search
menu

هتل Avenue Hotel Dubai

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتلAvenue Hotel Dubai
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتلAvenue Hotel Dubai


هتل اونیو دبی Avenue Hotel درست در مرکز شهر، جایی است که با در اختیار داشتن بهترین شرایط و امکانات به میزبانی از مسافران می‌پردازد. تمامی ۱۳۳ اتاق هتل اونیو دبی به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی بار و اینترنت رایگان دسترسی دارند تا ساکنین در دوران اقامت خود، احساس رفاه و آسایش داشته باشند و از سفر خود لذت ببرند.
اتاق های هتل به مبلمان راحتی مجهز اند که با رنگ آمیزی مناسب، جلوه‌ای گرم و صمیمی به فضای هتل بخشیده‌اند به نحوی که در اولین بازدید، چنین تصوری به مسافران دست می‌دهد که گویا پیش از این هم در این محیط قرار داشته‌اند. موردی که به سادگی، موجب جلب توجه ساکنین هتل اونیو و رضایت خاطر آنان می‌شود.
رستوران هتل اونیو نیز آمادگی دارد در تمام طول هفته و به صورت ۲۴ ساعته، پذیرای مسافران باشد. رستورانی که علاوه بر سرو رایگان صبحانه، انواع غذا‌های محلی و بین المللی را برای وعده های ناهار و شام نیز طبخ می کند. پیشنهاد ویژه سرآشپز رستوران هم، استیک کبابی و غذا‌های دریایی مخصوص است که برای یک مرتبه هم که شده، باید آن را امتحان کرد.
مسافران همچنین می‌توانند اوقات فراغت خود را در سالن بدنسازی، استخر سرپوشیده و یا استخر روباز که در پشت بام Avenue Hotel Dubai قرار دارند بگذرانند. برای راحتی هر چه بیشتر مسافران نیز امکان دسترسی رایگان به پارکینگ برای افرای که با خودروی شخصی سفر می کنند وجود دارد. برای این خاطر تنها کافی است در هنگام رزرو، هماهنگی لازم را با پذیرش هتل اونیو انجام داده و درخواست اختصاص یافتن پارکینگ رایگان را بدهید.
علاوه بر این، نزدیک ترین ایستگاه مترو نیز تنها چند قدم با هتل اونیو دبی فاصله دارد که دسترسی به سایر نقاط شهر را به سادگی برای ساکنین هتل امکان پذیر کرده است. برای تبدیل ارز و دریافت ارز محلی هم نیازی به مراجعه به صرافی ها و یا بانک وجود ندارد چون دستگاه خودپرداز برای رفاه حال مسافران در هتل تعبیه شده است.
قیمت مقرون به صرفه، رزرواسیون ساده و تسلط پذیرش هتل به زبان انگلیسی باعث شده است کمترین نگرانی برای انتخاب هتل اونیو به عنوان محلی برای اقامت نداشته باشید و با خیالی آسوده، سفر خود را آغاز کنید.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا برج ساعت دیره: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید دیره: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع: ۳ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم شارجه: ۸.۴ کیلومتر
فاصله تا دبی مال: ۸.۶ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است