search
menu

هتل Yanqi Hotel, Managed by Kempinski Beijing

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Yanqi Hotel, Managed by Kempinski Beijing
امکانات عمومی هتل یانگی پکن
امکانات تفریحی هتل
واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل یانگی پکن تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Yanqi Hotel, Managed by Kempinski Beijing


هتل یانگی یکی از هتل‌های مشهور و ۵ ستاره در جزیره یانگی پکن است که توسط کمپینسکی اداره می‌شود. این هتل برای سفرهای دو نفره در شهر پکن بسیار ایده آل بوده و در میان سایر مسافران نیز طرفداران زیادی دارد. با توجه به اینکه در هتل یانگی امکانات رفاهی خوبی فراهم گردیده شده است، بنابراین مسافران از این سفر و اقامت نهایت لذت را خواهند برد، حتی برای سفرهای بعدی‌شان نیز مشتاق به رزرو بلیط هواپیما و این هتل هستند. هتل یانگی به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی مسافت یک‌ساعته به آسانی طی می‌شود. ایستگاه قطار نیز حدوداً ۴۵ دقیقه از هتل Yanqi Hotel, Managed by Kempinski Beijing فاصله دارد. لازم به ذکر است که تنها با ۱۵ دقیقه پیاده‌روی به دریاچه یانگی دسترسی خواهید داشت و از تماشای این دریاچه سیر نخواهید شد. و این هتل زیبا در منطقه‌ای قرار دارد که توسط کوه یانشان احاطه‌شده و چشم‌انداز بسیار زیبایی را می‌توانید از پنجره اتاق‌ها تماشا کنید. دیوار چین در عرض ۲۰ دقیقه رانندگی قابل‌دسترس است.

امکانات عمومی هتل یانگی پکن


از امکانات و خدمات ارائه‌شده در این هتل زیبا می‌توان به اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد. پارکینگ رایگان نیز در این هتل دایر شده و بدون نیاز به رزرو قبلی است. برای مسافرانی که قصد تجارت دارند، محلی به عنوان مرکز بیزینس دایر شده و مسافران می‌توانند جلسات کاری و فکس و فتوکپی‌شان را در این بخش انجام دهند. خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه جداگانه انجام می‌گیرند. خدمات دیگر در لابی ارائه می‌شوند که عبارت‌اند از خدمات باربری، میز تور گردشگری، اتاق چمدان و صرافی برای تبدیل ارز. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها محل مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته‌شده است. برای گشت‌وگذار و بازدید از بازارهای سنتی پکن، کاخ‌های پکن و پارک‌های تفریحی پکن می‌توانید از لابی هتل Yanqi Hotel, Managed by Kempinski Beijing اتومبیل کرایه کنید. همچنین برای دسترسی به طبقات مختلف نیز می‌توانید سوار آسانسور شوید که همین امر سبب می‌شود تا مسافران که با ویلچر حرکت می‌کنند یا مشکلات جسمانی دارند، با خیال راحت اتاق موردنظرشان را انتخاب کنند. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی و چینی صحبت می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


استخر شنا یکی از امکانات تفریحی هتل یانگی است که در طول سال دایر بوده و استفاده از آن رایگان است. همچنین چندین سرگرمی و وسایل بازی نیز برای مسافران فراهم گردیده شده‌اند. مسافران بعد از ورزش در سالن بدن‌سازی می‌توانند خودشان را به ماساژی بی‌نظیر در مرکز اسپای هتل میهمانان کنند یا اینکه به سونا بروند. همچنین اتاق بازی برای سرگرمی بزرگسالان و خردسالان در نظر گرفته‌شده است. علاوه بر این‌ها، سرگرمی‌های دیگر مانند دوچرخه‌سواری و کوه‌نوردی نیز در هتل Yanqi Hotel, Managed by Kempinski Beijing فراهم‌شده است. برای نگهداری از کودکان خردسال محلی در نظر گرفته‌شده است تا پدر و مادرشان با خیال راحت به گشت‌وگذار بپردازند. برای بهره‌مندی از خدماتی مانند سرگرمی‌های عصرانه و تنیس باید هزینه مجزا پرداخت کنید.

واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها


انواع واحدهای اقامتی موجود در این هتل زیبا عبارت‌اند از سوئیت چیرمن، اتاق کینگ با بالکن، اتاق دوبل با چشم‌انداز دریاچه، اتاق توئين با چشم‌انداز دریاچه، اتاق توئين با بالکن، سوئيت با چشم‌انداز دریاچه، ویلای دلوکس با تختخواب کینگ و توئین. هریک از اتاق‌های موجود در این هتل امکاناتی نظیر تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع هوا، بالکن، یخچال، فضای نشیمن، کتری برقی و حمام اختصاصی دارند. همچنین همه واحدهای هتل Yanqi Hotel, Managed by Kempinski Beijing شامل مینی بار بوده و مسافران می‌توانند با پرداخت هزینه مجزا از این خدمات بهره‌مند شوند.

رستوران هتل


دو رستوران در هتل یانگی دایر شده‌اند که در رستوران اول غذاهای بین‌المللی در وعده‌های صبحانه، ناهار، شام و میان وعده به صورت بوفه‌ای و منویی سرو می‌شوند. رستوران دوم نیز مخصوص غذاهای چینی و محلی بوده و در وعده‌های ناهار و شام به صورت منویی در حال ارائه خدمات به مسافران هستند.

فاصله هتل یانگی پکن تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا دریاچه یانگی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا معبد شنگوان: ۸ کیلومتر
فاصله تا دیوار چین: ۹.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است