در طراحی اتاق‌ها استفاده شده و جذابیت خاصی به فضای داخلی بخشیده است. کف اتاق‌ها با موکت‌های اعلا پوشش یافته و نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش است. تمام اتاق‌ها عایق صدا هستند و هیچ صدای خارجی مزاحم آرامش مهمانان نمی‌گردد. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل تیم هتل برتیر پاریس ساعت ۱۵ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۱ صبح است.

امکانات اتاق های هتل


داخل اتاق های هتل امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، قهوه/ چای ساز، کمد لباس، آباژور، تلفن، دراور، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، دمپایی، لوازم بهداشتی، سشوار و ... وجود دارند.

رستوران هتل


در رستوران هتل تیم هتل برتیر پاریس سه وعده اصلی صبحانه، ناهار و شام سرو می‌گردد. وعده صبحانه به صورت بوفه‌ای بوده و از ساعت ۶٫۳ تا ۱۰ به مهمانان سرو می‌شود. صبحانه شامل انواع خوراکی‌های و نوشیدنی‌های معروف و خوشمزه فرانسوی از جمله کرواسان شکلاتی است و از خوردنش بسیار لذت خواهید برد. دیگر وعده‌ها نیز به صورت منوی آلاکارته سرو شده و شامل غذاهای فرانسوی و بین‌المللی هستند. وعده ناهار از ساعت ۱۲ تا ۱۴ و وعده شام از ساعت ۱۹ تا ۲۲ سرو می‌گردد. مهمانان می‌توانند غذایشان را داخل رستوران و یا در تراس هتل در فضای باز نوش جان کنند.

فاصله هتل تیم هتل برتیر پاریس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا طاق پیروزی پاریس: ۲٫۶ کیلومتر
فاصله تا موزه عطر فراگونارد پاریس: ۲٫۹ کیلومتر
فاصله تا برج ایفل: ۴٫۲کیلومتر
فاصله تا کاخ لوکزامبورگ پاریس: ۶ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است