search
menu

هتل Hotel Auguste Paris

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Auguste
امکانات و خدمات عمومی هتل آوگوست
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آوگوست تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Auguste


هتل آوگوست یکی از هتل‌های سه ستاره و مجلل است که در شهر رویایی پاریس، در کشور فرانسه قرار گرفته ‌است. هتل آگوست در جنوب غرب پاریس واقع شده است و به بسیاری از جاهای دیدنی پاریس نزدیک است. از طریق رزرو آنلاین هتل، اقامتی شیرین و به‌یادماندنی را برای خود در هتل لوکس و در عین‌حال اقتصادی آگوست پاریس به یادگار بگذارید. قابل ذکر است که هتل آگوست فرانسه دسترسی خوبی به بیمارستان و وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو دارد. هتل آگوست هم برای اقامت مسافران تفریحی همراه با خانواده و هم برای مسافران تجاری انتخابی بسیار مناسب است. با داشتن بلیط هواپیما خارجی به فرودگاه ارلی پرواز داشته باشید که در فاصله‌ی ۱۳ کیلومتری از هتل آگوست پاریس قرار دارد. بدون شک شهر پاریس یکی از مقاصد محبوب میان گردشگران است و طیف گسترده‌ای از جاذبه‌های را دارا است. یکی از جاذبه‌های گردشگری معروف پاریس که نباید دیدن آن را از دست دهید، دیزنی لند پاریس است که برای هر سنی جذابیت دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل آوگوست


تمام امکانات و تجهیزاتی که در هتل Hotel Auguste پاریس فراهم شده است، برای آن است که مسافران احساس آسودگی و آرامش داشته باشند و از اقامت خود لذت ببرند. در هتل آگوست لابی شیک، کافی شاپ، آسانسور، اینترنت رایگان پر سرعت، فکس، فتوکپی، پارکینگ و تراس با امکان نشستن در فضای باز در دسترس مهمانان قرار دارد. در هتل آگوست پاریس خدماتی وجود دارد که کیفیت بالایی دارند و برای راحتی هر چه بیشتر مسافران فراهم شده اند. خدماتی از قبیل خدمات اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته و سریع، خدمات شاتل، نگهداری از چمدان، صبحانه و خدمات نظافتی مانند نظافت روزانه، لباسشویی، اتو و خشکشویی. اگر بلیط هواپیما ارزان در دست دارید و می‌خواهید سریع و بدون معطلی به فرودگاه برسید، از تاکسی سرویس هتل آوگوست استفاده کنید. کارکنان مجرب و پر تلاش هتل آگوست قادر هستند علاوه بر زبان فرانسوی با زبان‌های انگلیسی، ایتالیایی و اسپانیایی هم با مسافران صحبت کنند.

اتاق های هتل


هتل آگوست که به شیوه‌ای مدرن و چشم‌گیر طراحی شده ‌است، دارای انواع مختلفی از اتاق است که هر کدام با وسایل و دکوری زیبا و روح‌نواز مزین شده‌اند و متناسب با اقامتی راحت و بدون دغدغه هستند. اتاق‌هایی که در هتل آوگوست پاریس قرار گرفته‌اند بدین شرح هستند:
• اتاق یک تخته
• اتاق اقتصادی دو تخته مناسب برای اقامت دو فرد با تخت دابل
• اتاق دلوکس متناسب با اقامت دو فرد با تخت دابل
• اتاق دلوکس مناسب برای اقامت دو فرد با تخت تویین
• اتاق سوپریور با یک تخت دابل
• اتاق سه تخته با سه تخت سینگل و یا با یک تخت دابل و یک تخت سینگل
• اتاق متناسب با اقامت چهار فرد که دارای دو اتاق کنار هم و دو تخت دابل است

امکانات اتاق های هتل


اتاق‌های شیک هتل آگوست امکاناتی دارد که برای اقامتی با آسودگی خیال و سرشار از آسایش و خوشی تعبیه شده‌اند و دارای کیفیت خوبی هستند. وسایلی که داخل اتاق‌ها قرار دارند شامل مواردی هستند از جمله: یخچال، تلویزیون، صندوق امانات، مینی بار، کمد لباس، مبل، میز تحریر، چای و قهوه ساز، آیینه، دمپایی، حمام با دوش و وان، وسایل سرویس بهداشتی و حمام مانند حوله، خمیر دندان، صابون و شامپو. همچنین در اتاق‌های هتل آوگوست پاریس سیستم اطفا حریق و سیستم سرمایشی و گرمایشی وجود دارد. توجه داشته باشید که در فضای اتاق‌ها امکان سیگار کشیدن وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در تراس هتل Hotel Auguste به همراه خانواده و یا دوستان خود بنشیند، گپ بزنید، از تماشای شهر زیبای پاریس و هوای مطلوب لذت ببرید، نوشیدنی و میوه‌ای میل کنید و اوقاتی دل‌انگیز و خوش را سپری کنید.

رستوران هتل


اگر قصد دارید صبحانه‌ای مفصل و لذیذ میل کنید و صبحی پر از انرژی مثبت را آغاز کنید، حتما به کافی شاپ هتل آگوست پاریس بروید. در کافی شاپ هتل آگوست در محیط و جوی دنج، صمیمی و دلنشین که با جلوه‌های چشم‌نوازی تزئین شده‌است، خوراک‌هایی متنوع و خوشمزه سفارش دهید و صبحانه و یا میان وعده‌هایی به‌یادماندنی را میل کنید.

فاصله هتل آوگوست تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج ایفل پاریس: ۱۲ دقیقه رانندگی
فاصله تا باغ‌ های لوکزامبورگ: ۱۶ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه لوور پاریس: ۱۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا کلیسای نوتردام پاریس: ۲۰ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است