search
menu

هتل Avani Hotel Deira Dubai

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Avani Hotel Deira Dubai
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل Avani Hotel Deira Dubai


هتل آوانی دیره دبی که در یکی از محله‌های قدیمی و با اصالت شهر واقع شده است، با ارائه بهترین خدمات هتلینگ و پذیرایی، میزبان مسافرانی است که شهر دبی را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کرده اند. موقعیت جغرافیایی هتل، یکی از مزایای منحصربفرد آن است که در نزدیکی مرکز شهر و مناطق تجاری دبی نیز قرار دارد و باعث شده است تا اقامتگاه مناسبی برای تجار و بازرگانانی باشد که برای سفر‌های کاری به این شهر آمده اند.
فاصله ۴ کیلومتری تا فرودگاه بین المللی دبی، مجاورت با ایستگاه مترو و فاصله زمانی کمتر از ده دقیقه تا مرکز شهر، دسترسی به هتل آوانی دیره را به قدری ساده کرده است که دیگر هیچ بهانه‌ای برای گشت و گذار در شهر، باقی نمی گذارد. همچنین تمامی ۲۱۵ اتاق هتل آوانی دیره به اینترنت رایگان، سیستم تهویه مطبوع، مبل راحتی، تلویزیون و همچنین چای ساز و قهوه جوش مجهز اند و می‌توان گفت هیچ کم و کاستی برای گذراندن یک اقامت رویایی در این هتل نمی‌توانید پیدا کنید.
رستوران هتل نیز علاوه بر سرو رایگان صبحانه، به صورت ۲۴ ساعته آماده پذیرایی از مسافران است و افراد می‌توانند برای صرف ناهار، شام و یا حتی میان وعده به بوفه رستوران هتل آوانی دیره مراجعه کنند. رستورانی که با در اختیار داشتن سرآشپز‌های مجرب، بهترین غذاهای محلی و بین المللی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.
از جمله امکانات رفاهی هتل آوانی دیره دبی نیز می‌توان به سالن بدنسازی و استخر روباز اشاره کرد که در تمامی فصول سال، قابل استفاده برای ساکنین Avani Deira Dubai Hotel می‌باشد. در استخر امکان بهره مندی از مربی خصوصی و همچنین خدمات ماساژ نیز وجود دارد که با پرداخت هزینه جداگانه، می توانید از آن‌ها استفاده کنید.
همچنین برای تسهیل رفت و آمد مسافران، هتل آوانی دیره سرویس‌های ویژه حمل و نقل برای جاذبه‌های گردشگری و مراکز تفریحی شهر در نظر گرفته است که افراد در صورت تمایل می‌توانند از آن خدمات نیز استفاده نمایند. در پایان نیز مسافران از خدمات هتل رضایت کامل داشته اند و معتقدند، هتل ارزش بیشتری نسبت به هزینه دریافتی، برای آنان به همراه داشته است.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا برج ساعت دیره: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم شارجه:۷.۴ کیلومتر
فاصله تا دبی مال: ۹.۶ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۹.۹ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است