search
menu

هتل Best Western Plus 61 Paris Nation Hotel

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Best Western Plus ۶۱ Paris Nation Hotel
امکانات و خدمات هتل بست وسترن پلاس ۶۱ پاریس نیشن
واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل بست وسترن پلاس ۶۱ پاریس نیشن

درباره Best Western Plus ۶۱ Paris Nation Hotel


هتل بست وسترن پلاس ۶۱ پاریس نیشن یک هتل جذاب ۴ ستاره در شهر پاریس فرانسه است. این هتل در ۶ طبقه بنا شده و دارای ۴۸ اتاق است که یکی از این اتاق‌ها برای افراد کم تحرک تجهیز شده است. وجود یک لابی زیبا، یک تراس و یک حیاط کوچک با صندلی‌های حصیری جذاب باعث می‌شود که محیط داخلی این هتل بسیار جذاب و دلنشین به نظر برسد و همین مسئله مسافران فراوانی را به سمت Best Western Plus ۶۱ Paris Nation Hotel جذب می‌کند. از آنجایی که این هتل در مرکز شهر پاریس قرار گرفته است، به راحتی به اکثر جاذبه‌های این شهر دسترسی دارد و مهمانان هتل می‌توانند در طول روز بارها قدم زدن و خرید در خیابان شانزه لیزه را تجربه کنند و یا اینکه از تماشای جاذبه‌هایی مانند برج ایفل، طاق پیروزی، موزه لوور و… لذت ببرند. البته که جاذبه‌های بی‌نظیر موجود در شهر پاریس در همین چند مکان خلاصه نمی‌شوند و مهمانانی که با خرید بلیط هواپیما به شهر پاریس سفر می‌کنند، می‌توانند در طول سفر از وجود اماکن بی‌نظیر دیگری نیز از جمله کلیسای قلب مقدس پاریس، پل‌ های روی رود سن، پانتئون، موزه شکلات و… بهره‌مند شوند.

امکانات و خدمات هتل بست وسترن پلاس ۶۱ پاریس نیشن


بدون شک اولین چیزی که در Best Western Plus ۶۱ Paris Nation Hotel نظر مهمانان را به خود جلب می‌کند، طراحی فوق العاده زیبای آن است که نقش بسیار زیادی در رضایت مسافران دارد. ترکیب رنگ‌های زیبا و دیوار‌ها و میز و صندلی‌های چوبی در این هتل محیط فوق العاده‌ای را پدید آورده‌اند که می‌توانند به سرعت هر مخاطبی را به سوی خود جذب کنند. هتل در عین سادگی و سبک مینیمالی که دارد فضای آرام و بسیار دلنشینی را برای اقامت در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. طراحی سالن صبحانه‌خوری هتل نیز از این قضیه مستثنی نیست و مهمانان را برای شروع یک روز فوق العاده آماده می‌کند. مسیر هتل در امتداد یک ایستگاه مترو قرار گرفته که راه حمل و نقل سریع و کم هزینه را برای مهمانان هموار می‌کند. یک قهوه خانه و یک بوفه مخصوص کودکان در هتل بست وسترن پلاس ۶۱ پاریس نیشن وجود دارند که مهمانان می‌توانند از آن‌ها بهره‌مند شوند. کارکنان میز پذیرش فوق العاده کارآمد و مهمانواز هستند و علاوه بر اینکه در تمام ساعات شبانه روز از مسافران استقابل می‌کنند، تسلط به زبان انگلیسی نیز یکی دیگر از نقاط قوت آن‌ها است. ورود حیوانان خانگی به هتل آزاد است و البته ممکن است هزینه اضافه‌ای را برای مهمانان به دنبال داشته باشند. تمام واحدهای اقامتی دارای خدمات نظافت روزانه هستند و خیال مسافران را از نظر تمیزی و پاکیزگی کاملا آسوده می‌کنند. یکی از خدمات ویژه موجود در این هتل خدمات نگهداری از کودکان است که امکان تفریح و خرید بی‌دغدغه در شهر زیبای پاریس را برای والدین فراهم می‌کند. میوه‌ها و انواع نوشیدنی‌ها از جمله میان وعده‌های موجود در این هتل هستند که مهمانان می‌توانند در صورت تمایل از آن‌ها استفاده کنند. یک انبار چمدان در هتل وجود دارد که از چمدان‌ها و وسایل اضافی مهمانان به خوبی مراقبت می‌کند. صندوق امانات هتل نیز برای نگهداری از اشیاء ارزشمند و گرانقیمت مسافران در اختیار آنان قرار می‌گیرد. امکانات و خدمات فراوان دیگری نیز در هتل بست وسترن پلاس ۶۱ پاریس نیشن وجود دارند که شما می‌توانید با خرید تور یا رزرو هتل به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی جذاب موجود در Best Western Plus ۶۱ Paris Nation Hot شامل اتاق یک نفره کلاسیک، اتاق سوپریور ملکه، اتاق سوپریور توئین، سوئیت خانوادگی و سوئیت جونیور با مبل تختخواب شو هستند. امکانات موجود در این واحدها رفاه کامل مهمانان در زمان اقامت را برای آن‌ها تضمین می‌کنند و از جمله امکانات موجود در آن‌ها می‌توان به حوله، سشوار، لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون صفحه تخت، مبلمان، کتری برقی، میز کار، سیستم تهویه مطبوع و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل بست وسترن پلاس ۶۱ پاریس نیشن


فاصله تا کلیسای نوتردام: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه لوور: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا خیابان شانزه لیزه: ۷.۹ کیلومتر
فاصله تا برج ایفل: ۸.۶ کیلومتر
فاصله تا طاق پیروزی: ۹ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است