search
menu

هتل Mercure Beijing Wanshang

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mercure Beijing Wanshang
امکانات کلی هتل مرکیور وانشانگ
امکانات تفریحی هتل مرکیور وانشانگ
رستوران هتل مرکیور وانشانگ
اتاق های هتل مرکیور وانشانگ
امکانات اتاق های هتل مرکیور وانشانگ
فاصله هتل مرکیور وانشانگ تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Mercure Beijing Wanshang


هتل مرکیور وانشانگ، هتلی ۴ ستاره و لوکس در شهر پکن در کشور چین واقع شده و عضو گروه Accor Hotels است. هتل مرکیور وانشانگ جزو هتل های مجلل و شیک به شمار می رود و با معماری زیبا و خیره کننده خود در طی سال مسافران و گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می کند که به رزرو بلیط اینترنتی هواپیما و همچنین رزرو این هتل مشتاق می شوند. این هتل بی نظیر نزدیک به جاده رینگ پنجم در غرب پکن قرار دارد که در چند قدمی مرکز تجارت جهانی است. در هتل Mercure Beijing Wanshang امکانات ویژه ای برای رفاه گردشگران فراهم شده است، مهم ترینشان عبارتند از استخر شنا، اینترنت رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق های خانواده، باشگاه بدنسازی، اتاق های غیر سیگاری و بار، از طرفی نیز فروشگاه های متعددی در این هتل نمایندگی داشته و مشغول به فعالیت هستند.

امکانات کلی هتل مرکیور وانشانگ


در هتل مرکیور وانشانگ پکن می توان به شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی، محیطی برای افراد سیگاری، کرایه اتومبیل، مغازه های سوغاتی فروشی، آسانسور، امکانات ویژه اتاق وی آی پی، امکانات خاص برای افراد با مشکلات جسمانی و ویلچری، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته همراه با تبدیل ارز، میز تور، خدمات بلیط، نگهداری چمدان ها اشاره کرد. همچنین خدماتی نظیر لباسشویی، خشک‌شویی، اتو و واکس با هزینه اضافی انجام می گیرد. برای افرادی که به قصد سفر کاری هتل Mercure Beijing Wanshang را انتخاب می کنند، محیطی برای برگزاری جلسات و مرکز بیزینس دایر است. توجه داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی را به این هتل ندارید. در فضای بیرونی هتل نیز به باغ زیبایی دسترسی خواهید داشت. همچنین در تمامی نقاط هتل می توانید به اینترنت رایگان دسترسی داشته باشید. در صورت استفاده از پارکینگ این هتل نیز باید هزینه مربوطه را پرداخت نمایید، توجه داشته باشید که نیازی به رزرو قبلی ندارید و پارکینگ عمومی در هر لحظه قابل دسترس است. کارکنان هتل Mercure Beijing Wanshang به زبان های انگلیسی و چینی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل مرکیور وانشانگ


در هتل مرکیور وانشانگ می توانید ورزش هایی نظیر ایروبیک، دوچرخه سواری، تنیس، ورزش های آبی، بولینگ، کرایه دوچرخه، پینگ پنگ انجام دهید. همچنین در قسمت مرکز اسپا نیز می توانید همراه با مربی های خصوصی در کلاس های بدنسازی و یوگا شرکت کنید یا اینکه می توانید از خدمات زیبایی، آرایشی، ماساژ و سونا بهره مند شوید. استخر موجود در هتل مرکیور وانشانگ سرپوشیده بوده و به راحتی می توانید در تمام ایام سال از این استخر استفاده کنید.

رستوران هتل مرکیور وانشانگ


در هتل مرکیور وانشانگ رستورانی به نام GLOBE CAFE WESTERN RESTAURANT وجود دارد و انواع غذاهای بین المللی به صورت بوفه ای و منویی ارائه می دهند. همچنین علاوه بر رستوران می توانید شکلات، میوه، نوشیدنی و غذاهای مخصوص کودکان، صبحانه در اتاق بهره مند شوید.

اتاق های هتل مرکیور وانشانگ


در هتل مرکیور وانشانگ به ۲۸۰ اتاق دسترسی خواهید داشت که این اتاق ها عبارتند از اتاق توئين استاندارد، اتاق دوبل استاندارد، اتاق دوبل سوپریور، اتاق دوبل دولوکس، اتاق و سوئيت کینگ و اتاق توئين سوپریور.

امکانات اتاق های هتل مرکیور وانشانگ


همه اتاق های موجود در هتل مرکیور وانشانگ چشم انداز زیبایی رو به باغ محوطه دارند و به طور روزانه و رایگان نظافت انجام می گیرد و همگی دارای تهویه مطبوعی هستند. همچنین اتاق ها با وسایل چوبی بی نظیری چیده شده اند که دارای دکوراسیون مدرن و ضد صدا هستند. در همه اتاق ها تلویزیون، شبکه های ماهواره ای، مینی بار، کمد لباس، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، ابزار تمیزکننده، میز و کاناپه تخت شو وجود دارند. در حمام های اختصاصی اتاق ها نیز توالت فرنگی، دوش، وان، حوله، لوازم بهداشتی و سشوار قرار داده شده است.

فاصله هتل مرکیور وانشانگ تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل مرکیور وانشانگ تا پل مارکوپولو: ۸.۹ کیلومتر
فاصله هتل مرکیور وانشانگ تا موزه پایتخت: ۱۲.۸ کیلومتر
فاصله هتل مرکیور وانشانگ تا کاخ تابستانی: ۱۶.۸ کیلومتر
فاصله هتل مرکیور وانشانگ تا پارک جهانی پکن: ۱۷.۳ کیلومتر
فاصله هتل مرکیور وانشانگ تا میدان تیانانمن: ۱۸ کیلومتر
فاصله هتل مرکیور وانشانگ تا پارک بیهای: ۱۸.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است